Tarih 9 Nisan 2015... Andrea Swift'e kanser teşhisi konuldu.
Taylor Tumblr hesabında bunu şu sözlerle dile getirdi :
"Selam arkadaşlar,
Size vermemeyi dilediğim bir haberle geldim, fakat bu önemli bir konu ve hayatımın önemli olaylarını sizinle paylaşmaya alışkınım. Genellikle başıma bir şey geldiğinde, onları bir süreç altına alır ve hissettiklerim hakkında şarkılar yazarım, ve daha sonra siz de bu şarkıları duyarsınız. Bu benim ve ailemin, bilmenizi düşündüğümüz bir şey.
Bu yıl Noel'de, annemden istediğim hediyelerden biri doktora gidip herhangi bir sağlık sorunu olup olmadığını öğrenmesiydi, bunu istedim çünkü içimdeki birkaç endişenin silinmesini istiyordum. O da bunu kabul etti ve muayene olmaya gitti. Ortada bir şey yoktu ve tamamiyle iyi hissediyordu, ama bunu sadece kardeşimi ve beni olayın dışında tutmak amacıyla yaptı.
Sonuçlar geldi ve bunu söylediğim için çok üzgünüm ama anneme kanser teşhisi kondu. Şartların ve tedavi planlarının detaylarını özel tutmak istiyorum, fakat annem bunu bilmenizi istedi.
Bilmenizi istedi çünkü aileniz doktora gitmek için fazla meşgul olabilir, ve onlara gidip muayene olmayı hatırlatırsanız erken teşhis konur ve daha kolay bir mücadeleleri olur... Ya da bu onların sağlıklı olduğunu veya endişelenecek bir şey olmadığını size hatırlatabilir. Annem bu turdaki konserlerin çoğunda neden olmayacağını bilmenizi istedi. Savaşması gereken önemli bir mücadelesi var.
Annemin size bu bilgiyi verecek kadar aileme bu kadar değer verdiğiniz için teşekkür ederim.
Böyle haberler almamanızı umuyor ve dua ediyorum.
Sizi seviyorum.
Taylor"
Bunun üzerine Swifties Andrea'ya destek ve moral amaçlı #PrayForMamaSwift (Anne Swift'e Dua Et) tagını başlattılar ve Swifties'e birçok hayran grubu da destek oldu. Bu tag uzun bir süre Twitter, Dünya gündeminde 1. sıradaki yerini korudu.
Andrea hala kanser ama şuan durumu fazlasıyla iyi.