Közelebb hajolok arcához. Tagadni se tudtam volna, hogy nagyon élvezem a kis kínzását. Egyre hevesebben vette a levegőt, de hagyta magát. Egyszerűen meg adta nekem az alfájának magát. Igaza volt Apámnak tényleg olyan volt mint ami nekem kelet. Ilyen téren Jimin sosem illett volna hozzám, de hát pont nem érdekelt ez amikor az omegámá tettem őt.-Tudod mivel jár ha az omegám leszel igaz?-Túrok hajába és hátra húzom a fejét. Nyüszít egyet és mellkasomra teszi a kezeit.
-Igen... és nem bánom-Harapja be alsó ajkát. Bár szerintem sejtése se volt mi várna rá.
-elmentem fürdeni-Lépek hátrébb majd fel indulok ott hagyva a döbbent omegát.
Taehyung szemszög
Csak néztem utána mint egy hülye. Komolyan már volt egy kis reményem, hogy talán egy kicsit érdeklem. Igazából nem is tudom miért akarom de nem lenne jobb úgy élni, hogy legalább elfogad?
Be mentem a házba és fel mentem a fürdő gatyámért. Kint van egy óriási medence szóval inkább úszom egyet, hogy teljen a nap. Gyorsan át öltöztem majd rohantam is le a törcsimel mint egy rossz gyerek. Le dobtam a medence szélére, majd miután kicsit a vízzel át locsoltam testem be ugrok. Jól úsztam hál istenek így egyből el kezdtem úszni . Nagyon élveztem de mikor fel jöttem meg láttam a férjem.-Ahhoz képest elég ügyes vagy-Guggol le elém és egy vizzes hajtincsemet ujjai köré csavarja.
-Sokkal ügyesebb vagyok mint te azt hiszed-Támaszkodok meg egy kicsit a medence peremén és kicsit ki tolom magamat.
-Lehet nálad sokkal jobb-Vigyorgok és el kapva pólója gallérját be rántom magamhoz. El merültem vele de ahogy fel jöttem a víz alól el kezdtem rajta nevetni. De az a tekintett amit kaptam miután feljött kicsit meg ijesztett.
-Jeon Taehyung gyere ide-Néz rám idegesen.
-Biztos, hogy nem-nevetem el magam és elkezdek menekülni de gyorsabb nálam és fel kap ölébe. Próbálok ki szabadulni de sokkal erősebb mint én. Szemébe nézek és vállaira teszem kezeimet.
-Ne haragudj...-harapom be a számat.
-Nagy levegő-Szólalt meg de kb fel sem fogtam már a víz alatt voltam. Persze sikerült vizet nyelnem így mikor fel engedett elkezdtem köhögni. Mikor ezt észre vette aggódva veregette meg a hátamat. El húzódtam és lassan rendeződött légzésem is.
-Mheg ijedtem-biggyesztem le a szám és szemeibe nézek majd kezeimmel hajába túrok és hátra simítom neki. ő csak közelebb húz derekamnál fogva és fenekemnél tart meg.
-Meg érdemelted-Hajol közelebb, ami miatt megint egyre pirosabb árnyalatot vesz fel arcom. Tényleg nem értettem magamat nem akartam tőle semmit mikor ide kerültem de most ebben a helyzetben csak arra gondoltam, hogy csókoljon meg és végre történjen valami.
-Jungkook...-nyelek egyet és át karoltam nyakát.-Ma nem nézünk együtt egy filmet? Gondoltam ha már hozzám nem érsz azért csinálhatnánk valamit közösen- mosolygok
-Persze...este akkor mozi este- Le tesz a lábaimra és ki szál a vízből majd be megy a házba.
Este felé már kész voltam a vacsival és nasit is csináltam a filmhez. Azt meg beszéltük, hogy a bárányok hallgatnakot nézzük. Őszintén sosem láttam azt a filmet de Jungkook azt mondta élvezni fogom. Hallani halottam róla de inkább nem néztem meg mert a halottak után nem mertem. Viszont kook előtt nem akartam nyuszinak tűnni így bele mentem. Mindent ki vittem a nappaliba és ki pakoltam bár elégé romantikusra vettem, hoztam bort is és gyertyát is gyújtottam. Meg kerestem a filmet és már pizsiben vártam lent kookot.
-Wow-jött le Jungkook is pizsamában. -Elégé ki tettél magadért-mosolyog és le ül mellém. Egy tálcát az ölébe rakok és rá nézek.
-Remélem ízleni fog- mosolygok majd én is az ölembe vettem és a filmet is elindítottuk. El kezdtük nézni de én már az elején abba hagytam az evést. Egyszerűen meg ijesztett az egész Hannibál karaktere főleg és mivel féltem kook oldalához bújtam. Ő Lassan rám emelte tekintetét és át karolta derekamat. Magához húzott és simogatta puha bőröm mivel pont ott fel volt tűrődve a pólóm.
-Félsz?-fel néztem rá és lassan bólintottam.
-Meg védelek- mosolyog és vissza fordul a tv-hez. Nekem kín szenvedés volt ez a film és egyszerűen le vitt az életről. Megrázó volt és a végét mar jungkook nyakába bújva néztem.
-Soha többet nem választhatsz filmet-motyogom nyakába és át ölelem derekát.
-Ma este velem aludhatsz. hogy ne félj- néz le rám de én nem mozdultam nyakából. Sóhajt egyet és lassan ölébe húz majd feláll velem és fel megyünk a szobájába. Az egész szobában dominált fenyő illata ami miatt végig futott rajtam a hideg. Le rakott az ágyra majd le feküdt ő is mellém. Közelebb bújtam hozzá és mellkasához bújtam. Át ölelte derekamat majd egy jó éjszakát után lassan el aludt. Én is el köszöntem tőle és lassan el aludtam hozzá bújva.