Part 1.

100 8 0
                                    

Uzvratila sma mu zagrljaj i u trenutku kad sam mislila da će me pustit on me podigao u svoje naručije i unjeo u stan.Ukočeno sam se nasmješila susjedu koji je preneraženo gledao ovu scenu te sam vrhovima prstiju dohvatila vrata zalušivši mu ih ispred nosa.''Što je tebi Lou?''-zbunjeno sam ga upitala.''Hmm ništa,šta bi mi trebalo bit,samo sam sretan jer si ovdje''-rekao je nasmješivši mi se.''Ma da da''-rekla sam te prošla rukom kroz njegovu svilenkastu smeđu kosu.''I kakvi su planovi za večeras?''-upitao me Lou povukavši me u dnevni boravak. ''Pa planirala sam spavati i možda malo čitati knjigu''-rekla sma umornim glasom.''Op kako monotono ajde idemo van sci su u 'Countryu' i čekaju nas ajde oblači se idemo''-rekao je Louis pokušavajući prenjeti svoju pozitivnu energiju na mene.''Mislim da nitko ne očekuje da ću doći poslije puta i ostalog''-rekla sma te se bacila na kauč.''Stvarno ćeš me na to natjerati''-rekao je Louis te me podigao prebacivši me preko svog ramena a ja sam vrisnula.''Znaš šta mi je najbolje kod tebe?''-Upitao me Louis spustivši me na krevet te odšetavši do mog ormara.''Sta?''upitala sma ga radoznalo.''To što bi tvoja mama,susjedi i mamine kolege za tebe rekli da si jedna fina i kulturna cura koja ne pravi nikakve probleme a onda smo tu mi koji znamo da to uopšte nije istina jer smo te vidjeli u svim mogućim i nemogućim izdanjima''-rekao mi je moj najbolji prijatelj smješeći mi se. ''Ne baš u svim i upravo si pokazazo kako me vlastita mama slabo poznaje''-rekla sam te prošla pokraj njega ignorirajući kratku haljinicu koju mi je pružao.Izvukla sam uske crne hlače i crnu majcu sa V izrezom.  

                                                                         ***

'Country' je imao taj neki šarm '90-tih godina,u Countryu je bilo zabavno ali ne i nadrealno.Lutala sam po mračnom baru mimo odjeljka s prigušenim svjetlom i kaučima presvučenim baršunom boje vina pokušala sam pronaći svoje prijatelje.Protegla sam se na prste te ih uspjela vidjeti  preko grupice ljudi, na drugom kraju kluba.Povukla sam Louisa za rukav usmjerivši ga u pravcu gdje sma ih vidjela.Srce mi je sišlo u pete kada sam ugledala dečka koji mi je bio okrenut leđima.Imao je običnu bjelu mjacu koja mu je prijanjala uz tjelo,uže crne traperice i kao ponoćno nebo crnu kosu.Alex. Nismo pricali od kako sam prekinula sa njim to znaci duze od mjesec dana.Progurala sam se pokraj njeg kao da ga ne primjetim te otisla zagrliti svoje tri prijateljice koje su sjedile na koznom kaucu,Jenny,Angela i Erin.Nakon sto me Jenny za malo udavila a Erin mi razmazala svoj ruz za usne po mojim obrazima uspjela sam nekako sjesti.Angela me citavo vrjeme stezala za ruku kao da sam ustala iz mrtvih a ne vratila se iz Los Angelesa.Nakon sto su mi cure pokusale prepricati sve sto sam propustila u posljednjih dva tjedna Erin i Angela su otisle plesati.Ostala sam razgovarati sa Jenny.Jenny mi je najbolja prijateljica od 6. razreda osnovne skole ima cokoladno smeđu kosu sa velikim loknama na krajevima te  smeđe oci.Bile smo pomalo slicne osim sto je moja kosa bila svjetlija i imala sam zelene oci ljudi su ponekada mislili da smo sestre ali mi bi smo ih na kraju uz veliku muku ubjedile da nismo u nikakvom krvnom srodstvu a kamoli sestre.I dok mi je Jenny upravo pricala kako je njena susjeda koju smo potajno zvali "vampir" izbacila muza iz stana osjetila sam neciju ruku oko struka i neciji topao dah iza uha.Okrenula sam glavu te se susrela sa...



Where do broken hearts goWhere stories live. Discover now