𝐑𝐄𝐅𝐄𝐑𝐑𝐀𝐋 𝐋𝐄𝐓𝐓𝐄𝐑
[𝐍𝐚𝐦𝐞] [𝐋/𝐍] 𝐢𝐬 𝐚 𝐠𝐨𝐨𝐝 𝐬𝐭𝐮𝐝𝐞𝐧𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐚𝐥𝐰𝐚𝐲𝐬 𝐨𝐧 𝐭𝐫𝐚𝐜𝐤 𝐛𝐮𝐭 𝐢𝐬 𝐠𝐞𝐭𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐦𝐨𝐯𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐜𝐥𝐚𝐬𝐬 𝐄 𝐝𝐮𝐞 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐦𝐨𝐬𝐭 𝐫𝐞𝐜𝐞𝐧𝐭 𝐚𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧𝐬. 𝐈𝐧𝐜𝐥𝐮𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐨𝐥𝐥𝐨𝐰𝐢𝐧𝐠 𝐛𝐞𝐚𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐮𝐩 𝐚 𝐬𝐭𝐮𝐝𝐞𝐧𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐪𝐮𝐞𝐬𝐭𝐢𝐨𝐧𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐬𝐰𝐞𝐫𝐞𝐝 𝐰𝐢𝐭𝐡 " 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐦𝐞𝐬𝐬𝐞𝐝 𝐮𝐩 𝐦𝐲 𝐬𝐜𝐡𝐞𝐝𝐮𝐥𝐞 ", 𝐫𝐚𝐢𝐬𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐯𝐨𝐢𝐜𝐞 𝐚𝐭 𝐚 𝐭𝐞𝐚𝐜𝐡𝐞𝐫 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐜𝐨𝐧𝐟𝐫𝐨𝐧𝐭𝐞𝐝 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐝𝐢𝐝.
[𝐋/𝐍] 𝐠𝐨𝐭 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐚𝐧 𝐚𝐫𝐠𝐮𝐦𝐞𝐧𝐭 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐤𝐚𝐫𝐦𝐚 𝐚𝐤𝐚𝐛𝐚𝐧𝐞 𝐢𝐧 𝐰𝐡𝐢𝐜𝐡 𝐚𝐧𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐬𝐭𝐮𝐝𝐞𝐧𝐭 𝐡𝐚𝐝 𝐭𝐨 𝐦𝐞𝐝𝐢𝐚𝐭𝐞. 𝐓𝐡𝐞𝐲 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐛𝐨𝐭𝐡 𝐢𝐧𝐣𝐮𝐫𝐞𝐝 [𝐋/𝐍] 𝐥𝐞𝐬𝐬 𝐭𝐡𝐞𝐧 𝐤𝐚𝐫𝐦𝐚. 𝐓𝐡𝐞 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐬𝐭𝐮𝐝𝐞𝐧𝐭 𝐧𝐚𝐠𝐚𝐬𝐢 𝐡𝐚𝐝 𝐫𝐞𝐩𝐨𝐫𝐭𝐞𝐝𝐥𝐲 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐩𝐥𝐚𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐞𝐫𝐞𝐧'𝐭 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐡𝐮𝐫𝐭 𝐞𝐚𝐜𝐡 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫. [𝐋/𝐍] 𝐨𝐧𝐜𝐞𝐬 𝐬𝐦𝐚𝐜𝐤𝐞𝐝 𝐚𝐦𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐬𝐭𝐮𝐝𝐞𝐧𝐭 𝐛𝐲 𝐭𝐡𝐞 𝐧𝐚𝐦𝐞 𝐨𝐟 𝐃𝐚𝐳𝐚𝐢 𝐨𝐬𝐚𝐦𝐮 𝐮𝐩 𝐬𝐢𝐝𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐡𝐞𝐚𝐝 𝐟𝐨𝐫 𝐫𝐞𝐩𝐞𝐚𝐭𝐞𝐝𝐥𝐲 𝐩𝐮𝐬𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐛𝐮𝐭𝐭𝐨𝐧𝐬.
[𝐋/𝐍] 𝐚𝐥𝐰𝐚𝐲𝐬 𝐡𝐚𝐬 𝐚 𝐬𝐜𝐡𝐞𝐝𝐮𝐥𝐞 𝐛𝐨𝐨𝐤 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐩𝐨𝐬𝐬𝐞𝐬𝐬𝐢𝐨𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐨𝐧 𝐦𝐮𝐥𝐭𝐢𝐩𝐥𝐞 𝐨𝐜𝐜𝐚𝐬𝐢𝐨𝐧𝐬 𝐥𝐞𝐟𝐭 𝐜𝐥𝐚𝐬𝐬 𝐛𝐞𝐜𝐚𝐮𝐬𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐭𝐞𝐚𝐜𝐡𝐞𝐫 𝐰𝐚𝐬 𝐭𝐚𝐥𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐥𝐨𝐧𝐠 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐚𝐝𝐧'𝐭 𝐝𝐢𝐬𝐦𝐢𝐬𝐬𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞𝐦, 𝐡𝐚𝐬 𝐚𝐥𝐬𝐨 𝐟𝐨𝐮𝐠𝐡𝐭 𝐚𝐧𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐬𝐭𝐮𝐝𝐞𝐧𝐭 𝐟𝐨𝐫 𝐭𝐚𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐬𝐜𝐡𝐞𝐝𝐮𝐥𝐞.
[𝐋/𝐍] 𝐢𝐬 𝐛𝐞𝐢𝐧𝐠 𝐦𝐨𝐯𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐜𝐥𝐚𝐬𝐬 𝐟𝐨𝐫 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐟𝐞𝐭𝐲 𝐨𝐟 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫𝐬. 𝐓𝐡𝐞𝐲 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐬𝐞𝐞𝐦 𝐭𝐨 𝐦𝐢𝐧𝐝 𝐛𝐮𝐭 𝐚𝐫𝐞 𝐚 𝐛𝐢𝐭 𝐮𝐩𝐬𝐞𝐭 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞𝐲'𝐥𝐥 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐭𝐨 𝐪𝐮𝐨𝐭𝐞 "𝐟𝐢𝐠𝐮𝐫𝐞 𝐨𝐮𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐥𝐚𝐲𝐨𝐮𝐭 𝐭𝐨 𝐫𝐞𝐰𝐫𝐢𝐭𝐞 𝐭𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐬𝐜𝐡𝐞𝐝𝐮𝐥𝐞" 𝐡𝐨𝐩𝐞𝐟𝐮𝐥𝐥𝐲 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐤𝐞𝐞𝐩𝐬 𝐭𝐡𝐞𝐦 𝐨𝐜𝐜𝐮𝐩𝐢𝐞𝐝 𝐰𝐡𝐢𝐥𝐞 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐚𝐝𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐧𝐞𝐰 𝐜𝐥𝐚𝐬𝐬 𝐫𝐨𝐨𝐦𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐚𝐥𝐤 𝐭𝐨 𝐜𝐥𝐚𝐬𝐬.
-𝐩𝐫𝐢𝐧𝐜𝐢𝐩𝐚𝐥 𝐚𝐬𝐚𝐧𝐨
━━━━━━ ◦ 📗 ◦ ━━━━━━
𝟒 𝐰𝐞𝐞𝐤𝐬 𝐥𝐚𝐭𝐞𝐫
𝐍𝐀𝐌𝐄- [𝐍𝐀𝐌𝐄] [𝐋/𝐍]
[𝐋/𝐍] 𝐬𝐞𝐞𝐦𝐬 𝐭𝐨 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐚𝐝𝐣𝐮𝐬𝐭𝐞𝐝 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐭𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐧𝐞𝐰 𝐥𝐢𝐟𝐞 𝐬𝐭𝐲𝐥𝐞 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐧𝐞𝐰 𝐜𝐥𝐚𝐬𝐬𝐞𝐬. 𝐖𝐢𝐭𝐡 𝐧𝐨 𝐜𝐨𝐦𝐩𝐥𝐚𝐢𝐧𝐭𝐬 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐡𝐢𝐬 𝐩𝐚𝐫𝐞𝐧𝐭𝐬 𝐢𝐭 𝐬𝐞𝐞𝐦𝐬 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐫𝐞 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐬𝐦𝐨𝐨𝐭𝐡𝐥𝐲 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐭𝐡𝐞 𝐞𝐱𝐜𝐞𝐩𝐭𝐢𝐨𝐧 𝐨𝐟 𝐚 𝐟𝐞𝐰 𝐦𝐢𝐬𝐡𝐚𝐩𝐬 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐞𝐚𝐬𝐢𝐥𝐲 𝐭𝐚𝐤𝐞𝐧 𝐜𝐚𝐫𝐞 𝐨𝐟.
𝐓𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐩𝐫𝐨𝐠𝐫𝐞𝐬𝐬 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐛𝐞 𝐦𝐨𝐧𝐢𝐭𝐨𝐫𝐞𝐝 𝐭𝐢𝐥𝐥 𝐧𝐞𝐱𝐭 𝐰𝐞𝐞𝐤 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐬𝐭𝐨𝐩 𝐝𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐫𝐨𝐮𝐭𝐢𝐧𝐞 𝐜𝐡𝐞𝐜𝐤 𝐮𝐩𝐬. 𝐓𝐡𝐞𝐲 𝐬𝐞𝐞𝐦 𝐧𝐨𝐭 𝐭𝐨 𝐦𝐢𝐧𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐜𝐨𝐨𝐩𝐞𝐫𝐚𝐭𝐞 𝐰𝐞𝐥𝐥.
-𝐩𝐫𝐢𝐧𝐜𝐢𝐩𝐚𝐥 𝐚𝐬𝐚𝐧𝐨.
YOU ARE READING
❛❛ 𝐈𝐃𝐄𝐀𝐋𝐈𝐒𝐓 ❜❜ ᴋᴜɴɪᴋɪᴅᴀ ᴅᴏᴘᴘᴏ!ᴍᴀʟᴇ x ᴀssᴀssɪɴᴀᴛɪᴏɴ ᴄʟᴀssʀᴏᴏᴍ
Fanfiction❛❛ 𝐃𝐈𝐃 𝐘𝐎𝐔 𝐇𝐄𝐀𝐑 𝐓𝐇𝐄 𝐍𝐄𝐖𝐒? 𝐂𝐋𝐀𝐒𝐒 𝟑-𝐄 𝐇𝐀𝐒 𝐀 𝐇𝐎𝐓 𝐈𝐃𝐄𝐀𝐋𝐈𝐒𝐓 𝐖𝐇𝐎 𝐇𝐀𝐒 𝐂𝐎𝐍𝐅𝐄𝐒𝐒𝐈𝐎𝐍𝐒 𝐋𝐄𝐅𝐓 𝐀𝐍𝐃 𝐑𝐈𝐆𝐇𝐓. ❜❜ ━━━━━━ ◦ 📗 ◦ ━━━━━━ ❛❛ 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐞𝐚𝐬𝐨𝐧 𝐈'𝐦 𝐬𝐨 𝐨𝐯𝐞𝐫𝐰𝐨𝐫𝐤𝐞𝐝...