Začalo sa to v pondelok 11.1.2015 Igor bol s kapelou na koncerte a zastavili sa v obchode v jednej dedinke. A v kulturáku mala prví koncert kapela End Of The Silence a hlavná speváčka bola Deni. Zastavili sa tam lebo ich upútala jej hlasom Deni bola naozaj krásna mladá dáma mala 16 rokov. Igorovi sa veľmi páčil jej hlas a po koncerte vošiel do kuchinky to bola šatna. Pozdravil sa jej ahoj máš nádherný hlas ona na to omg Igor Belaj??? Fakt Bože ďakujem. Ako sa voláš spítal sa Igor volajúma Deni teší ma Deni a podal jej ruku. Vieš ja učím aj spev a Deni na to ja viem povedala s úsmevom a Igor na to chcel by som ta do mojej triedy. A Deni na to to fakt?? Mna?? Jasné že súhlasím. V tom prišiel priateľ Deni Matúš a Deni povedala čau Maťko a Igor sa pozrel na Matúša a povedal nazdar a podal mu ruku. A povedal už ma čakajú ale ešte ti dám číslo Deni počkaj povedala Deni aj ja dám tebe moje rozdali si čísla a Igor povedal potom sa ti ozvem ahojte. Matúš zaškúlil a povedal to bol kto?? A Deni na to Igor Belaj spevák kapeli The Paranoid. Ahá prečo si mu dala tvoje číslo? Povedal Matúš lebo je učiteľ spevu a chce ma do triedy povedala Deni. Deni sa pochválila členom kapeli Davidovi, Mišovi,Filipovi. Oni jej na to to nesmieš odmietnuť ber to!! Jasné že berem povedala Deni.
YOU ARE READING
Sexy učiteľ spevu
RomanceJe to o sexy učiťeľovi a krásnej žiačke Deni je to môj prvý príbeh :) ospravedlnujem sa za pravopisné chybi. Ďakujem za prečítanie