Igor prišiel za Romanom, Milošom a Paťom (členovia kapeli The Paranoid) povedal môžme ísť a Roman na to prečo si tam bol tak dlho?? S veľmi zvedavím hlasom a Igor povedal neviem síce na čo myslíš ale viem si domyslieť a usmial sa nieje to tak dal som jej číslo aj ona mne pretože ju chcem do svojej triedy má krásny hlas povedal Igor. Potom keď sedeli v aute Igor povedal ale Deni je naozaj kočka a tá postava takým zamyslením hlasom povedal a Roman na to kokos naozaj je to kus baby ale Igor v zápätí povedal ale vizerá ako fajn baba a má frajera. Potom v byte premýšlaľ a šiel spať. Ráno vstal šiel si zabehať zapáliť cigaretu a dal si vodu s citrónom. Potom prišiel do štúdia pozdravil sa ahojte čau ozvalo sa čo máme na práci hovorí Igor manažér na to len si vipočujeme nahrávky a čo sa nám nebude páčiť zmeníme Ok povedal Igor. Asi tak o dve hodiny Igor povie tá baba včera bola naozaj milá a krásna tak prečo jej nezavoláš veť máš jej číslo povedal Miloš. Máš pravdu povedal Igor zobral do ruky mobil a vitočil jej číslo Haló ozvalo sa ahoj to som ja Igor Belaj a Deni na to ja viem volám pretože som ťa chcel do triedy tak že môžme sa stretnúť a porozrpávať sa o tom povedal Igor a Deni na to dobrí nápad tak o 20:30 v Nitre na námestí? Spítal sa Igor súhlasím povedala Deni tak sa maj zatial povedal Igor ahoj povedala Deni.
DU LIEST GERADE
Sexy učiteľ spevu
RomantikJe to o sexy učiťeľovi a krásnej žiačke Deni je to môj prvý príbeh :) ospravedlnujem sa za pravopisné chybi. Ďakujem za prečítanie