Hneť jako Deni položila telefón jej zavolala kamarátka že ju Matúš podvádza nechcela tomu uveriť. Po 1 hodine a pol prišiel Matúš a Deni mu hovorí musíme sa porozprávať a Matúš na to a
o čom ?? Viem že ma podvádzaš povedala Deni a Matúš na to to nieje pravda vipadny a už ťa nechcem nikdy vidieť!! Matúš odišiel a Deni bola naozaj naštvaná. Blížil sa čas stretnutia s Igorom tak sa šla nachistať. Už sa blížila k námestiu v Nitre tam ju čakal Igor. Ahoj povedala Deni čau no čo ako? Povedal Igor Fajn čo ty ? Spítala sa Deni pohoda poď sadneme si niekam povedal Igor sadli si na lavičku v parku pod strom. Čo nového spítal sa Igor ale nič a čo ty? Povedala Deni robíme na novom albume povedal Igor jej super už sa teším povedala Deni. A čo ty a kapela spítal sa Igor vieš... Alebo nechaj tak povedala Deni čo sa stalo? Spítal sa Igor ale nič... Povedala Deni Igor ju chitil za ruku pozrel sa jej do očí a povedal hovor čo sa stalo. Vieš ja a Matúš sme sa rozišli a Chalani z kapely sú jeho rodina a ja už s ním naozaj nechcem mať nič spoločné povedala Deni. Rob čo uznáš za vhodné je mi ľúto povedal Igor a obial ju. Zajtra by som ťa chcel vidieť v triede povedal Igor prídem povedala Deni je to vedľa NewYorkera taká biela budova 3 poschodie. Povedal Igor uvidíme sa tam povedala Deni. Odprevadím ťa domov? Deni spítal sa Igor môžeš povedala Deni. Igor si odomkol auto čierne BMW a otvoril Deni dvere a povedal nech sa páči potom si sadol do auta naštartoval a šiel ju zaniesť domov. Igor sa spítal Deni koľko máš rokov? Deni na to 16 a ty? 27 odpovedal Igor. Tu bývam povedala Deni aha tak ahoj povedal Igor.
YOU ARE READING
Sexy učiteľ spevu
RomanceJe to o sexy učiťeľovi a krásnej žiačke Deni je to môj prvý príbeh :) ospravedlnujem sa za pravopisné chybi. Ďakujem za prečítanie