Woensdag 9 mei
Het is de volgende dag, Sarah is nog steeds geschokt van de insta story van gisteren. Matthy uit de bankzitters? Hoe heeft dit ooit zover kunnen komen? Waren het alle simps? Was er ruzie? Ze heeft zoveel vragen. Ze snapte wel dat hij natuurlijk ouder werd en dat dat ook misschien de reden was, maar toch snapt ze het niet. Wat moet ze nu? Matthy was haar comfort, zonder hem was ze hier allang niet meer geweest. Maar Sarah moet het laten gaan, ze kan het zelf niet oplossen. Ze gaat gelijk naar tiktok en checkt alles wat er de afgelopen dagen gebeurd is. Ook moet ze langzaam weer gaan editten om haar account levenden te houden, maar ze heeft geen motivatie, zeker nu even niet. Haar hele inbox is ontploft, overal is ze in getagd en het houd maar niet op. Niemand snapt het, niemand. Ze heeft en kleine hoop, een kleine hoop dat het allemaal nog wel goed komt. Ze zit te denken aan de vrijdag video, de eerste video zonder Matthy. Ze is weer getagd in een video, ze kijkt de video, het is een Matthy edit, maar in de captain staat dit: "Matthy uit de bankzitters? Jezus man nu laat je ons allemaal vallen kan echt niet!" Sarah werd echt heel boos, hoe kan je zo zijn? Hij heeft er zelf voor gekozen en hij weet zelf wel wat beter voor hem is, dus dit soort dingen kunnen echt niet. En ja het is jammer en ja we willen hem terug, maar let wel een beetje op met wat je zegt.
Sarah ging vrijdag nog naar een show, maar het word een show zonder Matthy. Ze denkt na, hoe kan ze er misschien voor zorgen om toch nog te zorgen dat het goed komt?
JE LEEST
Wat nu?
FanfictionMatthy stopt bij de Bankzitters, hij besluit het maximale uit zijn leven te halen. Vele fans balen ervan, Matthy gaf zoveel fans comfort. Wat gebeurt er nu? Komen er nog video's? Waar is hij gebleven? Hoezo is hij gestopt?