Donderdag 10 mei

39 3 1
                                    

Donderdag 10 mei
Sarah is net wakker, ze loopt naar de badkamer en maakt zich klaar. Eenmaal beneden pakt ze haar tas en gaat ze gelijk de deur uit. Ze is moe, ze heeft bijna niet geslapen vannacht doordat ze alleen nog maar aan de insta story kon denken. Ze snapt het nog steeds niet. Maar langzaam moet ze het maar is los gaan laten, ze kan er niks aan veranderen. Telkens is ze bezig met het bedenken van een plan om erachter te komen waarom hij weg is. Ze denkt aan de video van vrijdag, misschien leggen de jongens wel uit waarom hij weg is. Ze moet en zou het te weten komen, maar eerst wacht ze de video van vrijdag maar is af. Eenmaal op school loopt ze naar Iris toe, Iris is geen bankzittersfan, maar ze begrijpt Sarah wel. Samen lopen ze naar de eerste les toe en gaan naast elkaar zitten. Sarah houdt haar gedachten echt niet meer bij de les. Ze heeft biologie, ze heeft nooit iets van biologie gesnapt, maar zelfs opletten lukt nu even niet meer. Volgende week heeft ze het proefwerk, maar als dit nog langer in haar hoofd blijft rondspoken wordt dat een dikke onvoldoende! Maar goed wat kan ze eraan doen. Ze staat er dit jaar nog niet zo goed voor, maar ze vindt school op dit moment niet het allerbelangrijkste. Ze doet haar best om op tijd te gaan leren voor haar toetsen, maar soms lukt dat gewoon niet door alle struggles die ze op die momenten heeft. Maar goed, langzaam moet ze wel weer een beetje haar best doen op school zodat ze hopelijk over gaat naar het volgende jaar, want als dat niet gebeurd worden haar ouders wel echt heel boos. Maar haar ouders weten niet hoe Sarah zich soms voelt. Ze wil het altijd wel vertellen, maar het is nooit de juiste tijd. En ze houdt het allemaal liever voor zichzelf.

Wat nu?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu