Selammmmmm öncelikle beğendiyseniz vote ve yorum yapmayı unutmayın baya emek vercem çalışarakkk
**********
İsmim Sena ve bu hafta yeni okuluma başlıycaktım çok heycanlıydlm açıkcası o değilde gideceğim sınıfta birini tanıyordum ama onun tanıması mümkün mü o belli değildi?¿
Bu sene okulum uzak olacağı için teyzemlerde kalıcaktım teyzemlerin evinde genelde teyzem ve onun benden 1 yaş büyük olan kızından başka kimsecikler yoktu.Zaten teyzem sadece akşamları gelirdi çalışıyordu kendiside başka bi yerde türkçe öğretmeniydi genelde ona arar derslerimde yardım isterim çok anlayışlı ve iyi kalpliydi bu yüzden mutluydummmm.Kuzenimde aynı şekilde sakin bi kızdı aynı şekilde en yakın arkım oydu hafta sonları onunla görüşürüz hep eğlenirdik.Gece yakın bi zamanda valizimi hazırladım.Anneme son kez sarıldım evin tek çocuğuydum kimsem yoktu annemden başka..Babam ben küçüken ölmüştü buralara gelmek bile beni çok duygulandırıyordu annem çok güçlü kadındı hep korudu kolladı beni kendisi doktordu.Bu yüzden hiç bi eksiğim kalmazdı hep arkamdaydı her neyse..
Annem duyglanmış gözlerle bana baktı ve özleyeceğim güzel yavrum diye son kez söyledi ilk ondan bu kadar ayrı kalıcaktım sanki ama işte teyzemler pek uzak değildi.Ama eski okulum yüzünden çok dışlanmıştım zorbalıklar fln çok ağrı gelmişti belkide en zor senemde o sene ama unuttum sayılır artık.Dediğim gibi hafta sonları uzakta olsa gelirdi kuzenim ama bu sefer temelden olmasada ben onlara gidip okul sürecimi orda geçirmem lazımdı
Taksinin sesiyle kapıdan aydınlandım ora doğru ve söyledim."Çok özleyeceğim seni canım annem diye"Annem arkdan el sallaması ve beni taksiye binmem bir olmuştu.
Yol sadece 4 saatlikti tüm gün baya yorgun ve düşünceliydim acaba herşey nolucak bu duruma alışa bilecekmiyim diye sora sora çok düşünmüştüm.Ama ben güçlü bi kızım bunuda atlatırım diye düşündüm.Annem çok anlayışlı biriydi ne desem beni sankice dinler destek verir yardım ederdi bu konundada bana çok yardım eden oydu sonuçta benim okulda kalmamı asla istezmdi ki o bu yüzden yapmak zorundaydım açıkcası bu zor olsada alışcaktım.
Yol boyu şarkı dinledim hayaller kurdum.Artık teyzemlere varmıştım çokta heycanlı değildim ama ilk kez sanki bi mutlu gibiydim yarın ilk okul günümdü nasıl sakin ola bilirdim ki?..diye daldım.
Teyzemin beni seslemesiyle ona taraf gittim sarıldım.Teyzem"Baya özledim güzel gözlüm Senam diye bana sarıldı".
O an biraz mutlu oldum yanlız değildim çünkü her ne kadar üzülsemde üzüntüm mutluluk olucaktı elbet.Daha sonra kuzenim Nehir bana bakarak sadece "Selam"dedi.Canı biraz sıkkındı sanki.
Eve geçtik 1 saat oda toparlanmasından sonra teyzem sofrayı hazırladı ve bizi çağırdı.Koşarak sofraya oturup yemek yedik.Dhaa sonra topladıktan sonra sakince odama çekildim.Yarın için hazırlanıcaktım.Önce banyo yaptım daha sonra saçımı kuruttum ve bakım yaptım artık geçti saat 2 buçuk flndı uyuma kararı aldım.
Sabah 6 alarmıyla kalktım hala yorgun olmama rağmen ilk gündü heycanlıydım bu yüzden elimi yüzümü yıkadım ve ayaklandım hazırlanmak için.Çok güzel bi sabahtı sanki.Hazırlandıktan sonra kahvaltı yapmak için inyorken Nehirde gördüm."Günaydın Nehir"die seslendim.Kısık bir sesle "Günaydın Sena"diye söyledi.İçimden of elinde sonunda öğrenicem niye böyle yaptığını diye mırıldandı.
Neyse kahvaltıya indik bi güzel sofra hazırlamıştı Ayşe teyzem."Günaydın kızlarım ilk gün güzel beslenin toparlandıktan sonra siz çıkın bende işe gidicem"söyledi."Tamam teyzelerin en tatlısı"dedim.Kahvaltımızı yaptıktan sonra herşeyi kontrol edip çıkmak için hazırlandık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bi kere
General Fiction"Tek başıma oturup yıldızlara bakıyordum oysa sakince sanki unutmuş bi şekilde" Ama arkamda biri vardı sanki..