Yeni bölümle karşınızdayımm biraz geç geldi farkındayım. Umarım beğenirsiniz.
Sabah gözlerimi Jin hyungun sesiyle açtım. Galiba Hoseok'u uyandırıyordu tabi bunu da kaşıkla tencereye vurarak yapıyordu.
Yanan gözlerimi ovarak kendime gelmeye çalıştım dün gece düşünmekten yatamamıştım. Hem uykum çok var hemde başım çok ağrıyor. Kendime gelmek için duş almaya karar verip kıyafetlerimi hazırlayarak banyoya ilerlerdim.
Kısa bir duşun ardından kıyafetlerimi bir kere daha gözden geçirip giyinmeye karar verdim. Altıma siyah pantolon üstümede salaş bir gömlek giyip ilk üç düğmesini açık bıraktım. takı da takmaya karar verip çekmeceye doğru ilerledim. Bileklik ve kolyemi takıp küpemi de takıcağım sırada Jin hyung bana seslenmişti.
-JİMİNNN KALK ARTIK GELİRSEM ORAYA TAVAYLA DÖVERİM SENİ
-JİMİNN ,JİN HYUNG DÖVME İŞİNDE KADEME ATLAMIŞ BENCE HEMEN GEL DAYAK YEMEK İSTEMEZSİN
-SABAH YEDİĞİN DAYAK AZ GELDI HERHALDE HOSEOK GETIRME BENI ORAYA
-BEN BİRŞEY DEMEDIMM
-BENCEDE DEMEMELISIN, JİMİN SENDE GEL ARTIK HOSEOK BILE GELDI
-GELIYORUMM HYUNG
Jın hyunga cevap verip küpemi de taktıktan sonra mutfağa adımladım.
-Günaydın herkesee
Günaydınn ikisinin cevabıyla beraber masaya Hoseok'un yanına oturdum. Jin hyungda elinde ki yumurtalarla karşımıza oturdu. Hoseok hemen tabağına birşeyler koymaya başlamıştı normalde bende yerdim ama bugün kesinlikle iştahım yoktu.
-Jimin doldur o tabağını ve yemeğe başla sinirlendirme beni
-Hyung iştahım yok yemesem olmaz mı
-Hayır dedim Jimin yiyorsun sonra hasta olucan
-Pekii, hyungu daha fazla sinirlendirmeden tabağıma birkaç şey doldurmaya başladım.
-Jimin iyice düşündün mü ne yapıcaksın
-Ne konuda Hoseok
-Jungkook beyden borç alma konusunu diyorum düşündün mü
-Haa o, bilmiyorum dünden beridir düşünüyorum ama kararsızım hâlâ
-Bence alabilirsin Jimin hem başka şansımız yok gibi duruyor
-Evet Jimin, hem istemende bir sorun yok eminim patronunda sorun etmeden verir
-Emin misin hyung çok fazla bir para
-Jimin emin ol Jungkook bey bunu sorun etmez dünyanın en zengin adamı o bir kaç parayı mı sorun edicek.
-Doğru diyorsun başka şansım yok zaten akşam işe gidince konuşurum.
-Evettt bu konuyuda halletiğimize göre o tabağınızı bitiriyorsunuz hemde hemen sonra beraber kafeye gideriz
-tamam Hoseok ile birlikte hyungu onayladıktan sonra yemeğe devam etmiştik. Ortam çok sessizdi eminim borç işini düşünüyorlardı. Umarım parayı alabilirdim yoksa o parayı asla ödeyemem.
Hepimiz tabağımızdakileri bitirince etrafı toplayıp Jin hyungun kafesine gidicektik oradanda Hoseok ile beraber işe geçicektik biz. Evden çıkıp Jin hyungun arabasına doğru hızlı hızlı ilerlerken arkamdan koşan Hoseok'u görünce o yetişemeden bende koşmaya başlamıştım. Arabaya varınca hemen ön kapıyı açıp koltuğa yerleştim ve camdan Hoseok'a dil çıkardım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Meaningful Dance Of Our Bodies (JİKOOK)
ФанфикJimin'e yakın olmak için onu patronu olduğu iş yerine çalışan olarak girmesini sağlayan jungkook ve paraya ihtiyacı olduğu için jungkook'tan para ısteyen Jimin, jungkook'un teklifine ne dicek??