Bazenleri hayatımız öyle bir acınası yolda ilerler ki ne yapmamız gerektiğini,ne söylemesini insan bilemez.Kendi çapında acılarını saklamaya çalışan bir varlık olduğunu unutmaya başlar, ne zaman neyin doğru ve yanlış olduğunu kestiremez ve kendi yolunda ilerler.Melissa'da öyleydi işte her gün içinde kopan fırtınaları görecek kadar herkes kördü ve görmek istemiyordu.Bu yüzden hep yarı yolda bırakıldığını,sevildiğini zannederken meğersem oynandığını zannederdi ki;öyle de olmuştu.Ailesinin yanında olmayışı onun en büyük 1.acısıydı diğer acısı ise eski sevgilisiydi.Vargas'ın derdi eski sevgilisinin canını sıkmak değildi ama her geçen gün birbirlerine attıkları laflar ve göndermeler büyük bir savaşa dönüşmüştü.
Antrenman sonrası gene hep yaptığı gibi kulaklığını alıp dışarı çıktı tek ilacı müzik dinlemekti,dinlemediği bir günü bile hayal etmek istemiyordu onu bu hayatta tek müzik bırakmayacağı aklına gelince eskisi gibi üzülemedi.Tam kulaklıklarını takacağı sırada tam hızla yanına oturan ebrar'ı görmeyi beklemiyordu çünkü normalde sık sık vargas'ın yanına gelmeyi tercih etmez,hep onu uzaktan izlerdi.
"gene neye moralin bozuk senin?" dedi ebrar sessizce.
"sadece müzik dinliyorum,nerden çıkarıyorsun? gene sıkıldın bana sataşıyorsun anlaşılan." diye cevap verdi vargas.
ebrar,kızın moralinin bozuk olduğunu gayet iyi anlıyordu geldiği günden beri kafası hep eski sevgilisine takılı olduğunu bu konu yüzünden hassas olduğunu biliyordu.
hafifçe vargas'a yaklaşarak ne dinlediğini merak etti gene depresif bir şeyler olduğunu duyunca elini kulaklığa koyarak kendi kulağına götürdü.
"gerçekten mi,birlikte dinlemek zorunda mıyız?" dedi vargas usulca.
ebrar yavaşça kafasını döndürerek kenardan kenardan vargas'ı gözleriyle süzerek en son gözlerinde buldu son çareyi.
"acını birlikte paylaşıyoruz işte,ne diye şikayet ediyorsun?" dedi.
vargas bu söze karşı kendine o kadar haksızlık yaptığını düşündü ki,bu olanların hepsini çok uzattığını biliyordu.
Bu kadar mı belliydi gözlerindeki acı?
"kötü hissetmen için söylemedim,aşağıdan bakma öyle." dedi ebrar.
Kızın zorlandığını,her geçen gün kendini yıprattığının farkındaydı vargas hep kaçsa da gene onu yanlız bırakmayarak en kolay acı paylaşımı olan müzik dinlemeyi birlikte yapıyorlardı.ilk bölümün çok kısa olduğunu biliyorum
ama kafa dağıtmak için yazmak zorundaydım.
Kötü oldu onun farkındayım ama gene de kırıcı şeyler yazmayın lütfen!
kendinize iyi bakın.🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Querencia" #ebgas
RomanceVargas,hayatının düzgün gidemediği dönemde ya müziğe ya da başka yöntemlerle kafa dağıtmaya çalışırdı.Ama nerden bilecekti ki Ebrarın bütün yöntemlerden kendine daha iyi gelebileceğini?