aşk kırıntıları

235 32 17
                                    

yaşanılan o garip geceden sonra ikisi de kısa bir süre düşünüp uyuyakalmışlardı.
6:45-
Vargas ölü gibi yatarken,ebrar erkenden uyanmış dün ki olaylardan sonra epeyce kendini yormuştu aslında tek sıkıntısı aralarında olan bu kısa süredeki çekim,bundan sonra ne olacağı,acaba birbirlerinden uzaklaşıp düzgün bi şekilde ilerlemeye mi başlasınlar gibi kafasında sabah sabah kurmuştu.
Bütün bu olanları koltuğa oturup yeri izleyip sorgularken,vargas gözlerini hafifçe aralayıp ebrarın yattığı yere bakıp onu göremeyince odada gözlerini gezdirirken,
bi köşede oturmuş dışarı fazla yansıyan kafasındaki soru işaretleri çok fazla belli olan o kıza bakıp durumunu sormak istedi;

"İyi olduğuna emin misin?"dedi vargas yeni uyanmış boğuk sesiyle.
Bu ani sese ebrar afallasa da bir süreliğine vargas'ı inceleyip nihayet konuşmaya karar vermişti;
"İyiyim,ayılmaya çalışıyorum sadece"dedi kısaca.
"Bak ebrar dün ki olanları fazla kafaya takıyors-diyecekken aniden telefon çalmasıyla cümlesini yutmak zorunda kaldı vargas.
Ebrar telefonuna uzanıp kim olduğuna baktı,zehra olduğunu görünce yutkunup telefonu açtı.
"Efendim zehra?" dedi keyifsizce. 
"Sana da günaydın ebrar,kahvaltıya indik sizi bekliyoruz." dedi zehra.
"Tamam 10 dakikaya inerim ben" dedi sonrasında vargas'a ufak bir bakış atıp konuşmasına devam etti;
"Yani biz vargas'la ben."
"Tamam bekliyoruz hadi" dedi zehra.
Telefonu kapattıktan sonra ebrar tekrardan vargas'a bakıp;
"Hadi hazırlan,bekliyorum inelim" dedi ayağa kalkıp.
Vargas ebrar'a gene kısa bir bakış atıp;
"Tamam sen aşağıya in,ben gelirim."dedi ve ebrar kafa sallayıp odadan çıkıp gitti.

-Kahvaltıda;

Ebrar takımı ararken birden saliha ebrar'ın arkasından gelip yanağına öpücük kondurdu ve konuşmaya başladı;
"Günaydın ebrarım uyandın sonunda."dedikten sonra koluna girdi ve birlikte atıştırmalık almaya yürümeye başladılar.
"Günaydın" dedi kısaca ne kadar neşeli cevap vermeye çalışsa da beceremezdi ebrar.
Saliha hemen olayın farkına varınca ebrar'ın yüzüne eğilip;
"Ne bu surat?"dedi meraklı bir şekilde. 
Ebrar gene kısaca;"gayet iyiyim,yorgunum sadece"dedi etrafta gözlerini gezdirmeye tam başlarken, vargas'ın yanlarına gelmeye başladığını görünce hemen saliha'ya konuşmaya başladı;
"Ben bir eda ablanın yanına gideyim,benimle konuşmak istiyordu" dedi ve hızlıca vargas'ın yanından geçti.
Vargas ebrar'ın yanından geçip gitmesine kendine yediremezken saliha'ya giden yolunu ebrara çevirip onun arkasından gitmeye başladı.
Vargas en son ne kadar süreceğini tahmin etmek istemediği için ebrar'ı nazikçe kolundan tutup kendine çevirmesini sağladıktan sonra,konuşmaya başladı;
"Ebrar,iyi misin?" dedi endişeli bir şekilde.Dünden beri yüzünün solgun olduğunu anlamıştı vargas,hatta her saat yanına gidip kontrol etmişti.
"İyiyim,sen git diğerlerinin yanına ben gelirim" dedi halsizce.
"Nereye gidiyorsun?"
"Eda ablayla bir konu konuşmam gerek" dedi ebrar bu durumdan sıkılmış gibi.
"Tamam da eda abla masada oturuyor" dedi vargas masayı işaret ederek.
Ebrar pot kırdığını anladığında,vargas'a bakıp ne söyleyeceğini düşünüyordu.
Hiç tereddüt etmeden,adımlarını masaya doğru yöneltip masaya yürümeye başladı.
Zehra ebrar'ı fark edince konuşmaya başladı.
"Sonunda geldin nerdesin sen?" dedi şüpheli bir şekilde.
"Geldim zehra işte,eşyalarımı toparladım biraz" yalanını uydurup masadakilerle konuşmaya başladı.
Eda,masadaki konuşmalardan sonra konuşma kararı alıp herkese seslendikten sonra konuşmaya başladı.
"Bugün 2 saat sonra antrenman alanına gitmemiz gerek.Herkes ona göre hazırlansın yola çıkmamız gereken saatte gruba mesaj atarım"dedi.
Herkes onayladıktan sonra,eda işinin olduğunu söyleyerek masadan ayrıldı.


Çok uzun zaman oldu biliyorum ama aktif olacağım kesin bundan sonra
1k olmuş kitap çok sevindim,herkese çok teşekkür ederim sizleri seviyorum.-deniz🩶
(Oy sınırı 24)

Querencia" #ebgasHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin