3.rész:fuck boy

46 2 2
                                    

Megragadta a csípőmet és szép lassan lecsúsztatta a kezét a fenekemre.

-Te mit csinálsz?

-Ja Bella ne légy már ennyire ellenséges tudom hogy te is akarod.-majd bele markolt a seggembe

-JACK!!

-Sikíthatnád is nem gondolod?-majd fel állt és felkapott az ölébe.

-Most mit akarsz velem?-elindult a szobám felé és ledobott az ágyra.

-2 tippelhetsz.

-Jack nem is..-nem tudtam befejezni mert már csak annyit éreztem hogy bennem volt.

-Jack-lihegtem

- igen Hercegnő?

-lassíts-nyögtem fel

Másnap reggel meztelenül ébredek az ágyamba egyedül.

-Ez most komoly itt hagyott?-majd felöltöztem egy  bő polóba és egy laza melegítőbe. Kimentem a szobámból körbe néztem és nem láttam sehol csak a konyha pulton egy cetlit.

Jó volt a tegnap este megismételhetnénk
Puszi :Jack

-Mekkora egy fasszopó most komoly itt hagyott? És csodálkozik hogy utálom.-megforgattam a szemeim majd csengettek.

-Hali Bell.-jött haza Liana

-Na végre.

-Hallom itt aludt Jack. Össze melegetetek?

-Nem. Kint aludt a kanapén.

-Miért utálod ennyire?

-Mert nem szimpi fuck boy-os eléggé

-A többi pasid is az volt és mindegyik toxicus volt.

-Hagyjuk a múltat. Mi volt veled és Peterrel-közbe elkezdtem reggelit csinálni.

-Hát össze jöttünk.

-Gondoltam-mosolyogtam rá

-Bocsi de áthívtam Peteréket hétvégére.

-Liana ez most komoly?

-Igen-majd rá nézett a telefonja órájára ami 11 órát mutatott.-mindjárt itt lesznek

-Mi van?

- Menj készülődj majd én csinálok kaját

Elindultam a fürdő felé és kifésültem a hajam majd be göndörítettem. Ki sminkeltem magam majd be mentem a szobámba és kerestem egy kényelmes nem hülyén kinéző gatyát majd még egy rózsaszín toppot vettem fel. Kimentem mire már a fiúk ott voltak.

-Szia Bella-köszönt Peter. Jack csak bámult engem.

-Sziasztok-mosolyogtam majd leültem a kanapéra majd mellém Jack is és Peter és Li csináltak kaját.

-Kurva jól nézel ki.

-Kösz-kapcsoltam be közbe a Tévét

-Mi a baj?

-2 tippelhetsz

-Reggel?

-Igen,és csodálkozol hogy nem bírlak.

-Akkor miért feküdtél le velem?

-Nem tudom.

-Megtaláltad a cetlim?

-Meg

-És?

-Nem. Ezek után ne is reménykedj.

-Bella naaa tudom hogy te is..

-Nem nem tudsz te rólam semmit.

-De..

-Nincs de tegnap óta ismersz csak Jack. Nem bírlak. Fogadd el és a tegnap este az csak egy egy éjszakás kaland volt nem jelentett semmit.

-De nekem igen-szorítottam meg a csuklóm majd elrángatott a szobámba miközben Li és Peter már kész voltak a kajával és már Li szobájába voltak.

-Mire készülsz?

Első látásra SzerelemWhere stories live. Discover now