-Jack! Engedj el most!
-Különben?
-Jack engedj el ez már fáj-még mindig szorította a csuklóm
-Jack bazdmeg engedj el.
-Fogd be!
-Nem!-már folytak a könnyeim.
-Azt mondtam fogd be
-Én meg azt hogy engedj el hülye gyerek-majd tökön rúgtam és egyből elengedte a kezem.
-Ahh kurva életbe-majd ráült az ágyamra és a tökét fogta
-Mondtam hogy engedj el.
-Baszódj meg Isabella
-Hagy békén Jack.-mondtam majd kimentem a szobámból és rávágtam az ajtót.
Ki mentem a konyhába. Megettem a kaját amit Lianaék csináltak.
-Jack?-jött ki Peter
-Wc-n van
-Aha és van valami..
-Nincs és nem is lesz.
-Ohh kár pedig össze illenétek.
-Liana?-tereltem a témát
-Alszik ezért jöttem ki hogy ne zavarjam.
-Ohh amúgy finom lett a kaja.
-Köszi
Peterrel leültünk a kanapéra és tévéztünk. Én fáztam ezért magamra raktam egy plédet.Nem sokára Jack is kijött hozzánk majd leült mellém.
-Mit nézünk?
-A Miutánt.-mondta Peter. Nem sokkal kesöbb el is aludt. Amikor észre vettem felálltam és elmentem a szobámba. Jack végig engem nézett miközben tartottam a szobámba.
A szobámba bekapcsoltam a tévémet mintha bent lennék majd ki másztam az ablakomon. Kint sétálgattam és cigiztem. Néha kiszoktam lógni. Liana se tudja hogy cigizek csak Kyle. Tényleg felhívom Kylet!-Szia Kyle!
-Szia Bella mizu? Baj van?
-Nem nincs csak gondoltam felhívlak.
-Jól van. Liana hogy van?
-Jól bepasizott.
-Az igen nem tartott sokáig-röhögte el közbe magát a telefonba.
-Ja ja. Na jól van jó volt beszélni viszont leraklak puszi
-Puszi Bell vigyázz magadra remélem majd azért valamikor meglátogatsz már Storminak is hiányzol.
-Persze mindenkép majd valamikor puszi-majd kinyomtam.
Még egy kicsit sétálgattam majd haza mentem és bemásztam az ablakomon de Jack ült az ágyamon.
ESTÁS LEYENDO
Első látásra Szerelem
RomanceIsabella Kardashian 17 éves vagyok.Igen Kardashian vagyok szóval elég sokan ismernek.Most kezdtem a fősulit egy barátnőmmel Liana Liberato-val rajta kívül még nem ismerek senkit.De ez nem sokára megváltozik. Nyílván mi vagyunk a legjobb doú a suliba...