kai
knk ya
ben bir sey fark ettimtaehyun
ne fark ettin askimkai
(muhtemelen) bizim bu taraflarda oturan bi cocuk var
boyle kullu sari saclari var
surekli ama suuurekkli gozu sen de
son zamanlarda cok fazla yakinimizda dolasiyotaehyun
oha ney
hic fark etmedim ki benkai
nasil fark etmedin .
gecen markete gittigimizde sen ne aldiysan aynilarini aldi hattataehyun
oha
tesadüf olmasın yakai
bu kadar tesaduf fazla degil mi taehyun
are u okey yani man????taehyun
bilmeden de konusmayalım simdi
bir daha gorursen banada gostersenekai
gel disari cikalim
yakinimizda biter bak gortaehyun
cok sicak ama yakai
guneslenmeye gideriz bizdetaehyun
🫡
iyi gidelim hadikai
geliyom hazirlan 👊🏻👊🏻
Sarışın oğlan, küllü sarı saçları olan oğlanın arkadaşından hoşlandığını düşünüyordu. Direkt hoşlandığını düşünmek yanlış olabilirdi ama son birkaç haftadır gözlemleri bunu gösteriyordu. Bu iyi miydi tam emin değildi. Küllü saçlı oğlanın arkadaşına takıntılı olmasından korkuyordu. Daha önce böyle bir durum yaşadığı için biliyordu neler olacağını. Takıntılı olmasına ihtimal bile vermek istemiyordu ama düşünmeden edemiyordu.Taehyun'ın kaldığı tatil evinin önüne geldi, kapıyı tıklatıp beklemeye başladı. Çok geçmeden çıkmıştı Taehyun. Birbirlerini selamladıktan sonra sahile doğru yol aldılar. Yolun devamında ki sessizliği ilk bozan Taehyun oldu. "Şu küllü sarı saçlı oğlanı çok merak ettim. Umarım görebiliriz yoksa çıktığıma bin pişman olacağım."
"Emin ol göreceğiz." dedi Kai. Hemen ardından sahil kenarındaki dondurmacılardan birisine gözü ilişti. "Dondurma alayım mı sana?" Taehyun'ın reddedemeyeceği tarzdan bir teklifti bu.
İkiside dondurma aldıktan sonra güneşlenecekleri yere varmışlardı.
Şanslarına iki boş şezlong vardı. Havlularını serip oturmuşlardı şezlonglara. Kai çantasından güneş kremini çıkarıp sürmeye kollarından başlamıştı. Dondurmasını yemekle meşgul olan Taehyun şu anlık sadece denizi seyrediyordu.
Taehyun, dondurması biter bitmez, güneş bedenini iyice yakmadan önce kendi çantasından güneş kremini çıkardı. Kremi eline sıkıp, krem tüpünü şezlongun üstüne bıraktı.
Kai çoktan uzanmış güneşin tadını çıkarıyordu. Taehyun krem tüpünü tekrar alıcakken, tüp kumların üstüne düşüvermişti. Almak için uzandı ama, elleri, tüpü çoktan alan başka bir el hissetti. Kafasını hızlıca kaldırdı. Karşısında küllü sarı saçları güneşten parlayan bir oğlan vardı.
"Merhaba! Yardım edebilirim istersen?" sonuna kadar gülümseyerek konuşuyordu küllü sarı saçlı oğlan.
Taehyun, bu güzel gülümsemenin etkisiyle bir şey diyemedi, sadece kafasıyla onaylabilmişti.
Küllü sarı saçlı oğlan kremi naifçe sürmeye başlamıştı, narin oğlanı istemeden incitmek istemiyordu. Bir yandan da kendini tanıtıyordu; "Şey, ben Yeonjun bu arada. Buradaki tatil evlerinden birinde kalıyoruz."
Taehyun kendini tanıtamadan, Kai gözlerini açmış, küllü sarı saçlı oğlanı görünce de yerinden fırlayıvermişti. Üstelik, "Bu o oğlan!" diye bağırmıştı bir de.
Çoktan anlayan Taehyun, Yeonjun'un, yani şu küllü sarı saçlı oğlanın arkasında olmasını fırsat bilerek Kai'ye susmasını söyleyen işaretler etmişti.
Kremi sürmeyi bırakmıştı Yeonjun. Olaya anlam verememişti. "Kim? Ben mi? Hangi oğlan?"
"Yok bir şe-..."
Yine konuşamamıştı Taehyun. Bu defa lafını bölen kişi Yeonjun olmuştu. Aniden acı ile inlemiş, kuma bakmış ve kumda koca yengeci görünce; acının, korkunun ve heyecanın verdiği hisle kumlara yığılmıştı resmen...
ebt arkadasalr anlayacağınız üzere küllü sarı saçlı GÜZEL oğlanımızın ayacığını🤏🏻 koca yengeç ısırdı ☹️ ya da kıskaçladı artık ne oluyorsa AISBDPAUQPQMWstupid crab !! 🦀😠🤬
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kahire sodası, taejun
Fanficyeonjun: sortunu düzeltiyor arabayı da park ediyor VE BEN YINE ASIK OLUYORUM [texting]