"ÜNLÜ OLMUŞUM HABERİM YOK!"
"BAKAYAYIM LA!"
"VIYYY!"
"OĞLUM 381 YORUM VAR AMINA! OĞLUM SENİ ÖPSEM BENDE ÜNLÜ OLUR MUY-"
"CHANGBİN 193.832 KİŞİ İZLEMİŞ HÂLÂ İZLENİYOR VİDEO-"
"OHA TELEFON ÇÖKTÜ! MİNHO VAY AMINA KOYAYIM!"
"KÜFÜR ETME AM-"
"neyse yorumları açsana, hem ne videosu bu? Baya izlenmiş. Her halde resimlerini paylaştın?"
"Uh..."
Telefondan videoyu açıp changbin'in eline verdi.
....
"Minho,""Hı?"
"Tipini sikeyim yarrağım bu ne.."
"Off changbin.. Bir dakika.. Gizli olan priw hesabıma atacaktım bu milleti stalkladığım hesabıma nasıl atıldı!?"
"Yorumları aç yorumları."
(Çok iyi editledim AŞŞSDŞFL)
"Kanka idolüymüşsün İWKEİDLD"
"KANKA OHA YA!"
"OĞLUM ÇOK YAKIŞIKLISIN DİYORUM AĞZINI BURNUNU EĞİYORSUN BAKSANA YORUMLARA"
"ÜNLÜ OLDUM PAHABAHA"
"Zil çaldı.. Bu son ders hadi gel çıkalım yukarıya."
"Tamam" hâlâ eli yorumlarda dolaşıyordu.
Sonra bir bildirim daha geldi, üstüne tıkladı."Çocuğa bakk, arkadaş olmak istiyorum diyor."
"Kanka fake lan bu, xdinary heroes grubundaki han bu."
"O değil salak, gel bak resimlerin-"
"OĞLUM KORİDORU BOŞALT!!"
"Vay amına çaktığ-"
"KİME DEDİN SEN? BANAMI DEDİN!?"
"Yok.. Hocam valla nöbetçi kıza dedim."
"DUYMAYACAĞIM CHANGBİN!"
"TAMAM TAMAM!"
"Bak bak"
"Ya tamam gördüm pff"
"Off sen ne anlarsın" çocuğun hesabına girip takip etti. Sonra bir kaç şey yazıp telefonu cebine soktu.
"Yeeyy arkadaşım varr"
"Ben neyim burada amına kodumun orospusu"
"Su aygırısı-"
"MİNHO!"
"Tamam ne kızıyorsun bea"
Tam sınıfa girecekken jeongin beni tuttu.
"Heyy, nasılsın hyung"
"İyiyim sen nasılsın"
"Bende iyiyimm, sana gizli bir şey söyleyeceğim. tasarım ve görsel sanatlar öğretmenleri toplaşmış, bu ders galiba seni çağıracaklarmış. Resimlerin yanında mı?"
"Yanımda, heyecanlandım şimdii. Teşekkür ederim."
"Rica ederim hyung iyi dersler sana"
"Sanada innie"
Sınıfa ne zamandır böyle mutlu girdiğimi hatırlamadığımı düşünerek girdim.
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
"Görüşürüz bin""Görüşürüz babası orospu"
"Kardeş ayıp ediyon ha"
"Siktir lan götü boklu fahişe"
"vıyy.. Eve gidince beni ara dışarı çıkalım"
"tamam yarrağım hadi siktir"
Arkasını döndüğünde bende döndüm ve evime doğru yürüdüm. Bu niye bu kadar küfür ediyor abi-
Küfürleri de çok yaratıcı..Boş boş düşüne düşüne eve gelmiştim, kapıyı çaldım ama açan olmayınca anahtarı çıkarıp Kapıyı açtım içeriye girip çantamı kenara fırlatıp odama girdim. Üstümü değiştim ve direkt yatağıma fırladım biraz telefona bakacaktım elime alır almaz bir mesaj geldiğini gördüm tıkladım.
@h.han._.jisung.g
Yaşasınn. Ee adın ne?
Siz
Minho yazdığına göre-@h.han._.jisung.g
Bende jisungSiz
güzel@h.han._.jisung.g
Eee ne yapıyorsunnSiz
Sana yazdığıma göre-@h.han._.jisung.g
He.. Nerde yaşıyorsunSiz
Biyografimde seul yazdığına göre-@h.han._.jisung.g
Bendee buluşalım mıSiz
Sen kaç yaşındasın aslanım resimlerin velet gibi@h.han._.jisung.g
16Siz
LAŞQMSŞSMS@
h.han._.jisung.g
Ne var yaSiz
Ben haftaya 18 olacağım zırlayabilirsin@h.han._.jisung.g
Şuan zırlıyorum.
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•2 saatin nasıl geçtiğini bilmeden hâlâ mesajlaşıyorduk. Aslında zevklerimiz aynı değildi, ama ikimiz de anime ve şarkı söylemeyi seviyorduk. Bu yeterli bence.
Bir süre sonra artık vedalaştık, telefon resmen patlayacaktı. Ama patlamazdı.
★samsung galaxy:D★
Şarja taktım, defterimi çıkarıp biyoloji araştırma ödevimi yaptım ve annemin gelmesine 2 saat olduğunu görünce aşağı inip biraz yemek yemeye karar verdim. Bu arada Changbin beni aramadı. Büyük ihtimal uyuyordur.Buzdolabını açtım, 1 dilim pizza ve soslu noodle vardı ki bunları yersem felixte beni yerdi ama yemek istiyordum çilli horoz umrumda değil di midemi seviyorum.
•
•
•
•
•
•
Midemi doyurdum, sıra habeş maymunu gibi yatmakta. Annem birazdan gelir sonuçta. Felix nerde tanrı bilir. Yine parkta olabilir.hep geç gelir zaten.Üst kata çıktım ve kendimi yatağa atıp uykuya daldım. Yarın jisung'la buluşucağız çünkü yarın cumartesi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
1 Yıl 14 Gün - Minsung
أدب الهواةMinho bir capcut şablonu dener ve beğenip reels olarak atar. Bu video, evde sıkıntıdan resmen canı çıkan jisung'un karşısına çıkar ve yorumlara tanışmak istediğini söyler. Yakın arkadaşlar olurlar ve sonunda buluşma kararı alırlar, ama kim bilirdi k...