Chapter 1

7 2 0
                                    

𝗜𝘁'𝘀 𝗦𝘂𝗻𝗱𝗮𝘆 𝗮𝗻𝗱 𝘁𝗵𝗲 𝘄𝗲𝗮𝘁𝗵𝗲𝗿 𝘄𝗮𝘀 𝘄𝗮𝘁𝗰𝗵𝗮𝗯𝗹𝗲 𝗯𝘂𝘁 𝗶𝘁'𝘀 𝘄𝗶𝗻𝘁𝗲𝗿 𝘁𝗼𝗼 𝘄𝗶𝘁𝗵 𝗰𝗼𝗹𝗱 𝗮𝗶𝗿 𝗲𝘃𝗲𝗿𝘆𝘄𝗵𝗲𝗿𝗲.. 𝗦𝗵𝗼𝗽𝘀 𝗴𝗲𝘁𝘁𝗶𝗻𝗴 𝗼𝗽𝗲𝗻𝗲𝗱 ... 𝗪𝗵𝗲𝗻 𝗮 𝗴𝗶𝗿𝗹 𝘄𝗼𝗸𝗲 𝘂𝗽 𝗳𝗿𝗼𝗺 𝗵𝗲𝗿 𝗯𝗿𝗶𝗴𝗵𝘁 𝗱𝗿𝗲𝗮𝗺..

"𝗚𝗼𝗼𝗱 𝗺𝗼𝗿𝗻𝗶𝗻𝗴 𝗲𝘃𝗲𝗿𝘆𝗼𝗻𝗲! " 𝗔 𝘀𝘄𝗲𝗲𝘁 𝘃𝗼𝗶𝗰𝗲 𝗰𝗮𝗻 𝗯𝗲 𝗵𝗲𝗮𝗿𝗱, 𝗮𝘀 𝗮 𝗴𝗶𝗿𝗹 𝗶𝗻 𝗵𝗲𝗿 𝘁𝗲𝗲𝗻𝗮𝗴𝗲 𝘀𝗮𝘁 𝗼𝗻 𝘁𝗵𝗲 𝗯𝗲𝗱 𝗮𝗻𝗱 𝘁𝗼𝗼𝗸 𝗵𝗲𝗿 𝗽𝗵𝗼𝗻𝗲 𝗶𝗻 𝗵𝗲𝗿 𝘁𝗶𝗻𝘆 𝗵𝗮𝗻𝗱𝘀.. 𝗔𝗻𝗱 𝗼𝗽𝗲𝗻𝗲𝗱 𝗶𝘁 𝘄𝗵𝗲𝗻 𝘀𝗵𝗲 𝘀𝗮𝘄 𝗮 𝗻𝗼𝘁𝗶𝗳𝗶𝗰𝗮𝘁𝗶𝗼𝗻𝘀 𝗮𝗻𝗱 𝗮 𝘀𝗺𝗮𝗹𝗹 𝘀𝗺𝗶𝗹𝗲 𝗮𝗽𝗽𝗲𝗮𝗿𝗱 𝗼𝗻 𝗵𝗲𝗿 𝗹𝗶𝗽𝘀.. 𝗦𝗵𝗲 𝗹𝗼𝗼𝗸𝘀 𝘀𝗼 𝗴𝗼𝗿𝗴𝗲𝗼𝘂𝘀, 𝗵𝗲𝗿 𝗱𝗶𝗺𝗽𝗹𝗲𝘀 𝘄𝗮𝘀 𝘁𝗵𝗲 𝗯𝗲𝘀𝘁 𝘁𝗵𝗶𝗻𝗴 𝗲𝘃𝗲𝗿..

(𝗡𝗼𝘁𝗶𝗳𝗶𝗰𝗮𝘁𝗶𝗼𝗻𝘀)
"𝗚𝗼𝗼𝗱 𝗺𝗼𝗿𝗻𝗶𝗻𝗴 𝘀𝘂𝗻𝘀𝗵𝗶𝗻𝗲~"

        

                                 (𝗚𝗼𝗼𝗱 𝗺𝗼𝗿𝗻𝗶𝗻𝗴.. 𝗕𝗮𝗲:)

"𝗜𝘁'𝘀 𝘁𝗶𝗺𝗲 𝗳𝗼𝗿 𝗯𝗮𝘁𝗵.. "
𝗦𝗵𝗲 𝘀𝗮𝗶𝗱 𝗮𝗻𝗱 𝗿𝗮𝗻 𝘁𝗼 𝘁𝗵𝗲 𝗯𝗮𝘁𝗵𝗿𝗼𝗼𝗺..

"𝗜'𝗺 𝗱𝗿𝘂𝗻𝗸 𝗶𝗻 𝘁𝗵𝗲 𝗯𝗮𝗰𝗸 𝗼𝗳 𝘁𝗵𝗲 𝗰𝗮𝗿.. 𝗔𝗻𝗱 𝗜 𝗰𝗿𝗶𝗲𝗱 𝗹𝗶𝗸𝗲 𝗮 𝗯𝗮𝗯𝘆.. 𝗢𝗵! 𝗛𝗼𝗺𝗲 𝗳𝗿𝗼𝗺 𝘁𝗵𝗲 𝗯𝗮𝗿! 𝗦𝗮𝗶𝗱 𝗜'𝗺 𝗳𝗶𝗻𝗲 𝗯𝘂𝘁 𝗶𝘁 𝘄𝗮𝘀𝗻'𝘁 𝘁𝘂𝗿𝗲! 𝗜 𝗱𝗼𝗻'𝘁 𝘄𝗮𝗻𝗻𝗮 𝗸𝗲𝗲𝗽 𝘀𝗲𝗰𝗿𝗲𝘁 𝗷𝘂𝘀𝘁 𝘁𝗼 𝗸𝗲𝗲𝗽 𝘆𝗼𝘂!.. ;) "

𝗜𝘁 𝘄𝗮𝘀 𝗔 𝗴𝗶𝗿𝗹 𝘀𝗶𝗻𝗴𝗶𝗻𝗴 𝗶𝗻 𝗵𝗲𝗿 𝗯𝗮𝘁𝗵𝗿𝗼𝗼𝗺 𝘄𝗵𝗶𝗹𝗲 𝗼𝗻 𝘁𝗵𝗲  𝗯𝗮𝘁𝗵𝘁𝘂𝗯!! 𝗔𝗻𝗱 𝘆𝗲𝘀, 𝘀𝗵𝗲 𝘄𝗮𝘀 𝗮 𝗯𝗶𝗴 𝘀𝘄𝗶𝗳𝗳𝘁𝗲! 𝗢𝗳𝗰 𝗧𝗔𝗬𝗟𝗢𝗥 𝗦𝗪𝗜𝗙𝗧!! 𝗜𝗦 𝗧𝗛𝗘 𝗕𝗘𝗦𝗧 𝗘𝗩𝗘𝗥:)

𝗖𝗢𝗠𝗠𝗘𝗡𝗧 ( 𝗧𝗔𝗬𝗟𝗢𝗥 𝗦𝗪𝗜𝗙𝗧!!)
𝗜𝗙 𝗬𝗢𝗨'𝗥𝗘 𝗦𝗧𝗜𝗟𝗟 𝗥𝗘𝗔𝗗𝗜𝗡𝗚:)

𝗧𝗶𝗺𝗲 𝘀𝗸𝗶𝗽𝗽𝗲𝗱>>

"𝗔𝗹𝘆𝗮𝗮𝗮.. 𝗛𝗲𝗿𝗲 𝗜'𝗺 𝗵𝗲𝗿𝗲"
𝗦𝗮𝗶𝗱 𝗮 𝗴𝗶𝗿𝗹 𝘄𝗶𝘁𝗵 𝗵𝗲𝗿 𝗯𝗿𝗼𝘄𝗻 𝗵𝗮𝗶𝗿𝘀

𝗔𝗹𝘆𝗮 𝘄𝗮𝗹𝗸𝗲𝗱 𝘁𝗼 𝘁𝗵𝗲 𝗴𝗶𝗿𝗹 𝗮𝗻𝗱 𝗵𝘂𝗴𝗴𝗲𝗱 𝗵𝗲𝗿

"𝗜 𝗺𝗶𝘀𝘀 𝘆𝗼𝘂 𝗯𝗮𝗲! "
𝗦𝗵𝗲 𝘀𝗮𝗶𝗱 𝗮𝗻𝗱 𝘀𝗺𝗶𝗹𝗲𝗱

"𝗬𝗲𝗮𝗵! 𝗠𝗲 𝘁𝗼𝗼 𝗶𝘁'𝘀 𝘀𝗼 𝗰𝗼𝗹𝗱 𝗵𝗲𝗿𝗲 𝗜 𝗮𝗰𝘁𝘂𝗮𝗹𝗹𝘆 𝗱𝗶𝗱𝗻'𝘁 𝘄𝗮𝗻𝘁 𝘁𝗼 𝗰𝗼𝗺𝗲 𝘁𝗼 𝘂𝗻𝗶𝘃𝗲𝗿𝘀𝗶𝘁𝘆 𝘁𝗼𝗱𝗮𝘆.. "
𝗕𝗿𝗼𝘄𝗻 𝗵𝗮𝗶𝗿 𝗴𝗶𝗿𝗹 𝘀𝗮𝗶𝗱 𝘄𝗵𝗶𝗹𝗲 𝘀𝗶𝘁𝘁𝗶𝗻𝗴 𝗼𝗻 𝘁𝗵𝗲 𝗯𝘂𝘀 𝘀𝘁𝗼𝗽 𝗯𝗲𝗻𝗰𝗵 𝘄𝗵𝗶𝗹𝗲 𝗔𝗹𝘆𝗮 𝘁𝗼𝗼 𝘀𝗮𝘁

"Why is that so? Huh! "

"Actually, my mom is sick and she forced me to come to the university today even though I don't want too! "
She said while in a state to cry when..

"Ah! You know Taylor Swift is in the first position of being the best singer"
Alya interrupted her

"Really?? That's soo awesome girl! I'm happy for her"
She said while smiling bright as Alya want to see her like!

The bus, arrived at the bus stop. Both of them got in. The bus starts.

"Omo! Look here's my fav song came up"

The girl took a look at the phone!

"Wanna listen to it? "

"Ofc! Why not? Let's goo"

They put the earphones on.. And starts playing the music..

"I WAS ENCHANTED TO MET YOU!! PLEASE DON'T BE IN LOVE WITH SOMEONE ELSE PLEASE DON'T HAVE SOMEBODY WAITING ON YOU! "




Comment " I was enchanted to meet you "
If you're still reading.. 🌷

      
                   (っ'-')╮=͟͟͞͞💌

Not me giving you my heart!:)

ONLY MINEWhere stories live. Discover now