Question 18

22 0 0
                                    

UndeadMusicLover asked: Hey Toby can I annoy Masky with you?

Ticci Toby: Of course you can lets go now! *twitches*

Undead: Yay!

Me: Oh please don't!

Ticci Toby: Ohhhh Masssskkkkyyyyy!

Me: *covers ears*

Undead & Ticci Toby: Hey Masky! Hey Masky! Hey Masky! Hey Masky! Hey Masky! Hey Masky! Hey Masky! Hey Masky! Hey Masky! Hey Masky! Hey Masky! Hey Masky! Hey, hey. Masky! Hey Masky! Hey Masky! Hey Masky! Hey Masky! Hey Masky! Hey Masky! Hey Masky! Hey Masky! Hey Masky! Hey Masky! Hey Masky! Hey Masky! Hey Masky! Hey Masky! Masky! Hey, hey! Hey Masky! Hey Masky! Hey Masky! Hey Masky! Hey Masky! Hey Masky! Hey Masky! Hey Masky! Hey Masky! Hey Masky! Hey Masky! Hey Masky! Hey Masky! Hey Masky! Hey Masky! Hey Masky! Hey Masky! Hey Masky! Hey Masky! Hey Masky! Hey Masky! Hey Masky! Hey Masky! Hey Masky! Hey Masky! Hey Masky! Hey Masky! Hey Masky! Hey Masky! Hey Masky! Hey Masky! Hey Masky! Hey Masky! Hey Masky! Hey Masky! Hey Masky! Hey Masky! Hey Masky! Hey Masky! Hey Masky! Hey Masky! Hey Masky! Hey Masky! Hey Masky! Hey Masky! Hey Masky! Hey Masky! Hey Masky!

Maksy: Holy shit! Shut up! Tati help me!

Me: *mouthes* I'm so sorry *walks away to a diffrent room*

Masky: Tati please don't leave. Why aren't you helping me?!

*faint yelling and "hey masky's" in the distance*

Me: Ok bye everyone that's all for now!

Ask the Creepypasta'sWhere stories live. Discover now