1

46 2 1
                                    

Gerçekten çok yorulmuştum, nedenini soracak olursanız fazla seks yapmaktan sanırım. Ailem öldüğünden beri kendimi seks'e vermiştim, aileme karşı hıncımı seks'den çıkartıyordum.
Merhaba ben han jisung. 25 yaşındayım. Kendimi fazla tanıtmama gerek yok.

xxxx

Kendimi koltuğa bırakmıştım çok yorgundum. En son iki saat önce seks yapmıştım. Aslında iki saat önce seks yaptığım partnerim ile iyi anlaşıyorduk, belki 4 veya 5 kere seks yapmışızdır. Ama birazdan gelecek olan partnerimi tanımıyordum. Üzerimde siyah bol bir şort üzerinde ise beyaz bir tişört vardı. Ben koltukta öylece otururken bir anda kapı çaldı eğer gelen yeni partnerim ise bu kadar erken geleceğini tahmin etmiyordum.

Koltuktan kalkıp kapıya yöneldim. Açtığımda; kızıl saçlı, bal renginde gözleri olan, beyefendi bir adam vardı. Cidden şaşırmıştım çünkü sanırım şuana kadar seks yaptığım kişilerin en yakışıklısıydı.

Sadece birbirimize bakıyorduk, ne o içeri giriyor, ne de ben onu içeriye davet ediyordum öylece bakıyorduk birbirimize. En son artık dayanamayıp kolundan tutup içeri çektim onu. Bir anda afallamış, şaşırmıştı. Seks yapmadan önce biraz konuşup tanışmak istedim, ve söze başladım.

"hoşgeldin."

"hoşbuldum."

"tanıt kendini."

"minho ben, 26 yaşındayım.
memnun oldum."

"han jisung bende, 25 yaşındayım.
bende memnun oldum."

"han jisung ha güzelmiş ismin."

"teşekkürler."

Cevap vermeden yukarı çıkmıştı. Bir an önce seks yapmak istiyordu galiba, bende fazla oyalanmadan yukarı çıktım. Çıktığımda yatağa oturmuş, bacak arasını açmış beni izliyordu. Bu adam cidden tatmin ediciydi. Seks yaptığım onca kişi arasında bu farklıydı, yani daha seks bile yapmadan beni etkiliyordu. Genelde partnerlerimin hiç birinden etkilenmezdim.

Biraz ilerleyip kapıyı kapattım. Daha sonra yatağımda oturan adama bakıp gülümsedim. Bana öyle bakıyordu ki sanki kucağında oturmam için yalvarıyordu. Biraz daha ilerleyip minho'nun kucağına oturdum. Ah cidden bir an önce sevişmek istiyordum şu adamla. Kucağından kalkıp onun tişörtünü çıkarmaya başladım oda bana yardım amaçlı kollarını kaldırmıştı. Tişörtü çıkarıp yere fırlattım. Karın kasları inanılmazdı. Çok beklemeden kendi tişörtümü de çıkarıp attım. Tam onu yatağa itmiştim ki telefon çaldı, ilk başlarda umursamadım ama artık sesten ikimizinde kulakları kopmuştu.

"git aç şu telefonu kulaklarımı
sikti, ama hızlı gel."

"tamam bekle."

---

Bu bölüm biraz kısa oldu ama diğer bölümler baya uzun olucak size iyi okumalar eğer smut tarzı şeyler okumayı sevmiyorsanız direk okumadan gecmelisiniz görüşürüz :)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 12, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

let's make love|minsung|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin