🌠🌠🌠
"Kyungsoo hyung rol modelim. Ben de onun gibi olmak istiyorum."
Yeni çıkış yapmış çaylak grubun en küçük üyesi heyecanla anlatıyordu Kyungsoo'ya olan hayranlığını. Programın sunucuları çocuğu küçümseyerek güldüler.
"Bu hayal senin için biraz ulaşılması zor değil mi?"
"Kyungsoo gibi olmak kolay değil. Özellikle de o yüzünle epey zor görünüyor."
Alaylı gülüşmeler dozunu arttırarak devam etti.
Kyungsoo kumandayı kaptığı gibi televizyonu kapattı. "Aptal sürüsü. Bana düşman kazandırıyorlar sadece." İnternette yazılacak yorumları ve hayran savaşlarını şimdiden hayal edebiliyordu. Şov dünyası daima biraz acımasızdı evet ama çaylak bir gruba bu kadar yüklenmek hiç adil değildi.
"SweetKidz'e yemek kamyonu gönderelim hyung."
Kwangsoo "Yine mi?" diye sızlandı yaslandığı kapı pervazından. Kyungsoo bunu hemen daima yapıyordu. Medyada herhangi bir ünlü ile bir şekilde karşı karşıya getirilmeye çalışıldığında ya yemek kamyonu yollar ya da iş birliği teklif ederdi. Şimdiye dek lehine çeviremediği skandal olmamıştı.
"Evet lütfen. Genç bir çocuğun umutlarının yıkılmasına sebep olmak istemiyorum."
"Bu tarz kıyaslamalar her zaman yapılır. Mühim bir şey değil. Herkesin seni sevmesini sağlayamazsın. Ne kadar iyi biri olursan ol birileri senden nefret etmek için sebep bulacak."
Kararlılığını göstermek için omuz silken Kyungsoo, ayakta kollarını bağlamış halde dikilen Jongin'in önünde durdu ve tek kaşını kaldırarak kapıyı işaret etti. Jongin onun hareketlerinin altındaki anlamı çözmüştü. Artık tek kelime bile duymasına gerek kalmadan patronunun ne istediğini biliyordu. Derhal cam kapıyı açarak onun geçmesi için kenara çekildi. Kyungsoo açılan kapıdan çıkarken Kwangsoo'nun zavallı korumaya zorbalık etmemesi hakkında bir şeyler zırvaladığını duymuştu ama umursamadı.
"Nereye gidiyoruz efendim?"
"Sana programımı ezberlemeni söylemiştim. Bunu bile beceremiyor musun? Bugünlük işim bitti eve gidiyoruz."
"Özür dilerim efendim. Daha dikkatli olacağım."
"Elbette olacaksın. Bunun için dünya kadar para ödüyorum sana." derken gözlerini devirdi. Ne yaparsa yapsın ne söylerse söylesin Jongin'i çileden çıkarmayı başaramıyor oluşu Kyungsoo'yu çıldırtmak üzereydi. Bir şekilde işin sonunda çileden çıkan o oluyordu. Herhalde dövüş sanatları ve zorlu silah eğitimi aldığı için olacak adamın çelikten sinirleri vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DUDU 뚜뚜
FanfictionAğlamadan ayrılık olmaz, hatıralar uslu durmaz. Kalanlar gideni gönlünde taşır, aşk sevene yük olmaz.