Hyunjin:
A-Ah..
Karşılık vermem ama..Felix:
Olsun sadece biraz..Hyunjin:
Peki.."Diyip sanki o anı bekliyormuş gibi gözlerini kapatmıştı Hyunjin.. Felix ise buna kıkırdayıp dudaklarını Hyunjin'in dudaklarına bastırmıştı.. Biraz öpmüş ve geri çekilmişti.. O geri çekilince Hyunjin gözlerini açmıştı.. Dediği gibi Felix'in öpüşlerine en ufak bi karşılık bile vermemişti.."
Felix:
Teşekkür ederim.."Gülümsemişti.."
Hyunjin:
Bişey değil..
Şey..Felix:
Hm?Hyunjin:
Felix..
Satranç oynayalım..Felix:
Kabul.."Hyunjin bu cevaba mutlu olmuş ve odasına gidip satrancı almış ve aşağıya inmişti.. Felix'i göremeyince seslenme gereği duymuştu.."
Hyunjin:
Felix//
Nerdesin//Felix:
Mutfaktayım//Hyunjin:
Geliyorum//"Hyunjin satrancı sehpanın üzerine bırakmış ve mutfağa Felix'in yanına gitmişti.."
Hyunjin:
Napıyosun ki burda?Felix:
Kahve yapmak istedim..
Sevmez misin?
Gerçi sevmesen evde kahve olmazdıHyunjin:
Hayır çok severim..(Mesela ben bunu çok severim Çok çok çok çok çok dllililili)
Felix:
İyi o zaman..
Kahveler hazır satranç içerde mi?Hyunjin:
Hm hm aynen.."Felix kahveleri götürür Hyunjin'de yanında gider ve kanepeye oturup ikisinin ortasına da satrancı koyarlar ve başlarlar.."
Felix:
Bir iddia mı koysak?Hyunjin:
Ne gerek var şimdi ya..(Tedirgin olmuştum çünkü yine beni öpmek falan isteyebilirdi.. Onu sevmiyor değilim.. Ama içimdeki sevgi o tarz değil.. Ona aşık değilim ya da hoşlanmıyorum..)
Felix:
Kazanan kaybedenin..
Evinde bi gece kalsın.."Hyunjin bunu duyunca derin bi oh çekmişti içinden.."
Hyunjin:
Olur..Felix:
Peki~"Oyun başlar.. Hep başabaş gidiyorlardır.. Ta ki Hyunjin son hamlesini Felix'in dikkatsizliğini kullanıp ŞAH MAT yapana kadar.."
Hyunjin:
İşte bu..
ŞAH VE MAT!Felix:
Off..
Dikkatim dağıldı ya..
Neyse en azından zor bişi değil..
Seni evimde ağırlamak.."Bunu diyip Hyunjin'in dudaklarına bakarak sırıtmıştı Felix.."
~BÖLÜM SONU~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Chess Champions
ActionTAMAMLANDI! Kore genelinde satranç şampiyonu olan Hwang Hyunjin ve Avustralya genelinde satranç şampiyonu olan Lee Felix bir gün ülkelerinin başkanlarının isteğiyle bir araya gelip satranç oynarlar.. Pov: Avustralya genelinde satranç şampiyonu olan...