Günaydın öpücüğü 💋

14 2 0
                                    

Yazar'dan:
Hyunjin zevkle üzerindeki sevgilisinin öpüşlerine karşılık veriyordu.. Bir süre daha öptü ve ayrıldı..

Felix:
Seni seviyorum..

Hyunjin:
İnan bende..

(Gülümser ve boynuna doladığı kollarıyla Felix'i kendine çekip sarılır)

Felix:
Sevgi pıtırcığı seni..

Hyunjin:
Senden önce yukarı gelip Minho'yla konuştuktan sonra satranç turnuvalarına baktım yarın turnuvamız var.. Yani aslında sadece benim.. Yarışmalardan birinde benim de adım yazıyordu..

Felix:
Rakibin kim?

Hyunjn:
Bakmadim ki..
Yani dikkat etmedim..
Bi bakiyim..

(Felix Hyunjin'in üzerinden kalkmış ve sırtını yatağın başlığına yaslayıp Hyunjin'i de kucağına çekmişti.. Hyunjin telefonunu alıp satranç turnuvalarına girdi.. İsimlere dikkatle baktı ve kendi ismini buldu.. Rakibi bir kızdı.. İsmi ise "Shin Yuna" 'ydı..)

Hyunjin:
Shin Yuna..
Rakibim..

Felix:
Güzel..
Yarın saat kaçta?

Hyunjin:
Öğlen 2'de

Felix:
Bu saate kadar benimle biraz satranç oynamaya ne dersin?
Hem kendini biraz daha geliştirmiş olursun..

Hyunjin:
Hmhm olur..
Hem şey ben Minho'ya haber vereyim..


Felix:
Ne konuda?
Satranç mı?

Hyunjin:
Yok hayır şey ben tartıştığımızı söylemiştim..
Aramızda büyük bir tartışma olmadı evet ama o an kalbimi kırılmıştı ben de Minho'ya anlatmıştım..
O da anlaşmaya varırsanız ya da varamazsanız bana haber ver demişti..
Anlaşmaya vardığımızı söyliyim..


Felix:
Olur söyle de bundan sonra aramızda geçen her şeyi başkalarını anlatma..
Bir derdin varsa gel benimle konuş..

Hyunjin:
Peki..

(Hyunjin Minho'yu arar ve Felix'le anlaşmaya vardıklarını söyler.. Minho'da tebrik eder ve kapatırlar..)

Felix:
Uyuyalım mı güzelim?


Hyunjin:
Uyuyalım..

(Kucağına oturdum ve kafamı omzuna koyup kollarımı boynuna doladım..)

Felix:
Yerini de biliyosun..

(Gülümser ve ellerini Hyunjin'in beline yerleştirir.. Birlikte uyurlar..)

SABAHTAN

Hyunjin'den:
Sabah ilk ben uyandım.. Sanırım Felix'in üzerinde bir yorgunluk vardı bu yüzden uyanamıyordu.. Onu uyandırmadan sessizce üzerinden kalktım ve lavaboya gidip elimi yüzümü yıkadım.. Sonrasında ise makyajımı yaptım saçlarımı düzelttim ve aşağıya inip kahvaltı hazırlamaya başladım.. 5-10 dakika gibi kısa bir sürede boynumda sıcak bir nefes hissettim.. Felix uyanmış ve yanıma gelmişti..

Felix:
Günaydın bebeğim..

(Boynuna bir kaç küçük öpücükler bırakır..)

Hyunjin:
Günaydın sevgilim..
Yorgun gibi görünüyordun uyusaydın ya..
Ben kaldırırdım seni..


Felix:
Imh Imh uykum yok bebeğim..
Yorgun değilim..
Hem sen dön bakim bana..
Günaydın öpücüğü

(Kıkırdar ve Felix'e döner..)

Felix:
Makyaj yapmışsın..

Hyunjin:
Hmhm..
Canım istedi..

Felix:
Peki..
Hadi öpücüğümü alıyım ben

Hyunjin:

(Tekrar kıkırdamış ve parmak uçlarında kalkıp dudaklarını Felix'in dudaklarıyla birleştirmişti.. Biraz öpüp geri çekilmiş ve sevgilisine bakıp gülümsemişti..)

Günaydın öpücüğü


Felix:
Seni seviyorum bebeğim..

(Saçlarını sever..)

Hadi kahvaltıyı hazırlamaya devam et sen..


Hyunjin:
Hmhm ben hazırlarım sen içeri gidebilirsin..


Felix:
Peki tatlım..

(Yanağından öper ve salona geçer.. Hyunjin masayı kurar ve Felix'i çağırır)

Hyunjin:
Sevgilim//
Kahvaltı hazır//


Felix:
Geliyorum//

Chess Champions Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin