1.

140 0 1
                                    

Jmenuji se Sofia Wagner. Mám mladší sestru Mia se jmenuje, mně je 16 a Mie 10. Máme rozvedený rodiče, bydlíme s mamkou v bytovce a každý víkend jezdíme za taťkou. Jooo jinak pocházíme z Německa, s mamkou bydlíme v Berlíně a táta bydlí v Mnichově s novou přítelkyní jmenuje se Emma a má ráda Tokio Hotel, je v pohodě. Málem bych zapomněla, já miluju Tokio Hotel a zrovna v pátek mají tady v Berlíně koncert.

No nic užijte si čtení!🤍

,,ségra!!! Pojď si se mnou hrát" zařvala na mě Mia.
,,Mio sakra nemohu, učím se na testy do školy na pátek." Zařvala jsem na ni. Dneska byl čtvrtek a zítra je ten koncert jupiiii.
Bylo asi 19:23 a já jsem se šla vykoupat udělat si hygienu, však to znáte. Vylezla jsem z koupelny a šla si lehnout a koukat se na Tokio Hotel videa,koukala jsem na ně každý večer. Když bylo 23:57 rozhodla jsem se, že půjdu spát.
Ráno
,,dobré ráno mami" řekla jsem.
,,dobré ráno kočko prosím vezmeš dneska Miu do školy já musím jet do práce dříve, v troubě máte palačinky" řekla mamka.
,,jojo já ji tam dovedu" odpověděla jsem a mamka za sebou zabouchla dveře.
,,Miooo!!! Budíčeek!!!" Zařvala jsem na ni aby vstala.
,,dobré ráno ségra" řekla Mia ještě ospalým hlasem.
,,dobré ráno tady máš snídani" řekla jsem ji a šla jsem se chystat do školy, dneska máme jen do 11:25 což je super.
Už jsme obě ve škole a já teď píšu ze stomatologie.
Po škole
Konečně jsem doma, napíšu Elle jestli nechce jít ven. Ella je moje nejlepší kamarádka.
Chat:
Sofia: ahoj Ell nechceš zajít ven?
Ella: ahoj jooo moc rádaaaa tak za hoďku?
Sofia: jojo papa
Venku
,,Ell mám ještě jeden lístek na koncert Tokio Hotel" řekla jsem jí to protože miluje TH jako já.
Čas rychle utíkal a najednou bylo 19:36 a ve 20:30 začínal ten koncert, takže jste se obě šly domu chystat.
Na koncertě
Stály jsme v první řadě, což je super. Začala hrát písnička Monsoon a Tom řekl Billovi jestli může někoho pozvat na pódium aby si s nima zahrál. Bill souhlasil.
Tom začal mluvit do mikrofonu
Takže rozhodli jsme se, že někoho vyberu a půjde za námi na pódium a zahraje si se mnou na kytaru písničku Monsoon. A vybíraaaam třeba tebe. Řekl Tom a ukázal na mě.
Byla jsem nadšená, hraju na kytaru a Monsoon umim, takže jsem šla na pódium a Tom se na mě celou dobu koukal a pak mi pošeptal ,,po koncertě na mě počkej"
Když jsem sešla z pódia řekla jsem to Elle.
,,tyvoleee hustyyyy jooo moje nejka bude chodit s Tomem Kaulitzem" zařvala.
,,nebudu" odpověděla jsem.
Po koncertě
,,jsem rád že si počkala" řekl Tom.
,,to se nedalo odmítnout" řekla jsem a začali jsme se seznamovat, ptal se jak se jmenuju kolik mi je avšak to znáte.
,,nechtěla by si s námi jít do klubu?" Zeptal se Tom.
,,jo půjdu ráda" řekla jsem.
V klubu
Přišli jsme do klubu a já jsem potřebovala extrémně na WC.
,,Tome kde tu jsou záchody?" Zeptala jsem se.
,,půjdeš tudy a pak doprava"řekl Tom.
Tak jsem šla a najednou mě někdo chytil silně za zápěstí.
,,do prčic kdo seš?! Pust mě!!" Začala jsem tam řvát.
,,nepustím" řekl ten neznámý muž.
,,TOMEE POMOOCC" zakřičela jsem.
V momentě kdy jsem se mužovi podívala do očí, tak jsem zjistila že je to můj ex od kterého jsem  před půl rokem utekla, protože mě mlátil a bylo to toxický.
,,Sofi?!" Ozval se Tom.
,,tadyyy prosiiimm pomoooct" řvala jsem jen jak jsem mohla.
Tom tam přišel a viděl jak se mě ten můj ex snažil líbat. Tom ho odemně naštěstí odtrhl a pak mě táhl ven z klubu.
,,kdo to byl?!" Zeptal se Tom docela naštvaně.
,,sakra tomuhle jsem se chtěla vyhnout" řekla jsem.
,,KDO TO JE?!" Sofio mluv se mnou!!
,,fajn reknu ti to až na hotelu pokud můžu být u tebe" řekla jsem a Tom neváhal a zavolal taxi.

Ahooj tohle je můj úplně první příběh, je to nudný ale snad vás to bude aspoň trochu bavit.
Vidíme se u další kapitoly.
Valina🤍

Love? Maybe?Where stories live. Discover now