,,ne...niiicc" zařvala jsem zpět. Nemůže mě přece vidět v tomhle stavu a navíc to tu musím uklidit. Nesmí vědět, že jsem si zas ublížila.. to se nikdy nesmí dozvědět.
,,Sof, nelži!!" Zařval na mě Tom.
,,nelžu" řekla jsem a hned na jsem slyšela jak se otvírají dveře..kurva.
,,SOFIO TO SES POSRALA SEŠ NORMÁLNÍ?" Zvýšil na mě Tom hlas.
,,promiň, já za to nemůžu, nejde se toho zbavit"řekla jsem potichu.
,,já nechci aby sis takhle ubližovala, záleží mi na tobě." Řekl Tom s utíral mi ruce od krve.
,,hele Tome já se ti musím přiznat...já jsem se do tebe asi zamilovala" řekla jsem.
Tom se jen pousmál a řekl ,,já do tebe taky"
Uklidila jsem koupelnu a Tom ležel v posteli. Když jsem přišla tak se Tom díval do mobilu ani si mě nevšiml, bože je tak rozkošnej. Vyfotila jsem si ho.
,,heeej co si mě fotíš idiote🤣" řekl mi, začali jsme se smát. Šla jsem k němu do postele a lehla si na jeho hruť. Leželi jsme takhle asi půl hodiny, ale pak přišel Bill.
,,ehm nechci jako rušit jo, ale je oběd vy hrdličky." Řekl.
,,jo, tak my jdem" odpověděla jsem a začala jsem se zvedat z postele, ale Tom mě chytil za ruku a zatáhl mě zpátky do postele ,,ještě nechoď' řekl.
,,budem to mít studený" řekla jsem.
,,je mi to jedno, ja teď chci tebe" řekl Tom a spojil naše rty. Líbali jsme se a najednou byl Tom nade mnou. Z mých úst se přesunul na krk. No nebudu to tu popisovat, prostě všichni víme co se odehrálo.
,,hele jak to mezi námi teď je?" Zeptala jsem se.
,,řeknu ti to takhle, nikdy jsem nebyl na vztahy, vždy jsem si zašukal a pak čau, ale do tebe jsem se zamiloval..chtěl bych to s tebou zkusit..takže budeš semnou chodit?" Řekl Tom
,,ano" odpověděla jsem bez váhání.tohle je poslední kapitola tohoto příběhu. já doufám že se vám alespoň kapku líbil <3