Capitolul 18

3.4K 127 8
                                    

- Pregatite pentru balul cu masti? Ne intreaba Greg pe mine si pe Mia, in timp ce stateam in cantina.
-Da, dar voi? Intreaba Mia.
-Pf, la noi e mult mai usor. Noi nu ne facem machiaj, iar "coafura" ne i-a putin timp.
-Ce va mai merge. Insa noi stralucim mai tare ca voi. Spune Mia si ii scoate limba.

Acesta chicoteste si o saruta pasional.
"Dragi elevi, ati fost scutiti de ultimele lectii pentru pregatirea pentru bal. Si sa nu va bucurati prea tare, ca nu vreau mese si scaune stricate in cantina."
Se aude in difuzoare, iar copii ca niste decreierati, au inceput sa tipa de bucurie.

M-am urcat in masina, eu si Mia, si ne-am pornit la mine acasa. A, aparopo, mama s-a intors.

-Buna mama! Strig eu atungi cind intru.
-Buna ziua Doamna Izabella. Spune Mia politicos.
-Hei fetelor! Ce asa devreme? Ne intraba Mama-Suspicioasa.
-Directorul ne-a dat drumul, sa ne pregatim de bal.
-Atunci nu mai perdeti timpul. Hai-hai fuguta, faceti-va printese. Spune mama si ne face din ochi.

Ne-am ridicat la mine in camera, si eu am scos din dulap 2 cutii mari. Cutiile in care se aflau rochiile pentru bal. Numai eu stiu prin ce chinuri am trecut. Mia mai nu a rasturnat mallul in cautarea rochiei " perfecte" care sa il lase mort pe Greg.
-Trebuie sa chem o ambulanta, deoarece cind Greg te va vedea imbracata in rochia asta bej, va face infarct. Ii spun Miei chicotind.
-Va fi nevoie de doua. Inca una pentru Alex. Spune si imi face cu ochiul eu incepind sa rid ca descreierata.

Dupa un dus, mi-am imbracat lenjeria neagra din dantela, complect. Dupa mi-am imbracat rochia de un rosu aprins, lunga.
Dupa ce si Mia a facut un dus si si-a imbracat rochia, am admirat-o.
Rochia de culoare bej, stil mireasa, dar nu chiar, o facea sa straluceasca de frumusete. I-am prins parul intrun coc lasind citeva suvite sa cada, iar cele mai apropiate de fata le-am ondulat.
Mia mi-a facut aceiasi coafura si mie.
Am optat amindoua pentru un machiaj simplu. Sageti, rimel, si ruj rosu.

Cind am terminat cu traba ' sa ne facem frumoase' am observat ca mai aveam jumate de ora pina la bal. Mi-am luat pantofii albi cu toc inalt, si blanita mea alba. Afara e frig, iar scurtita din blanita e foarte calda si chic.

Nu am vrut sa mergem cu masina mea, asa ca soferul de astazi este * tobele va rog* nu, nu Alex, Mia.

Mia e si ea un racer, dar nu prea participa. A condus rapid, si a oprit in fata scolii noastre dragi.

Toti erau in sala, deoarece afara e frig, si pe linga asta mai si ninge.
Am luat-o pe Mia de mina si inaintam spre usa care ne desparte de bal. La intrare ne-am oprit si am scos din plic mastile.
-Aratam atit de sexy si misterios. Spun in timp ce imi scot blanita.

Am deschis usile larg, si cu Mia am inceput sa mergem spre o masa, oarecare. Toate privirile s-au intors spre noi, iar noi le dadeam un spectacol de minune. Doua fete, ca niste super-modele, imbracate super. Tot ce iti vrea ochisorii.

Un chelner ne-a intins doua pahare de sampanie noi, refuzind. O melodie lenta rasuna in difuzoare, iar o mina puternica si fina in acelasi timp ma strinse de talie. Cu o miscare rapide m-a intors astfel eu fiind lipita de dragul meu iubit.

Acesta nu asteapta nici o secunda si se napusteste flamind asupra buzelor mele.
-Ah.. Iubito, ce imi faci!.. Acum am nevoie urgenta de un dus rece, ori Alex-junior o sa ma tortureze toata noaptea.
Am chicotit, insa a aparut o incruntatura cind am vazut cum toate fetele il dezbraca din priviri.

Nu pot sa neg e sexy, super sexy. Camasa alba avea primii doi nasturi descheiati, si ii scotea perfect in evidenta muschii. Pantalonii si sacoul il faceau al naibii de sexy. Dar e iubitul meu nu al lor.
-Pe tine te tortureaza junior, dar pe mine ma enerveaza toate fetele. Care cel mai decent lucru pe care il fac e sa te dezbrace din priviri. Si asta e cel mai decent.
El a inceput sa chicoteasca.
-Iubito, fetele doar ma dezbraca, dar toti babuinii astia de aici, nu numai te dezbraca, dar isi imagineaza, o Kate in multe pozitii. Dar esti numai a mea.
-Si tu esti. Numai. Al. Meu. Spun accentuind ultimele cuvinte.
El chicoteste si isi lipeste fruntea de a mea.
-Da iubito. Numai al tau. Te iubesc. Spune si ma saruta tandru.
-Si eu. Spun dupa ce ne-am desprins din sarut.

Era peste 00:00. Iar eu si cu Alex am decis sa mergem acasa. Insa eu nu aveam masina. Cu ce ne ducem?
-Aa.. Alex, cu ce mergem acasa? Intreb nesigura.
-Am eu masina mea. Spune si deschide usa frumosului de Lamborghini.
-OMG! Alex.. Hai mai repede, pina nu urc eu la volan. Spun, iar acesta incepe sa chicoteasca.
-Urca! Spune si se urca pe locul soferului.

Ajunsa in camera lui Alex, am aruncat cit colo pantofii si am spus.
-Sa ii i-a dracu pe pantofii astia.
M-am trintit pe pat, inchizind un pic ochii.

Nu am reusit sa atipesc deoarece Alex isi facea de cap cu gitul meu. A luat o parte din ea si a muscat-o, scotind un geamat de la mine. Ii simteam buzele ridicindu-se formind un zimbet.

Mi-a dezbracat rochia, eu raminind doar in lenjerie intima.
A facut ochii cit cepele atunci cind mi-a vazut lenjeria.
-Doamne... Femeie, ma omori cu zile. Spune sarutindu-ma flamind.

I-am dat jos sacoul, acum descheind nasturii de la camasa si sugind din gitul lui, scotind un geamat infundat de la el. Camasa a zburat pe podea la fel ca si rochia si pantalonii lui.

Stateam si admiram frumusetea din fata mea, muscindu-mi buza. S-a pus deasupra mea pe pat, incepind sa ma sarute pe git. Si-a dus mina lu curelusa sutienului, iar nici peste 2 sec sanii mei erau dezgoliti.

Nu am mai rit niciodata, dar acesta e momentul potrivit.
-Esti draguta cind rosesti, dar cel mai palpitant este ca rosesti din cauza mea.
Imi strinse intr-e dinti sfircul intarit, facindu-ma sa gem a nustiu cita oara. Mina lui dreapta imi masa sinul drept, asta facindu-ma sa imi fau capul pe spate si sa imi musc buzele.

Cobori cu sarutari umede spre abdomen. Minile sale imi stringeau si mingiiau coapsele. Co o miscare brusca el lua butelia lenjeriei si o trase in jos de pe mine.

Niciodata nu am ajuns atat de departe nici cu Brandon.
Imi departa picioarele el intrimd intr-e ele. Si-a aplecat capul spre femenitatea mea, eu simtindu-i limba, gemeam. Facea miscari de dute vino.

M-a sarutat pe buze dupa care a introdus un deget in mine. Am tipat.
O usturime si o mica durere, dar totusi placere acompaniai degetul. Miscarile lui, s-au inmultit, asta facind placerea mai mare, dar si durere.

Limba lui a revenit linga degetul sau, continuindu-si munca silnica. Stringeam cearsafurile in miini, si picioarele imi tremurau.

-Da-ti drumul iubito! Vocea aceea.. Mi-am dat drumul. El gustindu-mi din plin gustul meu.
Eram epuizata, dar mai aveam o treaba de facut.
-Ai un gust atit de byn, dulce si sarat si cald, si inocent. Pe spune culcindu-se linga mine.

M-am urcat peste el, si l-am sarutat pasional.
-Dar vreau sa iti provoc si tie placere.
A inceput sa chicoteasca.
-Iubito, esti obosita..
I-am pus mana la gura sopdind un "Tciiiii".

Gura mea cobora pe abdomenul lui, miinile mele acopaniind-o.
Cind am ajuns la butelia boxerilor, l-am vazut inghitind in sec.
-Iubito, chiar vrei sa faci asta? Intreaba Alex.

Nu i-am raspuns, dar doar am tras boxerii jos de pe el, scotind la iveala o " Godzilla" cit Turnul Effel de mare.

Mi-am trecut atent citeva degete, peste masculinitatea lui. El si-a dat capul pe spate, acum rezemindu-se de coate. Am strins in pumn Godzilla si faceam miscari de dud in jos. Gemetele lui ma incurajau, avind mai multa incredere in mine. Am deschis gura, si am cuprins turnul ala facind miscari sincronizate cu mina.
-Ah.. Iubito iesi, ori o sa imi dau drumul in gura ta, ceea ce nu vreau. Spune printre gemete.

Inteteam miscarile, cind am simyit un lichid cald si sarat si dulce. Mi-am lins buzele, privind la Alex. Era transpirat, la fel ca mine.

M-a tras la pieptul lui, si mi-a soptit
-Te iubesc! Sopteste.
-Te iubesc, Alex! Ii soptesc la fel

~~~~~~~~~~~~~~
Uitati inca un capitol, ma scuzati pentru greseli. Vreau pareri, va rog frumos.

Bad girl and bad boy!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum