Capitol 5

536 12 14
                                    

   Am intrat în casa aceasta care era atât de schimbată, dar totuși atât de plină de amintiri care au revenit, care au intrat la mine în cap fără ca măcar să îmi ceară permisiunea.

Lacrimile curgeau, curgeau dupa trecutul în care eram fericită și îndrăgostită, dar nu și de finalul acestui trecut.

Mă uitam în oglinda din camera mea la corpul acoperit deja numai de lenjeria intimă.
- Ești frumoasă. - M-am întors speriată la acea voce cunoscută. M-am liniștit când l-am văzut pe Ethan în tocul ușii.

- Mersi, cred. Și pentru prima oară de nu știu câți ani, m-am simțit rușinată.

- De ce ai plecat de acolo, întradevar?? Întrebarea de care eu mă temeam, a fost pusă de bărbatul acesta foarte frumos.

- O petrecere foarte plictisitoare, spun încercând să acopăr lacrimile. Eram nervoasă pe mine! Ce naiba? De ce plângeam?

- Nu te-am văzut niciodată atât de vulnerabilă. Spune făcând un pas mai aproape de mine. Vulnerabilă, eu? Niciodată, și chiar dacă aș fi nu aș recunoaște nici dacă o să mă puneți să dansez cu un struț vals.

O să îi arăt ce înseamnă să ai de a face cu Kath, care are chef să îi arăte unui bărbat că NU este vulnerabilă. M-am apropiat de el cu pași de felina și văd cum Mărul lui Adam i s-a urcat și a coborât în timp ce mă sorbea din priviri. M-am dus fix în spatele lui, și în timp ce îi scoteam sacoul i-am șoptit încet și seducător la ureche:

- Ești sigur, Ethan? L-am întors și am început să îl chinui, cum numai eu puteam.

Mi-am apropiat buzele milimetric de ale lui, dar doar i-am mîngîiat buzele nu și sărutat. Am auzit cum mîrîie enervat că îl chinui și nu îl sărut odată, și deodată îmi apuca fesele și mă ridică așa ca să îmi pun picioarele lungi în jurul taliei lui. M-a lipit de peretele de lîngă ușa și și-a izbit brutal dar pasional buzele de ale mele. Și să fiu eu trîntită cu capul de toți pereții din casă asta, și vecină dacă Ethan nu sărută bine.

Am scos un geamăt atunci când mi-a mușcat brusc buza de jos. I-am dat jos sacoul si îi atingeam mușchii încordați prin cămașa sa albă. A început să îmi sărute gâtul, iar eu am întins gîtul ca acesta să aibă mai mult acces. În timp ce el mă săruta și scotea gemete din mine, eu îi trăgeam părul scoțînd același lucru de la el.

S-a îndreptat spre pat și m-a pus atent, iar el era deasupra mea. Ne sărutăm și ne sărutăm. Așa că am preluat controlul, acum el era sub mine. Mi-am despărțit picioarele și m-am așezat pe bărbăția lui. Am văzut cum a înghițit în sec. M-am aplecat spre el, și l-am sărutat. El mi-a apucat fesele strângîndu-le iar eu îi deschideam cămașa rapid ca o expertă. Deschizând-o pe această, a căzut de pe lîngă abdomenul său, pe pat, rămînîd doar pe mâini. Mi-am permis să mă holbez și să îl analizez. A rânjit, și și-a scos complet cămașa. M-a tras spre el, și m-a sărutat. Aveam nevoie de un sex animalic acum. M-a excitat la dracu.

Am coborât cu sărutările spre abdomen el gemînd înfundat. Am rânjit coborînd atent spre V-ul ăsta sculptat frumos. M-a prins de șolduri și acum el era deasupra. S-a năpustit asupra buzelor mele animalic, strângându-mi fesele.

Alexander P.O.V.

Am intrat în casa ei. Am simțit nevoia să mă duc după ea. Petrecere abea dacă s-a încins, și da recunosc era o petrecere nașpa adică nu tu băutură normală, nu tu companie normală, pînă când nu a apărut EA.. așa frumoasă așa sexy întorcînd privirile tuturor, și totuși atât de rece, distantă. S-a maturizat, a devenit mai frumoasă chiar mai feminină. Mai gentilă, mai calculată în mișcări. O urmăresc de când a venit așa că am putut observa cât de mult s-a schimbat... și l-am observat și pe neghiobul cu care a venit. Am văzut cum se uita la ea. Da, e sexy, si asta e cea mai mare problemă a mea. Cine e el? Cine e el pentru Kate? Ce face aici? De ce tocmai cu Kate?

Bad girl and bad boy!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum