Severus; mężczyzna
Bóg pisma, bibliotek i książek, opiekun skrybów oraz mędrców; księga i pióro zamoczone w ciemnogranatowym kałamarzu; Pałac odbicia księżyca
Jeśli coś przeskrobiesz bardziej od kary władcy powinieneś obawiać się nagany Severusa – to niezmordowany perfekcjonista, dbający o porządek i nienaganne zachowanie bogów. Wszystkimi kłopotami zajmuje się sam, krąży wiele plotek, w jaki sposób, lecz nikt nie przyłapał go jeszcze na szantażu, wymuszeniu czy stosowaniu przemocy. A w życiu prywatnym – lubi pograć w karty i pobrzękolić na skrzypcach.
Jego miastem jest niewielka Iqua położona na skalistym brzegu morza. W swojej boskiej opaczności dał im wskazówkę, w jaki sposób stworzyć jedną z najsilniejszych rami oraz stworzyć ogromną bibliotekę. Mimo nieposiadania zbyt wielu dóbr i konieczności importu pożywienia, zyskała uznanie na arenie międzynarodowej dzięki potędze militarnej i możliwością, jakie dają jej szkoły. Severus nie pragnie zbyt dużych ofiar; jedynie najładniejsza dziewczyna i dwóch kapłanów.
Eliot; kobieta
Bogini kary, więźniów i klęsk sprowadzanych na ludzi przez bogów; kozie rogi z żelaza i łańcuch; pałac wędrującyh cieni.
Wydaje się biernie pogodzona z losem, uległa wpływom innych, słaba i delikatna. Jednak to, że nie chce się narzucać, nie oznacza że nie ma w sobie ogromnego uporu, ujawniającego się w nieprzewidywalnych momentach. Chcą zabić jej ulubionego człowieka? Nie sprzeciwi się. Ktoś spróbuje jej zabrać ciastko? Jeśli będzie miała taki humor - spali cały pałac, by ci tego nie oddać. Słynie z troski, lekkiego uśmiechu, kompromisowości. Chyba że ma zły dzień. Wtedy nie.
Gdy słońce było jeszcze młode czczono ją pod innym imieniem jako boginię honoru i majestatu we wspaniałym mieście Imperio. Nie dość że bogate i dobrze prosperujące, słyneło z najwybitniejszych mówców i rzemieślników, najbardziej sprawiedliwych sędziów i prawdomównych wyroczni. Nikt już nie pamięta, co dokładnie się stało - czy wielka fala je zalała, czy zapadło się przez trzęsienie ziemi, czy też napadły na nie wojska wrogów. Zostały po nim jedynie liche ruiny. Ten znak odebrano jako straszliwe narażenie się Eliot innym bogom - zmieniono jej wówczas domenę.
CZYTASZ
Na wszystkich bogów! - role play
FantasyOd początku czasów ludzie wiedzieli, że istoty nadprzyrodzone nie są ani odrobinę lepsze od nich. Balują, kłamią, knują spiski, przeżywają dramaty miłosne. A w czym tkwi ich przewaga? Mogą robić to w nieskończoność, ponieważ są nieśmiertelne. Z...