𝕱𝖆𝖇𝖚ł𝖆

248 12 10
                                    

     Czy wszechmogący bogowie mogliby kiedykolwiek żyć ze sobą w zgodzie? Nie ma takiej opcji! Wolą zajmować się własnymi dramatami niż pomaganiem jakimś podrzędnym istotą – ludziom. A nieśmiertelność daje im okazję do zbrojenia naprawdę wielu, wielu rzeczy.

     𝕭𝖔𝖍𝖆𝖙𝖊𝖗𝖔𝖜𝖎𝖊 (bohaterowie): Bogowie, wszechpotężne, aczkolwiek najczęściej egoistyczne istoty. Każdy z nich posiada domenę, atrybuty i miasto, którego jest opiekunem.

     𝕸𝖎𝖊𝖏𝖘𝖈𝖊 𝖎 𝖈𝖟𝖆𝖘 (miejsce i czas): Świat fantastyczny stylizowany na starożytną Grecję.

     𝕱𝖆𝖇𝖚ł𝖆 (fabuła): Postaram się na bieżąco wymyślać ciekawe wątki, choć mam w zanadrzu kilka zagadek do rozwiązania. Liczę również na zamieszki zorganizowane przez postacie – byłoby mi miło, gdyby jakaś postać od czasu do czasu zechciała przejąć władzę.

     𝕾́𝖜𝖎𝖆𝖙 (świat): Oprócz bogów mieszkających w niedostępnych dla śmiertelników pałacach istnieje również mnóstwo demonów - te najpotężniejsze są zamknięte w najgłębszym zakątku świata podziemnego – i wiele bardziej lub mniej przyjaznych magicznych stworzeń (do wyboru, do koloru – bieżcie wszystko, na co macie ochotę).

     Wszyscy bogowie są przydzieleni do jednego z trzech pałaców, które mają porównywalne bogactwa, a ich królowie i arystokracja sprawują równorzędną władzę. Brzmi jak bardzo nieudany ustrój? A jakże! Spiski, intrygi i zdrady są na porządku dziennym.

𝕻𝖆ł𝖆𝖈 𝖜𝖊̨𝖉𝖗𝖚𝖏𝖆̨𝖈𝖞𝖈𝖍 𝖈𝖎𝖊𝖓𝖎 (Pałac wędrujących cieni)

    Wielki, ponury gmach położony na granicy świata zmarłych i żywych, którego mieszkańcy przypominają bardziej tych drugich niż nieśmiertelnych opiekunów ludzi

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

    Wielki, ponury gmach położony na granicy świata zmarłych i żywych, którego mieszkańcy przypominają bardziej tych drugich niż nieśmiertelnych opiekunów ludzi. Zamurowane w ścianach głowy i odprawianie czarnej magii przy świetle księżyca? Zapraszamy!

𝕻𝖆ł𝖆𝖈 𝖘́𝖕𝖎𝖊𝖜𝖚 𝖘ł𝖔𝖓́𝖈𝖆 (pałac śpiewu słońca)

     Pałac z białego marmuru ze strzelistymi wieżami znany przede wszystkim z pięknych ogrodów, wielkich uczt i

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

     Pałac z białego marmuru ze strzelistymi wieżami znany przede wszystkim z pięknych ogrodów, wielkich uczt i... niewiernych bogów. Dobrze jest czasem spędzić popołudnie, wygrzewając się w promieniach ciepłego słońca i wśród towarzystwa pięknych kobiet. To miejsce, gdzie wszystko wolno.

𝕻𝖆ł𝖆𝖈 𝖔𝖉𝖇𝖎𝖈𝖎𝖆 𝖐𝖘𝖎𝖊̨𝖟̇𝖞𝖈𝖆 (pałac odbicia księżyca)

     Słynie z ukajającego spokoju i ogromnej wiedzy zebranej w podwodnych bibliotekach

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

     Słynie z ukajającego spokoju i ogromnej wiedzy zebranej w podwodnych bibliotekach. Wszędobylskie intrygi nie zaglądają w te przejrzyste odmęty. Choć... Może to jedynie iluzja, a za ogrodowymi wodorostami leżą jeszcze ciepłe zwłoki?

Pytania ->

Oznaczajka ->

Na wszystkich bogów! - role playOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz