𝔹ö𝕝ü𝕞 𝔸𝕕ı: 𝔾𝕖𝕣ç𝕖𝕜𝕝𝕖𝕣
( ꈍᴗꈍ)
Asel oturduğu koltuktan kalktı. Çalışma odasına doğru ilerledi. Çalışma masasında kilitli bir çekmece vardı. Defteri açıp tekrar tekrar okumaya başladı. Sayfaları ceviriken yine o nota denk geldi. Notu açıp okumaya başladı.
" Canım kızım Asel... Olurda başıma ağır bir kaza gelirse yada ölürsem sakın bunların sebebini araştırma. Bütün gücünü yarım kalan çalışmamı bitirmeye harca. Gerçekler orada yatıyor. Kimseyle paylaşmadım, fakat bu bilgiyi bazı insanlarda biliyor. Çalışma dosyam çalında bu yüzden başıma bir kaza gelir diye endişeliyim. Ölmekten korkmuyorum güzel kızım, korktuğum şey Ra'nın yüzüğündeki büyük sır. O yüzük bir sır barındırıyor. Araştırmalarıma göre düşündüğün kişinin geçmişte ne yaptığını, gelecekte ne yapacağını gösteriyor. Bu yüzük kötü niyetli kişilerin ellerine geçmemeli, Asel. Tek umudum sensin."
Notu katlayıp geri defterin arasına koydu. Defteri çekmeceye koydu, çekmeceyi kapatıp kilitledi. Asel kendi odasına doğru ilerledi. Gardırobun kapağını açıp kasayı aldı, yatağın üzerine koydu. Kasanın şifresini girdi, kasanın kapağını açtı. Asel elindeki yüzüğe baktıktan sonra yüzüğü yüzük parmağına taktı. Babasını düşündü; babasının çalışmalarını, nasıl öldüğünü gördü. Babası kaza yapmamıştı, babası cinayete kurban gitmişti. Yılan dövmesi olan bir adam babasının kaza yapmasını sağlamıştı. Daha sonra babasının çalıştığı dosyayı çaldığını gördü.
꒰⑅ᵕ༚ᵕ꒱˖♡ 🍯🧡🍯 ♡˖꒰ᵕ༚ᵕ⑅꒱
Tekrardan merhaba!
Okuduğunuz için teşekkür ederim. Umarım ikinci bölümü beğenmişsinizdir. 3. bölümde gorüşmek üzere.
221 Kelime