Hiii ben geldimm
Yeni ficcccc
Bu da povumdu bir fice çevirmek istedim.
Bölümler düzyazı+texting olacak
Texting ağırlıklıLise son sınıf sosyal fenomeni minik, bıcır bıcır Kook ve onu hep koruyan, yanında duran kameramanı aynı zamanda en yakın arkadaşı -biricik hyungu- üniversite 2.sınıf öğrencisi Taehyung
Tatlılık krizine gireceğimiz bir fic olsun istiyorum ve olacak.
Şuan ikisi de arkadaş birbirlerine arkadaş gözüyle bakıyorlar olaylar daha sonra başlayacak ama sakın bu tatlı bölümleri okumamazlık yapmayın 😾😾
Başlama tarihi alayım 👉
Umarım seversiniz
İyi okumalar 💜
...
"Yaa off çok sıcak bayılacağım şimdi!!"
Diye oflayıp bir ayağını yere vuran genç ile Taehyung kamerayı kenara koyup derin bir nefes aldı.
Sabahtan beri bu sıcakta güneşin altında düzgün bir kaç fotoğraf daha doğrusu Jungkook'un beğeneceğini bir kaç fotoğraf çekemediği için oldukça sinirlenmişti.
Hepsi de karşısında yarı çıplak gibi duran kaslı vücuduna ters olan tatlı yüzlü bebeği yüzündendi.
Sıcaktan dolayı kızaran yanaklarıyla ve terleyen vücuduna bakıp göz devirdi.
Tatlıydı ve mızmız bir bebekten farkı yoktu. Ama aynı zamanda bir kas canavarı idi.
Ve bu gelip geçenlerin dikkatini çekiyordu. Sosyal medyada insanların ona hayran kalması yetmiyormuş gibi sokakta geçen insanları da kendine hayran bırakıyordu.
Ve bu Taehyung'un oldukça sinirini bozuyordu. Jungkook'un bu hallerini kimse görmesin istiyordu.
Evet hava sıcaktı kendisi de terlemişti.
Ama sıcak diye bu bebek yüzlü kas canavarı sürekli mızmızlanıp düzgün bir poz vermezse akşama kadar çekimler bitmeyecekti. Ve bunun farkında olan Taehyung daha fazla dayanamayıp konuşmak için ağzını açtı.
"Mızmızlanıp durma Jeon!! Düzgün bir poz ver çekip gidelim artık!! Gelen giden bize bakıyor!!"
Sinirle konuştuğunda Jungkook dudak büzüp üstündekinin sadece olan bir düğmesini açıp eliyle biraz hava gelsin diye tatlı ama garip hareketler yapmaya başladı.
Orada geçen bir kaç kişi bu sefer Jungkook'un vücuduna bakmalarıyla Taehyung hızla ona ilerleyip önünü kapatmıştı.
Sinirle Jungkook'un üstündekinin düğmesini kapatmış ve elini ince beline koymuştu."Delirdin mi sen? Ne diye önünü açıyorsun aptal?!!"
Taehyung sinirle mırıldanmış ve Jungkook'u biraz daha kendine çekip kıstığı gözleriyle gelen geçene bakmıştı. Jungkook ise kızaran yanaklarıyla kendisinden biraz uzun olan adama bakıp başını eğmişti.
"Ama ne yapayım çok sıcak."
Ağlamaklı sesle söyledikleriyle Taehyung derin bir nefes alıp geri çekilmiş ve yerine geçmişti.
"Tamam hadi poz ver çekeceğim."
Jungkook kafasını sallayıp önünü açmak için hamlede bulunacağı sırada duyduğu sinir dolu ses ile durmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FRİENDS? /TAEKOOK
Teen FictionSosyal fenomeni Jeon Jungkook ve onun nazlanmalarına katlanan kameramanı aynı zamanda en yakın arkadaşı Kim Taehyung. Eğlenceli mini bir fic olacak. Başlama tarihi: 14.10.2023