Capítulo Primero

129 23 27
                                    

Yeni kurguma hoş geldiniz. Öncelikle bu kurguyu mısır ile alakalı araştırma yaparken dank etti ve yazmaya karar verdim. Çok heyecanlıyım ve yazım yanlışları ve noktalama işaretlerini tam olarak yazamasam lütfen söyleyin.

Oy ve yorum yapın lütfen ve diğer 2 ficime destek.

Ben yine çok konuştum iyi geceler iyi okumalar.

-BLACK

🐢











Felixten~~~~

Sabah yine lanet alarmımın sesiyle uyandım tanrı aşkına kim saat altı'da okula gider? Ben tabiki çünkü son sınıfım ve bu benim tek kurtuluş yolum yoksa muhtemelen ailemde zaten beni sevmiyor bununda içine katarsak sefil bir şekilde ağlayarak dilencilik yapardım kesinlikle.

Gözlerimi düşüncelerim ile araladım ve sikik alarmımı kapattım. Evim 1+1 ve normal öğrenci evleri gibi olduğu  ve bende tek kişi olduğum için yeterliydi.

Tek kişilik yatağımdan kalktım ve koridorda bulunan banyoya doğru ilerledim. Gözüm kalktığım gibi dün gece çalışmaktan artık bozulmak üzere olan bilgisayarıma takıldı ama umursamadım.

Ve direkt olarak kahverengiyi andıran kapımı açarak koridorda çıktım. İşlerimi kısaca halletmek için beyaz kapılı olan banyo kapısını açarak  içeri girdim ve  rutin haline gelmiş olan işlerimi hallettim. Banyoda daha fazla kalmak istemediğim için kapıyı açarak çıktım ardından da kapıyı kapattım. Üzerimi kontrol ettiğimde ise ağlama isteğimi bastırmaya çalıştım. İki haftadır bu kıyafetleri giyiyordum ve tanrım aynı bok gibi kokuyorum.

Hadi ama ben bunu umursamayacak kadar üşengeçim tamam mı?! Pff kimin umurunda diyerek odama geçtim.

Tek kişilik yatağımın yanında bulunan komodine eğilerek telefonumu aldım ve saate baktım 5:30  yetişebilirim felix yetişebilirsin.

Derin nefes al derin nefes....


Tanrım..

Saat 5:30 siksen varamam okula off neyse gidesimde yoktu zaten diyerek yatağıma geri yattım.

                            +++++++++++++++++++


Kalktığımda saat 18:50'ydi ben nasıl bu kadar uyumuşum diye geçirdim içimden ve ayağa kalkarak gerindim ne yapmalıyım diye düşünürken aklıma apartmandaki çatıya çıkabilirim fikri geldi bu güzel bir fikir diyerek bordo rengi ikinci el dükkanından aldığım dolaba yöneldim üzerime  krem rengi bir kazak altıma ise yeşil bir şort giyerek telefonumu alıp dairemin  girişine yöneldim kapımı kilitlemeden çıktım ve zaten en üst katta oturduğum için hiç yorulmadan çatıya çıktım.


Çatıda hemen aşağı bakacak şekilde oturdum ve telefonumu elime alarak müzik listemden

Bebe Rexha-i'm a mess

Adlı şarkıyı açarak telefonu yanıma bıraktım. Gözlerimi kapatarak dün ayrıldığım sevgilimi düşünmeye başladım...

İki yıllık bir ilişkimiz vardı ama o beni en yakın eski arkadaşımla aldatmıştı ona kızmadım çünkü bende başkası olsam bende benle  çıkmak istemezdim.

Şarkı devam ederken gözlerimi kapattım ve titrek bir nefes alarak düşünmeye başladım. Üç hafta sonra sınavlarım vardı onlara çalışmam lazım iki gün sonra işe gitmem lazım annemi arayıp para istemem lazım su faturamı ödemem lazım yeni bilgisayar almam lazım.


Bunları düşünürken ağladımı fark ettim ve keşke böyle bir yılda yaşamasaydım dedim.

O anda bir ışık belirdi zaman durdu ve yok olduğumu öldüğümü düşündüm ama öyle bir şey olmadı....

Gözlerimi açtığımda milyonlarca insanın tam ortasında tek başıma altın olduğu belli olan bir tahtta oturan siyah saçlı kırmızı gözlü biri ile bakıştığımı anladım.


Neredeyim ben? Buraya nasıl geldim ve tahtaki çocuk neden bana bakıyor? Diye hiç bitmeyecek düşüncelere daldım.


Tahtaki çocuk ise ayağa kalktı ve yanıma adımladı ve şunları kulağıma söyledi.

"ruh eşim sen misin? Hmm güzelmiş" ne diyor bu ruh hastası çocuk diye geçirdim içimden ve arkamı dönerek ilerlemeye başlayacaktım ama o çocuk omzumdan tuttu ve "kabusuna hoş geldin güzelim" dedi kabus ne alaka bu çocuk ne saçmalıyor tanrım...

Ama tek bir gerçek ben kendi zamanımda değilim.


_______________________


Evet oy bekliyorum yorum bekliyorum iyi geceler tatlı rüyalar diyorum ve yok oluyorum.


-BLACK


🐢




























DetenciónHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin