Uzun zamandır yoktum panoma bu konu hakkında bilgi bıraktım. Umarım ficlerim tutar çünkü istekliyim yazma konusunda
Neyse ben yine çok konuştum. İyi okumalar hayırlı günler.
-BLACK
🐢
Felixten~~~~~~
Bu adam deliydi bana bir omega olduğumu ve onunla evlenmem gerektiğini söylüyordu. Omegalar okuduğum kitaplarda bile nadir iken bana omega olduğumu söylüyordu!!!
Ve şuan beni taht odası belli olan bir yere getirmişti. Cidden ben nereye düştüm? Sadece ikimizin olduğu bu odada dört tane biri kırmızı,diğeri mavi, diğeri mor ve sarı bir taht vardı.
Ve neden heryer altın bu kadar altın dünyada bile yok gerçi şuanda da dünyadayım. Ah tanrım sanırım kafayı yedim ve uykum var ve şu deli adamda beni bırakmıyor. Neymiş efendim kralın eşi nerden dışarı çıkabilir, benim işim sarayda durmakmış. Birde benimle sevişmek istediğini söylüyor ben olmayan bakireliğimi bile bu deli adama koklatmam.
Off hayatım sanki boktan değilmiş gibi birde bu adam çıktı adam dediğime bakmayın adı hwang hyunjin miş.
Ve evet adını yeni öğrendim......
Evdeyken ki kıyafetlerim yerine ise üzerimde beyaz ve sarı renkte bir elbise vardı. Ama yinede rahat olduğu için bir şey söylemiyorum.
Hyunjin yani ruh eşim olduğunu iddia eden ve alfa olan insan bana doğru yaklaştı ve bileğimi sert bir şekilde tutarak beni kırmızı tahtın önüne atmıştı. Ve bana eğilerek "bana ölmek için yalvaracaksın Mavive ben o gün sana hiç istemediğin şeyleri yaşatacağım" Azul ne demek? Ve ben bu deli adama ne yapmış olabilirim ki.
Sormaktan zarar gelmez diyerek boğazımı temizledim ve konuşmaya başladım "sana birşey yapmadım ki hem bende meraklı değilim size" dedim ve ayağa kalkmaya çalıştım ama hyunjin adlı alfa üzerime eğildi ve "NE Mİ YAPTIN SIRF SENİN YÜZÜNDEN SEVDİĞİM KADIN İLE BİRLİKTE OLAMIYORUM VE BUNCA ZAMAN SENİ BEKLEDİM HATTA TÜM MISIRI DOLAŞTIM AMA KİMSEYİ BULAMADIM VE SEN ONCA ZAMAN SONRA GELMİŞ SANA BİRŞEY YAPMADIM DİYOSUN VE ASIL SANA MERAKLI OLAN BEN DEĞİLİM" yutkundum siktir bu beni çiğçiğ siker ne yapıp edip kendi zamanıma dönmem lazım.
Ben o çatıya çıkıp dilek dileyen aklımı sikim ben bu zamandaki omegaları sikim dağı taşı sikim.
Şıçtım.....
Ölmek için çok gencim ben ve daha mimar olamadım bile sınavlarım var annem var arkadaşlarım var ve en önemlisi ölmek için çok gencim.
Evet en önemlisi bu ölmek için çok gencim..
Şuan yüzümün ne şekil aldığını bilmiyorum ama hyunjin bana aynı sokaktaki dilencilere attığım bakışlardan atıyordu. Aman be diyerek silkelendim ve kafamı kaldırarak soru sordum. "beni öldürecek misin?" yapamazdı ama ben kendimi sağlama almalıyım.
Bana doğru eğilerek "seni öldürmeyeceğim ama öldürmem için bana yalvaracaksın ama ben sadece seni becereceğim ve mühürümü basıp benim çocuğumu taşımanın izleyeceğim sonra hergün başka omegalarla birlikte olacağım taki sen kendin ölene kadar" tanrım bu adam tam bir oruspu çocuğu ruh eşine acıyorum....
SİKTİR!!!
Bunun ruh eşi benim tanrım ben sadece eşcinselim bu günah olarak fazla değil mi?
Ay birde beni sikecekmiş pff babamın arka deliği neyse "şey peki bir şey soracağım sen sadist misin?" yani bu makul bir soru sadist ise onu bizim zamandaki selli nin yanına gönderebilirim malum kırbaçlanmaya bayılıyor.
"sadist ne demek" diye bir soru mu duydum hayır gerçekten duymuştum tanrım bura kaç asır öncesi!!
_____________________
Bu bölümü ile zor bir anda atıyorum yakında bin kelimelik iki bin kelimelik bölümler atacağım...
Sizi seviyorum iyi bayramlar
Ben gene çok konuştum ama neyse
-BLACK
🐢
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Detención
Historical FictionLee felix 2022 yılında yaşayan üniversite son sınıf mimarlık öğrencisi hwang hyunjin ise 1500 yılında yaşayan mısırın yeni kralı bir alfa. Uyarı* Şiddet içerir Bdsm kurgu Mpreg