Lan bu fic semesunga doğru gidiyor
Ama artık hastalığı filan seçtim yapacak bir şey yok olabildiğince sememin yapmaya çalışırım
Bu seferde en sevdiğim şarkıyı koydum
Oy ve yorum yapmayı unutmayın:)
___Jisung ve Minho bir sonraki dışarı çıkma izninde tekrar buluşma kararı alıp odalarına dönmüşlerdi. Jisung normalde "A BLOK"daydı. Ancak garip bir şekilde "B BLOK'a geçmişti. Odadaki eşyalarını toplayıp doktoru Choi Beomgyu'yu beklemeye başladı.
"Jisung, hazırlandıysan gidelim"
"Tamam geliyorum."
Elindeki küçük çantayı alıp odadan çıktı. Pek fazla eşyası olmadığı için toplanması uzun sürmemişti. En sonunda "B BLOK"a geçtiğinde etrafa kısaca göz attı.
"Han Jisung!"
"Minho!"
Kollarını açıp çocuk oğlanın kollarına yerleşmesine izin verdi.
"Burada ne işin var senin?"
"Benim mi? Artık burada tedavi görecekmişim."
"Öyle mi?"
Oğlanın yüzü düşmüştü. Minho ve doktorun bakışları birleştiğine doktorun gülümsemesine rağmen Minho mimik bile oynatmıyordu. Jisung buna anlam veremesede artık doktorunun onu çekiştirmesi üzerine odasına doğru ilerlediler.
Doktor tam çıkarken bir şey unutmuş gibi arkasına döndü ve ağzını araladı.
"Jisung, eğer dün sana anlattıklarımı başka bir bloktan hasta ve ya dışarıdan başka birine anlatırsan şu kapının üzerinde cezalardan 'hastahane içi ve ya dışı bilgi sızdırmak' yazanı alırsın. Haberin olsun, hadi sen yerleş."
Doktorunun odasından çıkması üzerine cezayı umursamadan yerleşmeye başladı. Artık işi bittiğinde canı sıkıldığı için, merak ettiği için, şu cezaya bakma listesine, kapının önüne ilerledi.
Oradaki bir sürü kan dondurucu cezanın üzerinde pek durmadı onun asıl dikkatini çeken başka bir cezaydı.
Hastahane ve ya dışı bilgi sızdırmak: kişinin tüm derisinin neşter ile kendi doktoru tarafından her hangi bir uyuşturucu madde kullanmadan soyulması (bilgiyi sızdırdığı kişiye de aynı ceza uygulanacaktır.
___
Bakın bu harbi yn dizisine gidiyor
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Patient / Minsung ✓
FanfictionBir çocuk... Hayır hayır bir yetişkin... Yoksa çocuk mu? Belki de o çocuğu Han Jisung büyütüyordur. Akıl hastahanesi, bir kişilik bozukluğuna sahip bir kişi ve bir çocuk ruhlu insan. Acı acı acı... Küçücük çocuk... Bir ceset...