Nastal den festivalu, neboli den mého velkého úniku z tohohle fakt zvláštního království.
Konečně budu moct být opět já. Ne nějaká princezna.
A vím co si říkáte. Nezaútočí Raiden Shogun na Liyue? Nezačne jen tak zabíjet lidi, aby se dostala zpátky ke mně? Neublíží Tomovi? A tak dále..
Protože mám v plánu zůstat několik měsíců schovaný, předtím, než se vrátím jako princ před lid Liyue. Nejen, že budu mít od všeho klid, ale Raiden Shogun uvěří tomu, že se mi něco stalo a že to není vina mého otce, který mezitím bude klidně vládnout a zajistí podporu od ostatních národů, kdyby se Raiden Shogun rozhodla válčit.
Nejdřív jsem chtěl předstírat, že jsem pohřešovaný, ale mám lepší nápad. Budu předstírat vlastní smrt....
Milý princi,
Vím, že mám být vaše budoucí manželka, ale já takhle nemůžu žít. Je tu někdo jiný, koho miluji. Ale nemůžu s ním být a proto radši nebudu vůbec.
Nechci bez něho žít, nemůžu. A proto se v den festivalu vydám k pobřeží, kde nechám moře, ať mě odnese a zabije.
Doufám, že pochopíte mé rozhodnutí.S láskou, Kazuha Kaedehara
Dopsal jsem dopis a položil ho na stůl v mém pokoji. To je totiž první místo, ve kterém mě nejspíš budou hledat. Až někdo vejde do mého pokoje a bude mě tu hledat, tak najde ten vzkaz a všechno hledání skončí.
...
,,Jsi si jistá, že tohle chceš udělat?" Zeptal se mě Tomo, když jsem mu sdělila tu změnu v mém plánu.
,,Jo, je to geniální! Raiden Shogun nebude hledat někoho, kdo se zabil. Navíc, je si vědoma toho, že já jsem o tom, že si mám vzít jejího syna nevěděla, takže jsem se bez problému mohla zamilovat v Liyue." Řekl jsem.
,,Já neříkám, že to je špatný plán, ale až půjdeš vládnout po tvém otci, tak Raiden Shogun dojde, že jsi naživu."
,,Neboj, mám to vymyšlený." Odpověděl jsem. Tomo totiž neví ten detail, že jsem princ a ne princezna. Takže řekněme, že můj otec měl dvě děti. Dceru a syna. Dcera se zabila z nešťastné lásky a proto na trůn půjde její mladší dvojče, já. Jediný problém je moje jméno. Jelikož je neutrální pro ženy i muže, tak jsem ho neměnil. Nicméně můžu například říct, že moje sestra měla dvě jména nebo tak něco. Zas tak vážné to není.
,,Věřím ti, ale bojím se o tebe. Slyšel jsem, že Inazuma je dobrým obchodním partnerem se Snezhnayou. Což nejspíš znamená, že mezi sebou mají i nějakou vojenskou dohodu, takže stačí jediná chyba z tvé strany a můžeš zatáhnout celý Teyvat do nějakého konfliktu." Řekl.
,,Mám to pod kontrolou." Možná ne úplně, ale to mu taky radši říkat nebudu.
,,Fajn, tak se mazej obléknout, za chvilku začíná náš plán."
,,Jasný, jdu."Přikývl jsem a došel jsem do mého pokoje, ve kterém už na mě čekaly krásné fialové kimono a střevíčky.
Make-up jsem moc neřešil, protože stejně zachvilku zmizím....
Tomo mě doprovodil před hrad, kde na mě čekal Scaramouche.
,,Uvidíme se později." Usmál se na mě Tomo. Neuvidíme a oba jsme to věděli. ,,Užij si festival." Oplatil jsem mu úsměv.
,,Jdeme?" Otočil se na mě princ a já přikývla.
Šli jsme cestou z města.
,,Furt odsud chceš zmizet?" Zeptal se mě. ,,Ano." Přikývl jsem. Neplánuju mu říct můj nový plán. Buď mu to dojde a nebo ne. To už je na něm.
,,Nebudu se snažit tě zastavit, ale chci si s tebou užít tenhle festival." Řekl.
,,Užijeme si to." Usmál jsem se na něj.
,,Budeš tady ještě na ty ohňostroje? Musíš! Jsou nádherný." Prosil.
,,Jasně že jo. To bych si nenechala ujít." Ohňostroje jsou znamení pro Beidou, že už musí vyjet, ať už jsem u ní na lodi nebo ne. Takže nemyslím, že mám šanci to stihnout....
Procházeli jsme se s princem festivalem. Ochutnávali jsme různé Inazumské tradiční jídla a koupili jsme si tradiční masky.
,,Chci ti ukázat jedno místo." Řekl Scaramouche. ,,Tak mě veď." Usmál jsem se na něj.
Chytl mě za ruku a provázel mě davy lidí.
Dovedl mě až k odlehlému ostrůvku, který byl skalnatý. Pomohl mi vylézt po velkých kamenech a sedli jsme si na okraj skály.
,,Můžeme odsud koukat na ohňostroje. Asi za dvacet minut začnou." Už? To mám jenom dvacet minut?! Sakra.
,,Musím ti něco říct." Řekl jsem.
,,O co jde?" Otočil se na mě s rozzářeným úsměvem.
,,Lhala jsem ti. Musím odejít před změní ohňostroji." Jeho úsměv okamžitě zmizel. ,,To už odcházíš?" Zeptal se. ,,Věděl jsi, že budu muset odejít během festivalu." Podotkl jsem. ,,Já vím, ale nečekal jsem, že odejdeš takhle brzo." Řekl.
,,Promiň. Měj se hezky, Scaramouche." Rozloučil jsem se a dal jsem se na odchod.
,,Počkej!" Doběhl za mnou a aniž bych stihl něco říct tak mě políbil.
Odtáhl se ode mě. ,,Promiň! Uhm.. Už musíš jít tak bych tě neměl zdržovat-" Než stihl říct víc, tak jsem ho umlčel mými rty. Nevím proč jsem to udělal. Necítím k němu žádné romantické city či co, ale prostě jsem to v tu chvíli chtěl udělat.
Odtáhl jsem se od něj a řekl: ,,Budeš mi chybět." a těmito slovy jsem odešel.Tak a teď už jdu extra pozdě! Probíhal jsem mezi davy, kolem různých stánků až jsem doběhl k vesničce, u které jsem seběhl k pláži. Bingo! Čekal tam starší pán s loďkou, připravený k odjezdu.
,,Nastupte si, rychle! Máte zpoždění!" Rozkázal mi a já okamžitě naskočil do loďky. Byl dost nevrlý a zamračený. Ani se mu nedivím. Nejen, že se mnou dost riskuje, ale ještě jsem přišel pozdě.
Celou cestu, která trvala asi deset minut jsme oba byli ticho. Já ho nechtěl víc naštval a on na mě nejspíš neměl náladu.
Když jsme dojeli na ostrov Seirai, ukázal mi směr kudy mám jít a já rychle poděkoval, rozloučil se a rozběhl jsem se tím směrem.
Stihl jsem to! Stojí tady! Crux s Beidou na palubě!
,,Kazuho! Dělej!" Zavolala na mě Beidou a já vyběhl na molo a naskočil na loď, která se začala rozjíždět.
Uslyšel jsem hlasité rány z dálky. Byly to ohňostroje.
Scaramouche měl pravdu, jsou opravdu nádherné..
,,Kazuho běž se vyspat. Pojedeme delší cestu, protože to musíme objet kolem ostrova Watatsumi, jelikož tam nejsou žádné lodní kontroly. Navíc, nebylo by fajn, kdyby tě někdo spatřil, když máš teď už být jakoby mrtvý." Nařídila mi Beidou.
,,Jo jdu, stejně jsem unavený a chci se vyspat." Šel jsem tedy do kabiny kapitána a lehl jsem si na postel.
Neusnul jsem. Furt se mi v hlavě promítal ten polibek.
,,Já jsem ho fakt políbil.." Zamumlal jsem si jen tak pro sebe. ,,Ale.. On mě políbil první..!?" Řekl jsem si, jako kdybych konečně pochopil, co se vlastně stalo.
Jasně, políbil jsem ho, ale až potom, co ON políbil MĚ!
Sakra tohle mi nemůže dělat! Však je to kretén, který zabíjí lidi jak nic! Navíc není můj typ! A byl na mě při mém příjezdu neslušný!
Ale.. má fakt hrozně hezký úsměv.
ČTEŠ
You're So Pretty It Hurts (Kazuscara)
FanfictionScaramouche je synem nejrespektovanější královny na světě. Do jeho života přijde princ Kazuha, který zastupuje jeho zraněného otce v roli krále, dokud se neuzdraví.