1/ çocukluk aşkı.

35 3 2
                                    

2013 KORE UNIVERSITE.

28 Aralık gecesi.

Jungkook.

Gözlerimi açtığımda gene annemin cılız çığlık sesi ile kalkmıştım. Babamın bağırma sesleri anneme attığı tokatlar. Saat kaçtı acaba? Gecenin bir yarısı olmalıydı çünkü babam asla eve akşam gelmez, pavyonlarda geçirirdi ki o günlerini.. her geldiğinde sinirini ya benden ya da annemden çıkarırdı.

Yatağımın yanında ki komidinden telefonu alıp saate baktım. Tahmin ettiğim gibi saat gece yarısı, 03.50 idi. Bu telefonu da kullanıyordum bayadır. Sanırım orta okul 1'de almışlardı.. o zamanları özlüyordum doğrusu, kavga gürültü yoktu, bana bakıyorlardı ve ben dayak yemiyordum nasıl böyle oldu? Babam ne ara bu hale geldi bilmiyordum.

Yatağımdan çıkmamıştım.. o kavga, bağırış seslerini uzun bir süre dinlemiştim sonrasında ise babam evin kapısını çekip çıkmıştı. Sulu gözlerimi silip yataktan kalktım. Annemin yanına.. ayağımda çoraplarım yoktu, hava da soğuktu. Titrerken merdivenden ve duvardan tutuna tutuna inmiş annemin yanına gitmiştim.. güzel annem ağlayınca güzel olmuyordu ki.. geceliği yırtılmış, göğüsleri ortada duruyordu. Duvar kenarına, kapının köşesine çökmüş cenin pozisyonu alıp duruyordu..

"Anne! İyi misin Anneciğim?"

Hemen yanına gitmiş onun önüne çöküp yüzünü kaldırmıştım. Bana sinirli sinirli bakıyordu ki yüzüme tokat yemiştim..

"Defol git Jungkook! Bu olayı eğer ben birinden duyarsam seni bu evden atarım duydun mu beni küçük velet?!" Yerde durmuş onun o sallanan parmağına bakmıştım. Diğer eli ile de bacağımı cimcikliyor, canımı yakıyordu.. dudaklarım titrerken onun gözlerine bakmıştım. "T-tamam anne-ciğim.." dudaklarım titrerken ayağa kalkmış koşa koşa odama girip kapımı kapamıştım. Anahtarı bulmuş kapıyı büyük uğraşlar ile kilitleyip yatağıma yatmıştım.

.
.
.

Okulda kantinde elimde kaşarlı poğaçam, diğer yanda meyve suyum ile etrafa bakıyordum. Ne kalabalık bir okuldu be.. ama neyse ki ben yanlız değildim. Jimin diye sarışın bir çocukla tanışmıştım. Çok tatlıydı biliyor musunuz? Güzeldi.. bembeyaz teni, güzel dudakları. Canım arkadaşım!!

Bazen büyük abiler bana artistlik taslıyordu. Ama Jimin benim gibi sessiz kalmıyordu. Onlara göğüs gerip beni koruyordu. O baya özgüvenliydi.. ben niye böyleydim? Bir kere bir abi bana vuracaktı, Beni sevmiyordu ama ben onu seviyordum.. yakışıklıydı o. Esmer tenli, uzun boylu, yapılı, ince uzun parmakları, yarasız beresiz yüzü.. sanırım ben erkeklerden hoşlanıyordum. Bunu aileme söylediğimde beni dövmüş, annem üzerime keskin bir bıçakla yürümüştü.
.
.
O Gün, 2013, 12 Eylül akşamı.

Karşımda oturan iki ebeveyn.. söyleyecektim. Evet özgüvensizdim belki ama annem gile karşı ufak bir cesaretim vardı, bu güne kadar. Ayağa kalkıp annem ile babamın önüne geçtim. Telefona bakıyorlardı. "Anne ve baba.. size bir şey diyeceğim." Annem bana çıkarmıştı gözlerini. Yutkunup bana sinirle solumasını dinledim. "Yeter artık bıktım isteklerinden, ne istiyorsun gene? Yok para mara?!" Babam anneme sesini çıkarmamıştı. Ben ondan içkili olmadığında hiç dayak yemiştim ben biliyordum, o iyi bir insandı..

Revenge || TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin