2//Karşılaşma

7 2 12
                                    

Selamlar!

Bu bölümde smut var, iki çizgi (-) arasında ki yerlerde olacak bu kısım. Rahatsız olan varsa kötü yorumlar yapmak yerine burayı geçebilir.

Hatalarım var ise affola.

İYİ OKUMALAR!!

Jungkook 2025 (şimdiki Zaman.)

_______________

"Ahh!! Orospu çocuğu, sikeyimmhh!" İçimde onun koca aleti sanki bir bıçakmışcasına hareket ediyordu. Göğüslerim, kollarım morarmıştı. Asla inleyemeyecektim normalde çünkü bu üzerimde ki adam ağzımı halat ile bağlamıştı. Kollarım yatak başlığının iki yanına bağlanmış, bacaklarım ise serbest bırakılmıştı. Ağzımda halat ipi varken ben onu dişlerim ile nasıl yaptıysam harab etmiş ve ipi çürütüp zevk, acı akan inlemelerime devam etmiştim.

Normalde herkes ile yatmazdım sakın ha sakın beni bir fahişe sanmayın, ya da sanın. Sikimde mi? Sanmıyorum. Yakışıklı ve fiziği yerinde olan kişiler ile birlikte oluyordum ki şu anda bu adam ile beraber olmaktan asla mutsuz sayılmazdım. İki prezervatif vardı ve birincisini kirletmiş, ikinci tura geçmişti ve ben çabuk boşalan biri olduğum için şimdi 4. Boşalmamı gerçekleştiriyordum.

Gittikçe hızlanan penisi, o paketin içinden bile yayılan döllerinin sıcaklığı beni bu isteğe daha itiyor, hem alacağım paranın zevkini, hem de cinsel ihtiyacımın yetenekli bir adam ile gidermemin zevkini çıkarıyordum.

"Mm, orospu! Hoşuna gitti mi?" Elini açıp yüzüme bir tokat atmıştı. Dudağımı ısırıp dudak kenarımda ki bir kaç sert Tokat'ın eseri olan, kuruyan kanı yalamış beni hayvan gibi beceren adamın dudaklarına yapışmak adına kafamı kaldırmıştım. İstediğimi anlamış olacaktı ki içimde ki vuruşları hızlılığını düşürmüş, sert ama dengeli, yavaş atışlar atarken dudaklarıma yapışmıştı. Mırıldanıp kalçalarımı yatağın üzerine koyduğum ayak tabanımdan destek alarak onun penisine doğru ittirip bu üzerimde ki adamı ortada karşılıyordum. Bundan zevk alıyor olmalıydı ki alt dudağımı sertce ısırırken bir elini yatak başlığından kafama koymuş saçlarım asılarak yırtılan prezervatif'in içinden içime sıcak sıvılarını akıtmaya başlamıştı.. gözlerimi kapayıp bedenim titrerken ben ise 5. Kez üzerime boşalmıştım. Onun vuruşları içimde duraksamış penisi ile yavaşca içimde oynarken dudaklarımdan ayrılmıştı.

____________

Pis pis sırıtıp içimden çıkmış kalçalarıma sert bir şaplak geçirip başımın ucuna gelmişti. "Kendin gibi güzel iş çıkarıyorsun. Karıma sözüm olmasaydı emin ol tüm gece seni sikebilirdim güzelim." Sırıtıp ona bakarken evli olduğu hâlde bana gelmesi son derece trajikomik gelmişti. "Her zaman beklerim."
Ellerimi çözdüğünde bileklerimi ovalamış ve deliğimde ki onun dölü ile kaplı olan prezervatifi çıkarmıştım. Yatağın kenarına, yere bırakıp yatağa uzanmış giyinen ve arada bana bakan adamı izlemeye başlamıştım.

Üzerini giyindikten sonra bana, komidinin üzerine 150$ bırakıp öpücük atarak odadan çıkmıştı. Belim kalmamıştı, pezevenk çok geç boşalıyordu..

*

Orada iken banyoya girmiş, üzerime yeni kıyafetlerimi; gri bol paça eşofman, siyah kısa kollu bir t-shirt ve bir çift çorap giymiş beyaz spor ayakkabılarımı da ayağıma geçirip kirli kıyafetlerimi sırt çantama atarak toparlanıp, hakkım olan doları da alıp bardan çıkmıştım. Kapısını kilitleyip karanlık sokaklardan evime doğru ilerlerken içen mi dersiniz, ulu ortada öpüşen mi dersiniz bilemem ama o derece pis bir mahalle idi. Ve pektabii herkes de beni burada tanırdı. Şahsen orospu diye anılmak çoğu kişiye kötü gelirdi ama bir insan öyle olunca çokda koyduğu söylenemezdi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 22, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Revenge || TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin