4

151 7 0
                                    

14 év mulva...

Sziasztok én Tóth Zoé vagyok, egy bolond lány, igen apám Tóth László Tamás a hírhedt Spacc. Szőkésbarna hajam van, szeretem ha valaki azért barátkozik velem nem számít a hírnév. Instán lassan 10 ezren követnek. Szeretek gördeszkázni és lógni a spanokkal, de magamrol most ennyit. Apummal a kapcsolatom egészen jó, bár ő sokat van koncertezni és pedig sokat vagyok a spanokkal, anyáról csak annyit mesélt hogy elhunyt születésemkor, nagyon szomorú hogy nem lehet itt... Most éppen Brunoékhoz tartok apámnak a legjobb haverjához. Hogy minek megyek oda? Nagyon jóba vagyok a Brunóval de amúgy is apám most ott van ezért megyek oda. Bruno sokat mesél a gyerekéről Bencéről, szeretné ha meg ismerkednék vele, én mindig azt mondtam bocs de nem szeretnék meg ismerkedni vele. Igazából sose láttam még. De nem is érdekel. Épen gördeszkával gurultam mikor Lili megállított.

-- Sziiaaa!! - mosolygott rám Lili nagyon jó barátok vagyunk bár nem sokat találkozgatunk de most nagyon örültem hogy itt van. Barna haja van és kék szeme, szereti a nyuszikat és hát kb ennyi róla.
-- Sziaaaa. Mizu??
-- nincs semmi nagyon két színű szemü lányooomm. - igen, nekem két színű szemem volt a bal szemem barna a jobb pedig kék.
-- hallod, nincs ma kedved el menni velem be baszni? Persze ha el engednek, tudod hívnánk a fiukat meg ja.
-- kiket hívnánk?
-- Máté, Márk, Domi. Vagy a legnagyobb party arcot is meg hívhatjuk.
-- na kit?
-- Noel
-- szerintem legyen Noel meg Maté aki jön mert a Márk nekem nem szimpi, meg jöhetne Balázs is.
-- jaja, jöhetnek. Na én megyek, majd instán írok hogy akkor ki van, tudod a piás csopiba.
-- jojo, meny, Csao Zoe
-- Csao Lili.

Folytattam tovább az utat a gördeszkával, láttam az osztályból az ellenségeket ezért ki kerültem valahogyan őket. Apum minden hova el enged, nem vette még soha észre rajtam hogy ittam, valószinüleg most se fogja észre venni. Ide is értem Brunoék..

-- Csao Brunoo.
-- Csao kis Zoé.
-- Naaaa ne hívj így tudod hogy nem szeretem!
-- jól van naaa.
-- olyan vagy mint egy gyerek.
-- nem iss. - amikor ki mondta akkor mind ketten el kezdtünk nevetni.
-- Szia Apa.
-- Szia, hogyhogy itt vagy?
-- hát át jöttem, Apa ma este el mehetek Bulizni? Tudod a Lilivel.
-- nem úgy volt vele rosszba vagy?
-- neem, az a Dorka meg Zorka, meg Dora meg a Natasha.
-- jaa, fiuk lesznek?
-- nem. - amikor ki mondtam Brunobol elő tört a nevetés.
-- neked mi bajod? - kérdeztem tőle.
-- semmi.
-- ne el mehetek vagy nem?
-- menyél.
-- jojo, amúgy ilyen 16:33 körül ki ugrunk a srácokkal kosarazni ha nem baj.
-- nem baj, meny.
-- jojo.
-- várj, a buliba lesz pia?
-- neem.
-- akkor jó.

Be mentünk a nappaliba én Bruno mellé le ültem és meg nyitottam az instát telón. Irogattunk a piás csoportba a piárol amikor Bruno észre vette.

-- Hallod Spacc ki mennél meg nézni Bencét hogy jön e már haza?
-- ahaa, akkor mindjárt jövök tesam.
-- jojo. - amint ki ment apám rám nézett Bruno.
-- miaz?
-- miaz hogy miaz!? Hülye vagy? Már ilyen fiatalon inni akarsz??
-- már ittam és nem lett bajom, apám meg észre sem vette.
-- De akkor sem ihatsz! Ha apád egyszer megtudja hatalmas nagy bajban leszel.
-- akkor nagy bajban leszek, mit csinál? El veszi a telóm? Uuu de nagyon félek, max le szíd oszt csá. Amúgy meg nem vagyok hülye hogy le igyam magam.
-- jó na, nem árrullak be apádnak de azért okos legyél a bulin, tudod hogy úgy szeretlek mint ha apád lennék.
-- Tudoom, már ezerszer hallottam. - amikor ki mondtam adott egy puszit az arcomra. Ez nem furcsa nekem, Brunóval többet lógok mint az apámmal, és ha keresztelő lett volna ő lett volna a keresztapám. De nem vagyok megkeresztelve.

hátmasszázs II. ✔️Where stories live. Discover now