Amikor haza értünk Bence le dobta magát a kanapéra, mintha csak az ő háza lenne. M1.
-- Na hallod, én talizom Lilivel. - mondtam.
-- Mi?, neeem. Maradsz.
-- minek? - vágtam közbe.
-- hogy csinálj nekem kaját. - mondta mosolyogva.
-- csinálj magadnak, mi vagyok én? Csicska?
-- az hát. - mondta egy hatalmas nagy mosollyal az arcán.
-- na gyere ide!! Most meg verlek!! - mondtam neki, aztán felé szaladtam.
-- Neeeemm!! Apunak el mondalak!!!
-- apud és apum nem tudna csinálni semmit, mivel el utaztak 2 napra.
-- de ha haza jönnek - nem tudta be fejezni mert közbe szóltam
-- nem lesz semmi, ha ma megverlek, holnap után úgyse tudnak semmit csinálni, úgyis csak le szídnának. Amúgy meg tudok ki fogást szerezni. Azt mondom hogy le öntöttél vízzel, téged is le szídnak, ennyiii. - mondtam mosollyal az arcomon.
--jól van menő király lány! - mondta.
-- legalább én menő vagyok. Nem úgy mint te. - mosolyogtam rá.
-- jól van na. - mondta megsértődve.
-- na én mentem fel a szobámba.
-- jojo. - mondta.
--------------------------------------
5 nappal később...
A szobámban ültem és nyomkodtam a telóm mikor valaki kopogott.
-- gyere. - mondtam.
-- Szia. - köszönt apum.
-- Szia.
-- le ülhetek?
-- igen. - ültem arrébb. Apa amint le ült vett egy levegőt és sóhajtott.
-- tudod, most szeretnék beszélni anyádról...
-- mond. - mondtam megdöbbenten.
-- Tudod, anyád nagyon de nagyon szép volt és kedves, de nagyon könnyen haragudott meg, úgy ahogy te. Nagyon de nagyon szerettem és még... még mindig szeretem. A balatonon ismerkedtünk meg igazán.. Nagyon szeretlek, akárhányszór rádnézek, anyád jut eszemben. Lehet hogy nem tudtam el búcsúzni tőle, de a legszebb ajándékot hagyta nekem. Téged. Emlékszem mikor egy buliból hazafelé tartottunk kocsival de duo volt. Akkor pont rosszban voltunk de pont akkor jöttünk össze. A duoban meg történt az első csókunk. Imádtam minden egyes pillanatát amikor vele lehettem. - mosolygott eggyet aztán a földre nézett.
-- Apa... hogy nézett ki anya? - kérdeztem tőle egy kicsit le fagyva.
-- gyönyörű volt. Van egy instája.. azon vannak képei. Meg adom neked... @ Viktoria__________ . Én megyek... Szia.
-- Szia.... - nem jutottam egyszerüen szóhoz.
Pár év múlva..
VOCÊ ESTÁ LENDO
hátmasszázs II. ✔️
DiversosElkezdve: 2023. Oktober 11. Befejezve: 2023. November 15. Olvass bele nyugodtan, ha még nem olvastad a Hátmasszázs 1 - et akkor olvasd el!! Mindent tudni fogsz!! Illetve ezt is olvasd el ha érdekel. Egy lányról van szó akinek az anyukája szülés közb...