☆ Postacie ☆

8 2 1
                                    

Just in case you forgot
(było też kilka zmian)

Postacie spoza kanonu HP:

Lilith (Lily) Willow Lovegood

Starsza kuzynka Luny Lovegood. Ślizgonka. Niska brunetka, farbnęła se grzywkę na ciemnozielono (Slytherin who?). Ubiera się w grunge ciuchy (tego nikt się nie spodziewał).

Używa sarkazmu 24/7 bez umiaru, zazwyczaj leniwa (chyba, że jakimś cudem ma motywację)


Aurora (Rory) Isadora Potter  yukkosaysstuff

Rok starsza siostra Harry'ego Pottera. Szatynka, odcięła sobie włosy na wolf cut i zmieniła styl na fairycore lata 90. Bez kresek widziała ją tylko elita, biżuterię dobiera sobie starannie to outfitów.

Żartów używa jako przecinków, bardzo zdeterminowana ale dotarcie do celu trochę jej zajmuje, jest spokojniejsza niż kiedyś i bardziej uważa co robi.


Raphael Parkinson

Starszy brat Pansy (W wieku bliźniaków.), dresiarz, krukon, krótkie blond włosy, wysoki, blady, 

Jak na krukona przystało ambitny ale też przemądrzały. Chce być botanikiem. 


Rose Weasley  EmiLoveG

Kuzynka Weasleyów, szczupła wysoka Gryfonka, ciemne włosy i zielone oczka.

Chętnie wspomoże radą


Jacob Lestrange

Matka natura go lubi patrząc jaki glow up zrobił, włosy ma dosyć krótkie, brązowe, jest dosyć wysoki (około 170cm), nosi okulary.

Mógłby być politykiem. Ma plany których nie wykona bo mu się nie chcę.


Amanda Crabbe

Siostra Vincenta (tak jak on jest w Slytherinie). Długie blond włosy, typowa diva, wysoka, szczupła, potężnie obsesyjna na punkcie Draco.

Wredna, wścibska, fałszywa, egoistka.


Okazjonalnie pojawi się Team Grzegrzała oraz Maki i Kate ale oni wszyscy zrobili papa.

Mamy natomiast nowy team


꧁✩TEAM HUMUS✩꧂

Członkowie Team Humus:

* Benjamin White - Puchon

* Ottis Wilson - Krukon

* Elliot Edwards - Ślizgon

* Bob Roy - Puchon

* Adam Smith - Gryfon (ich pupilek)




☆○o。We Are Coming Home 。o○☆Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz