Ne! Evlenmek mi? Ben ve evlenmek mi? Tek kelimeyle imkansız.
Hemde bir vampirle...
İmkansız.
İnsanlar vampirlerden haberdar. Vampirlerin insanları öldürdüğünü de biliyoruz. Bu yüzden mine kullanıyoruz.
Ve ben vampirlere anti biriyim. Ama abim yüzünden bir vampirle evlenmek zorundayım ama tabi ki de evlenmeyeceğim.
Ben Elena Gilbert. 17 yaşında aşırı hasas bir kızım. Dokunsan ağlarım ama en küçük hakarette de, Sinirden parlarım. Çabuk etkilenirim her şeyden. İzledim drama filmlerinin sonunda hüngür hüngür ağlarım mesela. Sonrada o filmdeki kötü karakterler saydırdım.
O filmlerdeki kötü erkekleri az sövmüş değilim yani.
Onlar hayatımın içinde bulunsa onları döverim, diyordum içimden.
Nerden bilebilirdim ki, öyle kötü erkeklerin hayatıma hücumla dalacağını. Hemde onunla evlenmek zorunda kalacağımı...
Kimden bahsettigim anlaşılmıştır herhalde?
Damon Salvatore.
Herkesin korktuğu güçlü köken vampir. İlk vampir. Dünya aleminde ki tüm olağanüstü varlıklardan güçlü, acımasız, soğuk bir vampir.
Ve lanet olsun ki, abim onunla bir anlaşma yapıp anlamanın ucuna beni koyarak kaybetmesi ve benim anlaşma nedeniyle bir vampirle evlenmek zorunda olmam.
Korkuyorum, öfkeliyim. İçimde patlamaya hazır bir bomba var.
"Ben o psikopatla evlenmem. Hem vampir o." Dedim sakin konuşmaya gayret etmiştim.
Abim Tyler ise ellerini sıkıntıyla saçlarından geçirip bana baktı. " Zorundayım tamam mı? Eğer onunla evlenmezsen öldürür beni."
Gözlerimi pörtleterek baktım ona. Hâlâ kendini mi düşünüyordu? Bir vampirle evlenmekten bahsediyorum burda! Öyle sıradan toy olaylarından değil, en güçlü ve psikopat olanlardan ki bu seçenek bir tek onda geçerli oluyor.
Henüz onu görebilmiş değilim. Ama ondan korkuyorum. Evet korkuyorum.
Tyler sanki düşüncelerimi olurmuş gibi, düşüncemdeki soruya cevap verdi. " Birazdan burada olacak. Hazırlan. Seni kedili bir pijamayla görmesi komik olur. " dediğinde kaşlarımı çattım.
Komik olurmuşuş!
Sesimi kalınlaştırarak onun taklidini yaptım.
"SONO KODOLO BOR POJMOYLO GORMOSO KOMOK OLOR. "
Bana ters bir bakış atıp arkamdaki kapıya dikti gözlerini. Merak edip arkamı döndüğümde Siyahlara bürünmüş mavi gözlü bir adam gördüm.
"Merhaba karıcığım. " Karşımdaki adamın evleneceğim kişi olduğunu kavradığımda şoka girdim. Ben böyle bir taşla mi evleneceğim? Vampir taş.
Gözlerimi kırpıştırarak ona bakmaya devam ederken, kendini bana tanıttı. " Damon."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikopat(!) Vampirle Evlenmek
Novela Juvenil"Seni istemiyorum ben! Seninle evlenmeyi ise hiç ama hiç istemiyorum! " dedi Elena. "Ben seni istiyorum ama. Evlenmeyi ise deli gibi istiyorum. Benim kadınım olmanıistiyorum.Bu yüzden benimle evleneceksin. " dedi Damon. "Ben psikopat(!) bir vampirle...