Polimery

10 0 0
                                    

Salvador bardzo hejtowal swiat.

Miał nawet hatepage i kółko nienawidzące świata, tylko niestety nie miał żadnych przyjaciół, więc równierz w kółku był sam. Kiedys próbował zwerbować Filemona ale ten uznał go za chorego umysłowo, wsumie miał racje.

Więc jak w kazdy piątek o 5 rano siedział po pas w mule z jeziora i walił kijem w ziemie by wyrazić swoją pogardę do ziemi i się zrelaksować, wtedy zibaczył Filrmona popierdalającego sprintem po wodzie.

Pomyślał sobie: co on odpierdala?
Wsumie go to nie zdziwiło bo wkońcu znał brata w jakimś stopniu i wiedział żenmimo że niby ma jakieś szare komórki to jest takim samym debilem jak on. Wkońcu są jakoś spokrewnieni, nie ważne na jaki sposób.

Salvador nie przeją się zbytnio młodszym i wrócił do swoich zajęć. Lecz wtedy nagle usłyszał jak coś londuje w wodzie obok niego krzyknął głośno:
-KuURrwAAAAaaaAaaAAaaAAa mac-debilu zakuciles moj spokuj grrr

*jego wewnętrzna alfa nie wytrzymała zaczął przechodzić przemiane w bestie*

-WOOF WOOF AUAUAUUUUU

Filemon przyzwyczajony do wybryków brata wiedział co robić, szybko skoczył na plecy bratobesti i zaczoł ujeżdżać  krzycząc przy tym i śpiewając

-WOLFGANG WOOF WOOF

Wtedy Salvador usłyszawszy pieśń swojego pana króla wilkołaków padł na kolana i zaczoł śpiewać wraz z bratem

-WOLFGANG WOLFGANG WOOF WOOF

Po zaśpiewaniu piosenki kilka razy Filemon skorzystał z okazji i wyjął zapas kleju, na który chłopaki wydali wszystkie pieniądze których nigdy nie mieli i przypierdolił muz całej pety w mały, różowy, piesi pyszczek.

Salvador szybko wylądował plecami w mule i zaczął się odmkieniać.

Filemon zadowolony że mu się udało napił się kleju, ale zapomniał że Salvador jest niezdrowo uzależniony i już chwile później tarzali się w mule walcząc o nieszczęsną tubkę kleju.

Wygrał Salvador i zwycięsko zaciągając się klejem krzyknął:

-i było nie chować przedemną kleju ty chuju!!1!!11!.
Filemon tylko wydał pełen frustracji jęk. Nie mógł uwierzyć że przegapił okazje naćpania się swoim ulubionym klejem.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: May 25 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Super gluOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz