Kim Olduğunu ve nerden geldiğini bilmediğim yabancıya bakıp onu içeri aldım yaralıydı ona yardım etmeliydim onu salondaki kanepe ye yatırıp hızlıca yarasına baktım Kafası kanıyordu sanırım büyük darbe almıştı ve boşluğuna bi Bıçak yemiş napçamı bilemedim ve hemen 112 yi Aradım kimdi bu ? Kim yapmıştı ona bunu ? Diye düşünürken ambulansın sesini duydum onu hemen sedyeyle ambulans a bindirdiler bende atladım hemen arabaya " siz yakınımısınız ?" Diye sordu arabadaki doktor " şeeey b be ben onu kapımın önünde buldum tanımıyorum " dedim tedirgin bi ses tonuyla "peki" deyip kestirip attı . Hastaneye geldiğimizde hemen bi odaya götürdüler sonra normal odaya aldıklarında bende gittim odada yanlızdık ama o baygın dı bende onu incelemeye başladım Kafasında bi bandaj vardı ve sanırım boşluğuna Bıçak yediği için Dikiş atılmıştı biçimli kaşları ve koyu renk saçlarıyla çok yakışıklı duruyordu oldukça yakışıklıydı ah ! Ne düşünüyordum ben böyle o Sırada odaya doktor girdi bana dönüp " siz nesi oluyorsunuz ? " dedi "ben onu tanımıyorum sadece kapımda bu halde buldum ve 112 yi Aradım bu kadar " her kes bu soruyu soruyordu ya neyse " Bakın hastanın üzerinde kimlik ,ehliyet veya telefon hiçbirşeyi yok " ee bana neydi bundan ben çalmadım ya Kimliğini " yani ? " dedim sorarcasına "yanisi hasta başına darbe almış ve Hafıza kaybı var bide dikişleri tabi " benden bişey istiyecekti kesin " sonuç olarak doktor bey ?" Uzatmayıp söylese nolurdu sanki "sonuç olarak ona yardım etmelisiniz bi kaç gün dinlenmesi gerek Dikişleri tam oturana kadar " ah benden onu eve götürmemi istiyordu aslında o demese bile bunu Uyandığında teklif ederdim sanırım bi yabancıydı ama olsundu Başıma daha ne gelebilirdi ki ? "Peki ona yardım edeceğim " dedim ve doktor gülümseyip çıktı ."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KANATSIZ MELEK
Teen FictionYetimhaneden kaçmış yalnız yaşayan Gökçe ve başı belada olan bir Genç ikisinin yaşadığı aşk ve acıtan gerçekler..