Ma reggel arra ébredtem, h jött egy SMS Sungtól, h esetleg 18:00kor találkozni és egy meglepivel várnak.
Amugy azt elfelejtettem mondani, h tegnap megadtuk a telefon számunkat Selinával.
De már ráncigáltam Selinát ki az ágyból, h gyorsan menjünk plázázni, mert nincs olyan ruhánk ami alkalomohoz illő lennne.
-Mien alkalomohoz? Ma csak sétálgatunk nem?-kérdezte fáradtan Selina.
-Nem, most kaptam egy SMS-t Sungtól, h lenne-e kedvünk találkozni velük 6-kór és egy meglepetéssel várnak!!
-Jaaaaa!!! Akkor öltözzünk és menjünk!-kapott észehez Selina.---------40percel késöbb----------
-Én kész vagyok!-mondtam lihegve.
Ruhám:
-Én is!-mondta Selina miközben fésülködött.
Selina ruhája:
-Oké na gyere gyorsan!-kiabáltam az ajtóból.
-Jövőőô8zeg!-és ezt a mondatott pontosan így fejezte be, mert elcsúszott egy fél pár zokniban.
-Íííj, ezt fájhatott!-mondtam becsukott szemmel.Sikeresen elindultunk végre és találtunk egy plázát amibe egyből bementünk.
Volt ott Dm, Rossmann, New yourker, H&m. Minden is volt, de pont olyan ruhák nem voltak mint ami nekünk kéne.
De nem adtuk fel mentünk tovább.
-Szerinted fogunk találni? És mivan ha nem és akkor én egy sport gatyába fogok menni te meg egy.........
-Tudom...tudom, de biztos vagyok benne, h fogunk találni.
Hisz Koreában nagyon csinosan öltözködnek a lányok.
-Ha te mondod.-forgatta a szemét Selina.
És pont egy pláza elött sétáltunk el ami utólag elég szerencsétlenül hangzik, de a pláza nagyon különlegesen nézett ki. Volt ahol mohás vol és néhány helyen bevolt nőve futónyövénnyel. Valószinüleg ezért nem vettük észre.
-Szerintem lassan kigyalolunk Koreából.-mondta vergődve Selina.
-Dehogy is! Biztos nem soká fogunk találni.-mondtam bizonytalanul.
És szerintem Selina érezte a hangomon, h már énse vagyok biztos a dolgomban.
-Milenne ha vissza fordulnánk? Mert már lassan kétórája gyaloglunk és nem találtunk egy plázát sem.-kérdezte kidüllő szemekkel Selina.
-Jó rendben. Most tényleg igazad vol.Úgy utálom ha Selinának van igaza, de sajna sokszór mond igazat.
-------------2óra mulva-------------
YOU ARE READING
Set me free (Jimin ff)
FanfictionSelina és Haneul éppen Tokióban jártak és véletlen szerűen két-két db jegy volt a földön elszórva ami Szöulba szólt és ott egy nagy eseményre ami egy........koncert volt és miután megismerkedtek a fiúkkal még sok sok kalandjuk következett......