part 5

18 4 1
                                    


-Mi az?-kérdeztem.
-Semmi!-mondta még mindig nevetve Jin.
Aztán én is elkezdtem nevetni, mert rájöttem, h min röhögcsélnek annyira.

/vacsiután/

Hallottam, h valaki a fürdőben van, de nem különösen érdekelt.
De rájöttem, h az esti armaszkjaim bent vannak így fantával a kezemben mentem volna be, de pont kijött Jimin és a pólójára öntöttem.
-Jaj, nagyon saj....
És elált a lélegzetem mert a póló elázott és rátapatt Jiminre és így látszott a......a izmos hasa.
-Hancs jól vagy?-kérdezte.
-pe......pe.......mivan?
-Csak annyit kérdeztem, h jól vagy?
-Ja, igen.

Gyorsan vissza mentem a szobámba és feltettem egy dinnyésarcmaszkott és csak Jimin járt az eszemben meg becenevet adott!!!

Ezt nem hiszem el! De Haneul nem fogsz bele szeretni. Még Spanyolba sem ami már csak egy nap!

Valki kopog.
-Bejöhetek?-Selina hangja szólt.
-Persze.
-Na, hogy vagy?-kérdezte Selina.
-Jól! Nagyon várom már! És tudom, meg leszünk. De legbelűl sírtam.
-Amugy mi van veletek Sugával.?-kérdeztem.
-Velünk! Semmi miért úgy látod?-kérdezte felálva az ágyról!
-Jézus nem! Csak napközben nagyon elvoltatok!-mondtam.
-Jaaaaa, csak jó pazban voltunk!-monda Selina a haját füle mögé rakva.
-Na haljuk mi az igaz!-ültem fel, mert tudom Selina mikor hazudik. Mint pl most, mert a haját a füle mögé rakta és ha hazudik mindig ezt csinálja.
-Jól van. Szóval Suga most mondta, h beszélgethetünk, de nem lehetünk barátok.
És ezért jöttem be hozzád, mert te mindig felvidítasz!
-Az a szemét! Figyu én azt mondom, h beszéld meg valameik fiúval, h tettessétek el, h eggyüt vagytok és Suga erre féltékeny lesz és bocsánatot kér.-mondtam.
-A rosszabbik eset, h Suga bedurvul és elkezdenek verekedni.
-Mivan?? Na jó, te olyannak ismersz Hanni aki össze áll még viccből is egy fiúval csak azért, h féltékennyé tegyek egy másik fiút????
-Aha.-mondtam flegmán.
-Megöllek!!!-kiáltotta Selina rámdölve.
-Jó nyugi.-mondtam nevetve.

De a szórakozásunkat megzavarta valaki

-Sziasztok lányok, zavarok?-nyitott be Jimin az ajtón.
-Nem!-vágta rá Selina gyorsan míg mielőtt válaszolhattam volna.
-Csak azt szerettem volna kérdezni Haneul, h van e kedved elmenni egy picit sétálni itt a környéken velem?-kérdezte Jimin lehajtott fejjel.
-Ömm...igen persze.-mondtam tétovázva.
-Akkor nem?-kérdezte Jimin.
-Elöbb mondtam el, h igen.
-Csal gondolkoztál és azt hittem, h már fáradt vagy, vagy csak nincs kedved.
-Ja, de csak lefagytam, bocsi. Na akkor indulunk?
-Igen, persze csak felöltözök.-mondta Jimin.
-Ja az nekem se ártana, mert egy melegítőben vagyok.

/kB 5perc múlva/

Jimin ruhája

Jimin ruhája

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Én ruhám

Én ruhám

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Set me free (Jimin ff)Where stories live. Discover now