Selam..
Yeni bölümlerle geldim...
İyi okumalar...
__________________
"Ünlü iş adamı Jeon Jungkook nişanlısı ile ayrıldığını resmen duyurdu. Bay jeon yaptığı açıklamada iki tarafında saygı çerçevesinde ve anlaşarak sonlandırma kararı aldığını açıkladı.."
Daha fazla dayanamadan kumandayı eline geçirdiği gibi kapattı televizyonu. Çalıştığı ajansın ayda bir gün lütfen ettiği izin günündeydi. Her seferinde yaptığı gibi ulaşması gereken insanlar hakkında bilgi toplamakla geçirmeyi düşünüyordu. Ancak kahvaltıda sırf ses olsun diye açtığı televizyonda ki magazin haberiyle olmayan keyfi de kaçmıştı.
Dayanamıyordu Jimin, sevdiği adam iki yıldır nişanlıydı. Gizliden gizliye içinde büyüttüğü nişanlı bir adama karşı duyduğu hislerin altında ezilmekten yorulmuştu.
İş hayatında da gündelik hayatında da, durumların kötüye gitmemesi adına sürdürdüğü sessizliği her seferinde daha çok dibe batmasına sebep oluyordu.
İşlerini boş verip, jeon'un aklına takıldığında her zaman yaptığı şeyi yaptı.
Uyuşmayan başlayan beyni Jiminin ihtiyacı olan tek şeydi.
Kendisine iyi gelecek tek şey buydu.
Çektiği duyguları artık oda duysun istiyordu. İstediği şey çok değildi. Yıllardır onun için çarpan kalbinin farkına varsın istiyordu.
Yine olduğu yerden bile kalkamayacak kadar sarhoştu. Ancak böyle bastırabiliyordu kalbinin sesini. Elini telefonuna uzattı. Hala birazcık olan bilinciyle,Yarın ki işi için alarmını kontrol etmek istedi.
Ve elindeki telefonu ile olduğu koltukta sızdı Jimin. Yine ve yine...
🍻
@Jiminprk: Bilmezsin ama uykudur kaçış yolum. (03.40)
@Jiminprk: Saat gecenin bir vakti, bu kez kaçmadım senden.... (03.40)
@Jiminprk: Geçiştiremedim rüyalarla içimdeki seni.(03.41)
@Jiminprk: Özlemimi dindiremedim düşlerimle. (03.41)
@Jiminprk: Bu kez uyuyamadım sol yanımdaki yerinle. Daha bi derinden esti rüzgarın , kasvetliydi bu kez. (03.42)
@Jiminprk: Uzun zamandır dökmüyordum kelimelere, hislerimle biriktiriyordum seni....(03.42)
@Jiminprk:: Zor geliyor artık, seni somutlaştırarak kelimelere dökmek, kendimden bile kaçarken. (03.43)
@Jiminprk:: Vazgeçmek düşüncesi geçiyor ara sıra aklımdan., olmayan bizden değil ,senden.
'Bendeki senden '(03.44)@Jiminprk: Ya sessizliğe alışırsam? Olmayan Varlığına alıştığım gibi, yoklugunada alışırsan, ya bir gün her şey düzelecek olurda , yokluğun artık alışkanlığım olmuş olursa, dönüşü olmayan yollara saparsam?(03.45)
@Jiminprk:: Çıkmazdayım...(03.46)
@Jiminprk: Içimde her geçen gün büyüyen çığlıklar var ...03.47)
@Jiminprk: Yorgun kelimelerim ...(03.47)
@Jiminprk: Hislerim yorgun... (03.48)
@Jiminprk: Ruhum..?(03.48)
@Jiminprk: Onu hiç sorma....(03.48)
Görüldü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Back For More / Yarıtexting ~jikook~
Fanfiction☘️ Yoldan geçerken önünden geçtiği bir çiçekçiye selam vermek, Canının çıktığı işten çıkış saatinden sonra eve dönerken kendisine gülümseyerek bakan bir çocuğun oyununa dahil olmak, Hiç tanımadığı yaşlı teyzeyle kırk yıllık ahbap gibi konuşmak, Bile...