2☘️

75 28 30
                                    

Hoş geldin...
İyi okumalar ☘️

___________________________

Yine kocaman bir koşuşturmacanın içindeydi genç adam ve stajeri. Bu sefer ki hedefleri hem çok başarılı hemde bir o kadar tecrübeliydi. Jiminin hayran olduğu bambaşka bir aktördü. Peki sorun nerede miydi?

Bir türlü canlı yayınları kabul etmiyordu. Normal sıradan canlı yayınları bile oğluyla vakit geçirmek amaçlı kabul etmiyorken, yalan söylememek adına çıktıkları canlı yayını nasıl kabul edebilirdi aklı almıyordu jiminin. Bay Min kesin talimat vermişti ve yine koşuşturmacanın içindeydi genç adam ve stajeri.

"Beomgyu-ah, neler buldun bakalım?"

"Hyungg! Ulaşamıyorum menajeri bizi kesin engellemiş durumda. Sen veya ben hatta şirketten herhangi biri ulaşılamıyor resmen."

'Hımm' layarak düşündü genç adam. Bir yolu her zaman vardı.

☘️☘️☘️

Ji Sung gerçekten sevgi dolu bir koca ve babaydı. Aktör son zamanlarda "Feng Shui " filmiyle ilgili bir çok röportaj yapmıştı, Film ve beraber çalıştığı oyunculardan bahsetmekle birlikte, ailesi hakkında da uzun süre konuşmuştu programın başlangıcında .

Jimin ne yapıp edip bir şekilde onu buraya getirdiği için mutluydu. Her zaman yaptığı Aynı koltuğa oturup yine aynı şekilde izlemeye başladı.

Ji Sung sürekli formda kalmasıyla ilgili; "Öncelikle bir aktör olmama rağmen, aynı zamanda kızım Ji Woo'nun babasıyım. Sağlıklı bir baba olmak istiyorum. Ayrıca ona uzun süre sağlıklı olan bir babanın neye benzediğini göstermek istiyorum. O yüzden 5 sene önce bir girişimde bulundum. Evimin yakınında fittness salonu var oraya gitmeye başladım. Ve vücudumu geliştiriyorum. Yaşım ilerlediği için öğrenmem gittikçe zayıflıyor. Hiç kolay olmuyor, ama sürekli pratik yapıp kapatmaya çalışıyorum" demişti. Tüm cümlelere kızına ve karısına olan sevgisini dile getirerek başlaması pembe saçılının içinden sıcak şeyler akmasına sebep oluyordu,

" sabah kızım ve karımla uyandığımda mutluyum. Son zamanlarda, bir gerilla programı çektim, son bölümün çekimine gittim ve ertesi gün gece saat 1'de eve döndüm, yorgun olmaz mıyım? Ama kızım Ji Woo, "baba, güneş doğdu. Kalkmalısın" dedi, ben de kalkmaz mıyım" dedim. " onun Gülümsemesi bana yeterliydi. Bu yuzden o hayatimiza dahil olduğundan beri eşim ve kızımla ve gerçekten mutluyum" dedi.

Jimin'in hayranlığı aktörün her cevabından sonra biraz daha artıyordu.

"Karımla tanışmadan önce aşk yaşamak herkes gibi benimde hedefimdi ve bir aile kurmakla ilgili hayallerim vardı. Hatta bu İyi bir oyuncu olmaktan daha güçlü bir hedefti benim için. Aşk ve aile ile ilgili hedefime vardığım için, oyunculuğuma daha iyi bir sinerji vereceğini umuyorum. Eşim Lee Bo Young beni çok değiştirdi ve kendimi sevebilmek için beni sevdi" dedi.

Bu arada Ji Sung, Lee Bo Young ikinci çocuklarına hamileymiş bunu müjdelemişti.

Sonrasında ki konuşmaların devamında yine uyuyup kalmıştı pembe olan. Herşey bittiğinde ise ,Ekibinden kimse uyandırma zahmetine bile girmemişti.

Her zaman böyleydi. Bütün günlerini program için koşuşturmaca ile geçiriyor, ancak elde etmesi gerektiği kişi elde ettikten sonra yüzüne dahil bakılmıyordu. Bugün farklı olan tek şey ise Bay Min, bir sonraki konuğu söylemek için bile beklememişti.

Ulaşılması zor olan kişilerin ne zaman biteceğini merakla bekliyordu, vücudunu hafif bir germeyle, uyuyup kaldığı sandalyeden kalktı.

Etrafına bakındığında set ekibindeki bazı kişilerin kameraları toplamakla meşgul olduğunu gördü. Stajerine uyandırma zahmetine girmediği için azarlamalıydı. Her zamanki gibi gecenin geç saatinde evine doğru adımlamaya başladı. Senelerdir aynı kast ekibi için çalışıyordu, ancak araba almayı bile becerememişti

Her şeye rağmen hayatından mutluydu. İşe yaradığını hissettiği bir işteydi. Ancak bunu stajeri hariç, hiç kimse dile getirmemiş olsa bile bazı günler işe yaradığını hissediyordu. Aynı okuldan birlikte mezun olduğu arkadaşıyla da çok iyi olmasa da, birkaç kelimelik muhabbeti vardı.

Daha fazla isteyebileceği bir şey yoktu. O yüzden elindekilerle getirmeyi çok iyi biliyordu.

Kanal binasından çıktığında Bu sefer ki hedeflerinin kim olacağı hakkında yine tahmin yürütüyordu. Emindi ki Bay Min yine kendisini şaşırtıp hiç ummadığı birisini davet etmesini isteyecekti. Ancak yine de eve dönüş yolunda, bu küçük oyunu kendi içerisinde oynamayı seviyordu. Kimse kabul etmese de, bu zamana kadar kabul ettiremediği hiç kimse olmamıştı. Bu içinde kendisi için biraz özgüven duymasına sebep oluyordu.

Eve geldiğinde Yatağa kendini resmen fırlatmıştı. Yemek yemek vs asla umrunda değildi. Gün içinde bir türlü bakamadığı telefonuna bakıp, gelen mesajlara kısa kısa cevaplar vermişti. Yatağına iyice yerleştiğinde, gizli hesabına geçiş yapıp her gece yaptığı gibi, güçlü stalk yetenekleriyle, aşık olduğu ve elde edemeyeceğine emin olduğu tek insanın gün içinde neler yaptığını öğrenmeye çalıştı. Bunu yapmaktan her ne kadar utansada, yapmaktan vaz da geçmiyordu. Bu onun bağımlılığı gibiydi.

Güzel gözleri, her zaman çatık kaşları, pembe saçılının aksine kendinden emin duruşu ve yorgun bakışları aklını kaybetmesine sebep olacak kadar seksiydi. Kendinin yani sıra pek çok insanın ona bu denli hayran olması, Jimin'in hem işine geliyor hemde ne kadar ulaşılmaz olduğunu fark etmesine sebep oluyordu.

O' ulaşılmazdı..

Elde edilemeyecek kadar yükselmişti.

Ve herkesi bir şekilde elde etmeyi öğrenmiş pembe saçlı naif çocuk, onu elde etmeye yeltenemeyecek kadar korkaktı...

Çünkü karşısına çıkamayacak kadar, korktuğu adam Jeon Jungkook'tu....

____________________________________

Röportaj vogue korea'dan alınmıştır

Röportaj vogue korea'dan alınmıştır

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu aktörümüz Ji Sung...👆🏻

Bunlarda çocukları ve zevcesi👆🏻❤️‍🔥

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bunlarda çocukları ve zevcesi👆🏻❤️‍🔥

Umarım beğenirsiniz..

Ve
Hey sen...
Seviliyorsun....

☘️


Back For More / Yarıtexting ~jikook~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin