16

160 4 4
                                    

Dali pov:
„Max! Pomooooc! Anet ma týra!!!" kričala Ellie cez dvere. A my dvaja sme sa na seba len pozreli či jej šibe. Sme v izbe pri Jurajovi, a sú tu ďalší 5 ktorých myslím, že ich Ellie určite nepozná.
„HEEEJ!! Otvorteee. Juraj aspoň ty buď taký dobrý." povedala ale ja som sa zdvihol a otvoril dvere. Max sa smial.
„Jak ťa týra Anetka. Však to je zlaté dievča. To je nevinné dievča" povedal Max a smial sa. Nemajú sa radi, len sa provokujú. Len preto ju zavolal Anetka. Pokiaľ za tým nie je niečo viac. Rozoberali sme to s Ellou ešte pred tým než sa všetko dosralo medzi nami. Tým myslím že mi nedôveruje a nie sme spolu často. Doslova sme sa museli rozdeliť kvôli tomu že to ona chcela len kvôli nejakej kurve s ktorou som a nechcem byť s ňou. Chcem byť do piči s Elis.
„ZLATE?! VŠAK ONA CHCE ABY SOM ODPOVEDALA NA OTAZKU NA JAKU JA NEVIEM ODPOVEDAŤ!" povedala Ellie a Anet bola za ňou a opierala sa o dvere
„Tak ti treba, to je neslušné neodpovedať na otázky" povedal Max
„Boha ti. S tebou sa rozprávať jak s nejakým chlapcom čo nemá o teba žiadny záujem" povedala Ellie a chcela sa otočiť a odísť.
„A dúfam, že ti Anet oznámila" povedal Max
„Hej oznámila" povedala Anet a smiala sa, „neverila som jej ani nos medzi očami, vedela som že si robite piču"
„Čo?! Minuli sme niečo čo by sme nemali?" povedal som
„O tom potom" povedala Anet, „ona mi nechce odpovedať na otázku či sa jej niekto konkrétny. Nebudem ho menovať. Či sa jej páči. Nechce odpovedať. Ale hlavna vec, že ja som jej tu vec musela oznámiť aj keď to bola sranda ale aj sranda sa počita"
„Ellie. To take sa nerobí" povedal Juraj, „aj my chceme vedieť kto sa ti páči"

Ellie pov:
Pozrela som na ňho a povedala: „A vám už duplom nepoviem. To sa radšej otočím a Anet to poviem aj keď vôbec neviem či toho konkrétneho človeka mám rada alebo nie." Myslela som, že ma jebne lebo som očkom zazrela na Dalibora a to som nechcela, myslím že keby videl že na ňho zazeram tak mu dopne že ten konkrétny je on. A to predsa nechcem.
„Ella, choď už spať, už je neskoro a ty tu hulakaš na celý apartmán či čo za kokotina to je" povedal Max a ja som sa na neho zachmúrila
„Neni treba, a nejde barcelona je ešte len 9 hodín. Formula nejde lebo majú prestávku zimnú a nejde barcelona? Bolo by dobre. Idem si po mobil a keď bude isť barcelona Max ujebem ti mobil aspoň na 2 hodiny alebo ťa zabijem keď mi nedáš mobil" povedala som. Áno pozerám aj hokej, aj futbal aj FORMULU. Moj najmilovanejší šport, a tím McLaren.
„A čo keby tak ti zapnem na telke a moj mobil necháš na pokoji" povedal a zdvihol na obočie
„Alebo aj taak. JOJ DO PIČI. Mňa tréner zabije však ja som mu nepovedala že teraz nebudem na žiadnych tréningov. Ani jednym ani druhym. Čiže z futbalu dostanem daky zjeb keď prídem a z krasokorčuľovania ešte väčšií zjeb. Tak ja som v riadnej piči. Berme pozitívne, stávajú sa aj horšie veci," povedala som a začala sa smiať
„Maaax, zapneš mi to, ja neviem jak ovladať s tým ovladačom. Nejsom vševedec" povedala som a hodila som po ňom ovladač a presne do brucha. Viete si predstaviť akým vražedným pohľadom na mňa kukol.
„Ty piča, ešte raz a skončiš" povedal a hodil spätne po mne ovladač už so zapnutým futbalom, respektíve barcelona.
„Čiže barca fan hej?" povedal Juraj, „máš šťastie, lebo inak by som ťa z tej izby vyhodil"
„Ja mám aspoň vkus nie jak Biba" povedala som, „ale ďakujem ja viem že si vždycky najlepšie vyberiem, Barca, McLaren, Toronto. Však lepšie byť nemôže podľa mňa"
„To jak možeš byť aj futbal aj hokej fan. Nereálne" povedal Dalibor
„Vysvetľovala som ti to netvár sa na debila" povedala som
„Jhaaaaj, to bolo vtedy" povedal Dali
„Áno vtedy" povedala som

......

Prešli 3 dni a dneska je deň D. JE SVADBA. Ja sa buď zbláznim alebo neviem. Vstala som o 5. Nie nemala som budík. Ja takto vždy vstávam keď sa na nejaku udalosť teším. A dneska je práve ten deň. Tota krava vedľa mňa furt spí. Chápete ju? Lebo ja nie. Ja by som takto nevedela spať. Som si 100% istá, že ona vstane možno tak o 9 možno 10. Sobáš je o 15:00. Som rada mam aspoň viac času na prípravu. Nie nebudem sa nejako extra maľovať. Teda dúfam, že si to potom nerozmyslim. Videla som, že mi prišlo oznámenie na instagram. Max divné pomyslela som si.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: 20 hours ago ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

The dream became a reality //D.D// #1Where stories live. Discover now