SóNick 4: Megváltás

17 1 0
                                    


SóNick történetét hatalmas legendák és balladák övezik, a hősies és hazafias tetteit az útokornak sajnos csak 4K-ban örökítették meg, ami ma már eléggé szar képminőség.
A SóNickjugendnek minden reggel kötelező lemélytorkozni és utána felmosni a nyáltengert a laminált padlóról kéz és láb használata nélkül egy az alján kiszúrt papírpohárral SóNick 14. unokáját, aki a jelenlegi fáraó és istencsászár Ózd Galaktikus Kalifátusban. De ők ezt élvezik. SóNick 14. unokája pontosabb nevén XIV. SóNick Napkirály volt az első kalifa aki eltörölte a monogámiát és bevezette a kötelező szexuális erőszakot nyugdíjasok között, ezzel nagy népszerűséget szerezve a fiatalok körében. A népszabadságban leadott interjújában SóNick Napkirály kifejezte háláját elődjeinek, amiért megteremtették a lehetőséget és kiépítették neki az utat, hogy még ennél is jobbá tudja tenni az országot.
Azonban volt egy szociális népcsoport, akik azon törekedtek, hogy letörjék SóNick Napkirály uralmát. Ez volt a Shadow Fejvadászbetyárok Halálosztaga. A vezetőjük Shadow 14. unokája II. Oroszlánszívű Shadów hatalmas, a pucujánál is nagyobb megafonokkal bömbölte propagandáját a párt ellen. Olyan hangos volt a prolitikai mondandója, hogy mindenki füle elkezdett vérezni és a faszuk vulkanikus közetekké változtak amik folyton eruptálódnak. A tudás amit Shadów gengje birtokol felbecsülhetetlen, ezért a Napkirály vérdíjat tűzött ki a tagokra, a gyilkosok akik a kalifa elé viszik a halott Shadów amputált faszát kap 100 forintot. Ez az összeg olyan szinte motiválta a galaktikus unió lakóit, hogy percenként mindig meghalt egy tagjuk Shadowéknak az asszaszinációs attemptumokban. A Shadow geng fogytán volt üzemanyagból, ammunációból és Vietnámból importált kobrageciből így elég szükösen, Ózd elhagyatott piramisában lakoztak és tömörültek. A fertilitása rátájuk kevesebb volt mint ami hosszú távon fenntartható, emiatt SóNick napkirály viszább vett a gyilkossági kisérletekből mondván, hogy majd önmagukat is elpusztítják, Shadówon azonban továbbra is maradt a vérdíj. Ez a tévhit és rossz döntés vezetett oda, hogy Oroszlánszívű Shadównak elég ideje legyen és embere, hogy megvalósíthassa a tervét. A preparáció 2 hónap alatt meg is volt és Shadówék készen álltak a küzdelemre a gigász péniszű autoriter faszjános ellen.
Shadów geng megkezdte az ózdi park operációt 2374 április 4.-én hajnal négy órakor melynek célja a szent hely liberálása volt ahol SóNick lakott száműzetése alatt valamint szintén a hely ahol Shadow és SóNick szeretkeztek és ahova büdös hajléktalanok szartak miután megettek egy kellően egészségre ártalmas 1 kg sóval megszórt kukoricát. Ez a hely azért is volt fontos a Shadów Fejvadászbetyárok Halálosztagának ugyanis a helyből hatalmas energia áramlott amire Shadow leszármazottja Shadów csakra mágiával képes lett volna táplálkozni és megerősödni tőle, hogy végre szembe szálljon a Napkirállyal. Az operáció eléggé komplikált volt.
Meg kell mindenkit baszni fasszal. Mivel a föld alatt élés miatt Shadów geng nem tudott iskolába járni így a maradék 50 tag 1 agysejten osztozkodott, kivéve Shadów mert nekilye végtelen IQ-ja volt amit arra használt fel, hogy olyan Deepnude szolgáltatást hozzon létre, amivel letudja vetkőztetni SóNick Napkirály anyját. De ezen túl arra is használta az eszét ha volt ideje emellett a tevékenység mellett, hogy kitalálja és megvalósítsa ezt a tervet. Hajnal négykor felsorakoztak a Shadów geng legpatentabb és pacek betyárai a park mögötti árokban, ahol Shadów tudatta velük a tervet.
-Oké végre neki látunk az üzletnek ami miatt itt vagyunk az első sorban az árokban ahova még őseim szartak. Mivel a legútóbbi rajtaütés miatt meghalt TheVR Ödön hadnagy ezért a helyét TheVR Tihamér fogja betölteni. De csak, hogy tudjátok Lakatos Lyakuza fogja a főbaszást intézni én pedig a kijutásunkat fogom megszervezni. A fő megerőszakolandó ember nem más mint az egyik SóNick Napkirály csatlósa Táilbs, Tails 14. unokája. Ha ő megvan megnyílnak előttünk a kapuk uraim. Mondta el gondolatait Shadów messiás pedofil hangon. A Shadów geng annyira motivált lett ettől a szónoklattól, hogy a tagok egy kicsit behúgyoztak, némelyikük orrából a vér is elkezdett ömleni.
-Mi a szar van veled TheVR Bendegúz miért vérzik az orrod? Kérdezte pedofil hangon Shadów a nagyfaszú csődör.
-Azért mert erektált állapotba került a hancúrlecem és animefüggő vagyok. Válaszolt pedofil hangon TheVR Bendegúz, aki TheVR-t néz mert szereti az unalmas kontentet.
TheVR Ciprián hadnagy utálja az animét ezért a helyszínen fejbe lőtte a hasonlóan unalmas youtbereket néző társát. A pisztoly durranás hangját meghallották a parkot őrző SóNick Galaktikus Paladinok is. Shadów annyira csalódott volt csapata kompetenciájában, hogy miután performált egy facepalmot átlyukasztotta tenyerével a saját arcát olyan erősen tette ezt meg.
Gyorsan megigazította arcvonalát, visszapakolta állkapcsát és harcba küldte katonáit.
-Detektáltak minket, harcba spermatestvérek. Mondta el a csatakiáltást Shadów pedofil hangon.
Nagy lógó faszukkal megindult a geng a gecis fecskendővel beszúrni az oltást ezekbe a paladinokba, a paladinok viszont felvoltak készülve erre az eshetőségre és felhúzták előre a kotonpáncélt ami megvédi őket 300 gecis fecskendő sebzéstől így 49 vs 50 eléggé lehetetlen matematikailag mert két tű kell így a legyőzésükre. A paladinok szarrá verték a Shadów genget ezért az eredeti terv helyett a B terv következett. Shadów geci gyorsan felállította a faszát egy másodperc alatt miután megnézett egy db képet Vinnegalról és pöröllyé alakította azt át aminek a vas része ondóból készült. Shadów hamar kiegyenlítette az állást így 3 a 3 ellen volt az állás.
-TheVR Ciprián foglald le őket míg én megpróbálok belemenni a markerbe és akkor vége a küldetésnek. Súgta halkan 1000000000 decibelen pedofil hangon Shadów.
TheVR Cipriánnak sikerült a két paladint magára csalnia míg Shadów elszublimált köztük de a főpaladin a Napkirály SóNick úrfi palotagrófja rajtakapta és lefülelte előre Shadów mozdulatát és azt, hogy mire készül mert leolvassa az inputjait mert csal. Shadów átváltotta a pucuja kontrollerét port 2-be így már a palotagróf nem tudta olvasni mozdulatait. Shadów húzott egy váratlant és áltváltozott egy tojássá és elgurult a gróf lába alatt egészen a kútig ahol az energia lakozott. Shadów visszaváltozott prérifarkassá majd emberré és úgy vissza sünné és megitta a kút tartalmát, ami jégoldó volt. Shadów szörnyet halt.
-HAHAHA! Ezt megkaptad te városi nyavajás! Kárörvendett a palotagróf Shadów halálán pedofil hangon, annyira pedofil hangon, hogy TheVR Ciprián kukija kettévágta az egyik paladin bordáját a harc közben mert olyan méreteket öltött falloszának felbontása, hogy nem bírt tovább a szarcsíkos, gecis gatyájában maradni.
-Főnök! Ezért meglakolsz te gázember! TheVR Ciprián nagyon mérgesen azonban pedofil hangon felröffentett a palotagrófra miután meglátta Shadów holtestét.
A kettejük harca 40 másodpercig tartott ugyanis Shadów torkába belefolyt az elpusztított napkút tartalma, amitől feltámadt és hihetetlen erőre tett szert. Az új erőnek köszönhetően, Shadów telepatikus úton felemelte a palotagrófot a faszával majd a csontkulcsába szúrta a kéjrúdját ahol Shadów szerelmet csinált az ott lakozó HIV vírússal ami nem mellesleg nem is ózd származású hanem nepáli volt. Shadów farka vörösen púlzált a vírústól de azt gyorsan lecsapolta a szlovák nyelvtudásával így ekszorszálva a palotagrófot a SóNick Napkirály fétis mágia alól.
-Hol vagyok? Kérdezte pedofil hangon a palotagróf miután magához tért 91 év szolgálat után.
Shadów felnyársalta a palotagrófot mert rájött, hogy ő olyan geci erős lett, hogy semmi szüksége nincs rá és jobb ha csak parizert csinál a mocskos kis köcsög geciből! Shadów a harc után realizálta, hogy nincs is a helyszínen Tálibs, arra gondolt, hogy SóNick biztos számított erre.
SóNick aznap azonnal értesült róla, hogy a Shadów geng elfoglalta a kutat és Shadów immensz erőre tett szert és csak percek kérdése mikor rohamozza meg a kastélyt, ahol a hatalmas bicepszű de annál kevésbé nagyobb tricepszű szörny lakozik. SóNick évek óta várt már egy ilyen mértékű küzdelemre ugyanis mindigis ő maga akart végezni Shadówval. Alig tudta kivárni, hogy megérkezzen mert már nagyon állt a túró rudija. Felhúzta a fitymáját, revalálva ezzel a 70 kg túrót mesébe illő gecit lövelő botjából. Olyan erővel kezdte el húzni a műbőrt péniszén, hogy még a férgek is kimásztak a fitymája alól, akik a frenulumján táplálkoztak egészen a grandiózis maszturbálásáig. Shadów kárszege olyan méreteket öltött, hogy azt már az űrből is látni, de a holdról biztosan! SóNick a fütykösére felhelyezett 60 db. péniszgyűrűt amiből mindegyik objektum rozsdamentes fából készült, amit a hatalmas, szopni való, orbitálisan erektált faszában lapuló vérben úszó erek felrobbantottak amikor orgazmusa volt minden egyes rántásnál. SóNick vissza fogta magát és abbahagyta az önkielégítést, ugyanis szeretné a töltetét ellőni Shadów halott, sármos és megkínzott arcüregében.
-Tudom, hogy a következő desztinációja ez a hely lesz. Szeretettel és álló fasszal várom. Mondta pedofil hangon miközben mind két kezével tartotta a kibaszott nagy ondót köpködő dárdáját. Shadów miután megismerkedett erejével eldöntötte, hogy szembeszáll SóNick Napkirállyal és helyrehozza Ózd birodalmát és egységet hozzon a rendszerbe és véget vessen a dicktatúrának.
-Köszönöm az eddigi seggítséged de meg kell, hogy kérjelek, hogy ne kövess többé. Ez az én harcom nem hagyhatom, hogy még jobban bele keveredj. Mondta Shadów TheVR Cipriánnak pedofil hangon.
-Főnök én veled megyek a halálba is! Ellenkelezett pedofil hangon a csicska csatlós csicska.
Shadów letérdelt, alá állt csaposnak majd megmarkolta TheVR Ciprián kacsazsírban felmártott heréit és lecsapolt belőle 70 hektoliter sperimumot, ami nagyra nyitott szájába ömlött mind. Shadów egy cseppet sem hagyott elveszni a nektárból. TheVR Ciprián assméletét vesztette és beleborult az egyik halott paladin nekrofóliájába. Miután négy rétegnyi takaróval betakarta TheVR Cipriánt Shadów nagyúr, megindult, hogy legyőzze a dicktáthort SóNick Napkirályt. A csata közben kinappalodott és szép tornádó és napsütéses reggel vette kezdetét.Shadów megpillantott az úton egy parkoló kocsit amiben entitások voltak, akikhez odament, hogy útbaigazítást kérjen.
-Szép napot geci, melyik út vezet a Napkirály kastélyához? Kérdezte Shadów meztelenül és pedofil hangon.
Kiszólt a Lada Nivából a bőrfelületének 99%-át tetoválással takaró cigány entitás:
-Arra ní tezsvír. Mondta pedofil hangon a cigány, miközben bottal hátra nyúlt, hogy elkussoltassa Rónáldót, hogy hagyja abba az ordibálást majd szétnyomta a cigit az anyósülésen ülő asszony tarkóján.
-Köszönöm szépen, további szép napot! Mondta ezt Shadów miután elővette a gépfegyvert és vérrel majd később fehér termékkel terítette be az egész autót egy utcai lövöldözés kereteiben.
Shadów meg is érkezett a kastély bejárata elé. Hatalmas blankolt fasz alakú fotocellás ajtók, himbilimbi alakú vulkánok amik gecit eruptálnak, és szőr az oszlopok tővében. A diktatúra elnyomó jelei. Shadów lépett volna be az ajtón azonban egy csákány repült a magasból a lába elé, amit rögtön egy csuklyás alak követett, aki nem volt más mint Knucklesz. Knucklesz legnagyobb balszerencséjére úgy járt mint a 14 emberöltővel előtti apja Knuckles, ugyanis landoláskor belelépett egy rajzszögbe és szörnyet halt, de ez nem gátolta meg abban, hogy barikádként funkcionáljon egészen 5 db. másodpercig amíg Shadów gyorsan levágta a Knucklesz pöcörőjét majd pacalt főzve vele, megette egy kis desznózsíros kenyérrel meg pirosanyarral.
Az őrök értesítették SóNick legendát, hogy illegális fekete szőrű betolakodót észleltek az épület berkein belül. SóNick kiadta a parancsot, hogy fogják el és majd kínozzák meg.
-SóNick királyom! Nem hiszem, hogy képesek vagyunk megállítani itt rajtunk kívül csak te vagy olyan erős, hogy meg tudd állítani. Mondta pedofil hangon Tálibsz, Tails sokadik unokája. SóNick azonban pont napra pontosan mindig ilyenkor, 11:50 perckor szokott elmenni szarni és látta előre ha itt harc lesz akkor ő nem fog tudni kiállni. Na most nagy szar van, mi a gecit mondjak, hát eszem faszom megáll. Gondolta magában pedofil hangon a bölcs egyetlen nagy vezér XIV. SóNick Napkirály.
-5 perc és ott vagyok addig felkapom a fegyvereimet. Mondta pedofil hangon a Napkirály.
-Ne fáradj megkeressük neked felség! Mondta pedofil hangon az egyik csicska szolga.
Ezt hallva, hogy az egyik cseléd ellenszegül, SóNick lézerszemeivel megpörkölte a hajhagymájit az alattvalónak, majd kihúzta két mutatóujjával a szolga gerincoszlopát, leturmixolta és megette kenőmájassal. Ezután jó nagyot böfögött és gecibuborékokat fújt ki amitől egy kicsit felállt a kukija és egyre jobban kellett mennie WC-re.
SóNickra rájött a szarhatnék ezért el is tessékelte magát az illemhelyre ami tele volt hányva, szarva, pisilve továbbá a WC színültig volt szarral és véres tamponokkal, amint SóNick beljebb tesséktelte magát a plafonról rácsöpögött a friss menstruáció zamata is. Mivel olyan sokáig tartotta vissza az anyagcseréjét SóNick, hogy székrekedést kapott ezért 50 napig ült a WC-n és amikor végre megindult kifele anális kijáratán a barna moszat, annyira felállt a fasza tőle, hogy eltörte a WC ülőkét mivel pénisze utat tört magának, hogy minél nagyobbra terebélyesedjen.
SóNicknak ettől olyan orgazmusa lett, hogy nagyon hangosan elkezdett üvölteni az élvezettől amitől betört a mögötte lévő üvegtégla aminek szilánkjai beleestek a segglyukába amit felfeszített 30 cm átmérőjűre a koloszállis méretű szar, cölöpéből már jóval az üvegtégla megsemmisülése előtt is folyt az előváladék, de amint landoltak az üvegsziláncock a seggében farkából elkezdett lövelni a fehér herenedű ami felöntötte az egész fürdőszobát. SóNick még éppen tudott levegőt venni ugyanis volt 3 cm szabad tér a geciben úszó szoba és a plafon között. SóNick, hogy ki tudjon szabadulni a spermába úszott szobából, elővette a szívószálát és megitta az összeset amitől olyan nagy lett a hasa mint a SóNick szobor. Hatalmasat büfögött miután jól lakott SóNick Napkirály amitől visszatért normál méretre megint csak. Miután SóNick kilépett a budiból azt vélte felfedezni, hogy betörtek a palotájába és minden testőre halott. SóNick nem értette miért nem sikerült még mindig legyőzni Shadówot ezért a saját kezébe vette a helyzetet.
-Mi történt Tálibszzel, hogy sikerült legyőznöd? Kérdezte pedofil hangon XIV. SóNick Napkirály.
-Elfelejtette, hogy a péniszét enkriptálva tárolja azon a merevlemezen, amit egészen a bolygó magjáig leásott. Tudatta pedofil hangon Shadów a felséggel, hogy a legjobb harcásának nem is volt férfiassága, ezért valószínűleg tegnap este az a csonk amin szopkodott a királyi hálószobájában az nem Tálibsz amputált kárszege volt, hanem egy imputált csirkeláb.
-Se baj, akkor itt az ideje, hogy végezzek veled Shadów. Mondta pedofil hangon XIV. SóNick.
-Várj! Vágott közbe Shadów pedofil hangon.
-Ezt látnod kell. Mutatta a 8K feljavított felvételt Shadów SóNick királynak.
A felvételen az volt látható, hogy évszázadok előtt Fluor elleni harcban SóNick és Shadow fuzionáltak SónDow-vá és csak így tudták legyőzni a nagy gonoszt. Ez egészen a mai napig el volt hallgatva a médiák által és az összes másolt felvétel is meg volt semmisítve, de ez az egy példa megmaradt. SóNick pulzáló, lövelésre készen, gigantikus nagy farka átszakította a nadrágját, az folyamatban álló, erektáló örömrúdja állon baszta ahogyan elhagyta a nadrágját.
-Nem hiszem el, ez 100%, hogy deepfake vagy AI! Mondta mérgesen, kételkedve de legbelül érezve, hogy igen ez a valóság pedofil hangon.
Shadów rátette a farkát a király vállára szimpátiát mutatva ezzel, hogy megérzi milyen, hogyha hazudnak neki. SóNicknak látva Shadów faszát a vállán egy rendkívüli ötlete támadt.
-Te Shadów mi lenne ha mi is fuzionálnánk? Kérdezte nagyon szuggesztív pedofil hangon a Napkirály.
SóNick meg se várta Shadów válaszát, lefogta a két kezét, és lebilincselte a szívalakú ágyhoz Shadówt. Shadów arcán megjelent a verejték, heréi felszálltak egészen az álláig, csuklán érezte a bilincset, hogy szoros.
-SóNick nagyon erősre állítottad be a bilincset. Nyögte pedofil hangon Shadów.
SóNick még szorosabbra állította, felszívta az éjjeli szekrényről a ledarált viagrát egy húszezressel, és érezte ahogyan egyre kőkeményebb és kristályosabb lesz a fallosza. Shadów amikor megpillantotta SóNick nadrágján a kidudorodást annyira felizgult, hogy széttépte a bilincset és leteperte a földre SóNickot. SóNicknak a földre éréskor lerepült a nadrágja és a kilógó kéjrúdja Shadów combjai között egészen a szájáig cserjézett. Shadów nem bírta tovább tartani magában a heteroszexualitását és tövig lemélytorkozta SóNick Napkirály petrencés rúdját. 5 perc után egészen addig míg a hasában volt SóNick bőrpendriveja, kihúzta a szájából a rudat, hogy levegőt kaphasson. SóNick egész arca vörös volt, de nem csak azért mert elpirult hanem mert lehúzta a fiókban tárolt 15 éves ágyaspálinkát aminek ízét az üvegbe helyezett levágott pénisz adta. SóNick felült az ágyból és még a szájában lévő pálinka tartalmát egy franciacsók keretében átadta miközben mind a kettő kezével 150 km/h sebességel kézimunkát nyújtott mint szexszolgáltatás Shadównak. A súrlódás olyan hőmérsékletű hőt generált, hogy SóNicknak felgyulladt a keze, ezért megtörte a már másfél órája tartó franciacsókot és lenyomta az egész alkarját Shadów száján. Shadównak ez annyira tetszett, hogy szíveket formáltak pupílái, SóNick miután eloltotta a tűzet kihúzta a kezét Shadów hasából rápillantott és látta, hogy vizuális ahegao jelent meg Shadów arcán. Shadów és SóNick fütyije az aktus alatt önmaguktól szív alakban formálódtak mint a szerelmes hattyúk.
-SóNick a nyeles aszpirined csikizi a kibaszott nagy, véreres, dinamitot meggyújtó, spanyol forintot bedöntő, dohányzást imitáló, 320 kbps hangminőségű hímvesszőm. Mondta pedofil hangon Shadów úrfi.
-Szeretnéd a pisilőm, mi te ribanc? Kérdezte szuggesztív pedofil hangon XIV. SóNick Napkirály.
-Igen szeretném. Válaszolt pedofil hangon nyögve, levegőt kapkodva a betyár Shadów.
-Könyörögj érte. Mondta pedofil hangon SóNick miután beleköpött Shadów szájába, ejektálva ezzel baktériumok országházát orális alagútjából.
Shadów nem bírta tovább az előjátékot és felhelyezte a seggébe SóNick faszát, valamint a sajátját belerakta SóNick seggébe. Shadów heréiből kifolytak az örömkönnyek bele SóNick potrohába. Olyan hangosan nyögtek, hogy Ózd lakói azt hitték haragoznak. Kilépett az egyik ózdi öregasszony és megpillantotta a járdán ácsorgó Molnár úrat.
-Molnár úr! Ki halt meg? Kérdezte pedofil hangon Margit.
-Baszok én rá, csak le ne tapossa a kukoricámat. Válaszolt pedofil hangon Molnár úr.
Shadów olyan gyorsan húzta faszát vertikálisan SóNick rektális űrpályájában, hogy kiesett egy mozdulatkor a kárszege a lyukból bele a szájába. Ettől Shadów majdnem elélvezett, de gyorsan folytatta a szájával a saját pucujának kielégítését. SóNick elfáradt ezért pózt változtatott, felállt, péniszel együtt, felkarolta Shadówt fejjel lefelé fordította és szopták tovább egymást. Faszukon az erek olyan hangosan dobogtak, hogy ki lehetett hallani az utcára. Mellkasuk összeért tekintve, hogy az egész végtag egészen herékig el volt raktározva mélyen a bendőben. Egy utolsó menetre még inzertálták dákójukat egymás férfipinájába, SóNicknak azonban megint kakálnia kellett. Shadów annyira el volt varázsolva a mennyei interkurzus miatt, hogy csak akkor vette észre a galibát amikor már a földön csöpögött a fekália. Shadów egész hímtagja be volt borítva a barna, néha zöld foltos salakanyaggal. SóNick olyan szinten nem bírt megállni az ürülék kibocsátásával a természetbe, hogy már lassan a vörösiszap katasztrófát is sikerült rekreálnia a kastélyban szar formájában. Shadów annyira felizgult ettől, hogy erősebben kezdte el tolni és húzni bögyörőjét SóNick intim helyében. Shadów fallosza ismételten az egyik mozdulatnál kiesett SóNick análbejáratából. SóNick orrát megcsapta a bélgázzal megmártott férfiasság, a pénisz látványa étvágygerjesztő volt, már már gurmé, ezért SóNick letérdelt Shadów előtt.
-Hadd tegyem ezt rendbe neked. Mondta pedofil hangon SóNick miközben Shadów fostengerben részt vett, masszív nagy kukaca állt előtte.
SóNick bekapta az egész hímvesszőt, órákon át nyalogatta egészen addig míg csillogni nem kezdett. Nemiszervük ezután farkaszemet néztek egymással és mind a ketten tudták mi következik. A fuzió. Faszuk először puszit adtak egymásnak, SóNick kárszege a csók után felnyította Shadów faszlyukát és az egész faszát letolta Shadów faszlyukán keresztül. Olyan baszáshangok követték kettejük dokkolását, hogy nem csak Ózd lakossága, akik már be is nyújtották a csendháborítás miatt az önkormányzat felé a panaszt hanem az egész univerzum is hallotta. Az élvezet olyan magas fokú volt, hogy már nem bírták tovább és mind a ketten ejakuláltak, faszuk sisteregni kezdett, az ondó mennyisége megállíthatatlan volt ugyanis napokig folyt hímvesszőjükből a sperma. Hogy elállítsák a fehérvérsejtek vérzését mind ketten bekapták a fuzionált faszt együttesen és felgyorsították a folyamatot, így 5 év helyett 4 évig tartott az ózdi ősrobbanás. A világ annyira nem bírta elviselni a folyamatosan tartó hangzavart és azt, hogy a bolgyó felszínének 60%-a geci lett, és előre láthatólag ez a tendencia rosszabb lesz mert még mindig 2 év van hátra a Nagy Ejakulációból, hogy a világ összes népe összefogott és a legokosabb túdosok megalkották azt az atombombát ami képes lenne elpusztítani Shadówot és SóNickot úgy, hogy csak Ózd semmisül meg a procedurában. Az ENSZ gyűlesen kijelentették, hogy Ózd nem állam többé és veszélyes a világra, ezután megindultak az interkontinentális rakéták Ózd felé, ami mindenkit, még Shadówt és SóNick Napkirályt is elpusztította. A következő 50 év azzal telt, hogy minden ország beruházásának 100%-át geciszívó tartálykocsikra fordították, hogy megtisztítsák a terepet az irdatlan mennyiségű spermiumtól. Ez időben a spermabankok nagyon nagy népszerűségre tettek szert. Az utolsó mondat ami SóNick és Shadów évtizedeken, évszázadokon, nemzdekékeken tartó harca véget vetet és kibékült a két fél végre az volt:
-A kurva anyádat!

Minden jó ha a vége jó!


Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Jan 03 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

SóNick 4: MegváltásDonde viven las historias. Descúbrelo ahora