I'm Trap { CH ~ 17 }

693 52 7
                                    

Donghae POV~~

"Hyuk! ဒီေကာင္ေလးက ဘယ္သူလဲ မင္းသူငယ္ခ်င္းထဲကလည္းမဟုတ္ဘူး "ကြ်န္ေတာ္ မ်က္မွန္နဲ႕ေကာင္ေလးကို ၾကည့္ကာ ေမးလိုက္သည္။

"ဟို...သူနဲ႕က ဒီေန႕မွသိတာ" hyukကြ်န္ေတာ ့္ကို ျပန္ေျဖလိုက္သည္။

ထိုအခ်ိန္Heechul hyunေရာက္လာျပီး ေကာင္တာ နားရပ္ကာ စကားေျပာေန ေသာ ကြ်န္ေတာ့္ နားေရာက္လာျပီး "Donghae! ဒီမွာ ဘာလုပ္ေနတာလဲ ထမင္းမစားေသး ဘူးလား"

"aww...! Hyun!! မစားရေသးဘူး hyunေရာ!"

"အခုေလးတင္ ဟိုဂြစာနဲ႕စားျပီးျပီ ညေန က် ရင္လည္း သူနဲ႕အတူအိမ္စာမလုပ္လို႔ သန္႕ရွင္းေရးလုပ္ရအံုးမယ္ ဟူး!!!!......"

"Hyunတို႕ကေတာ့ အျမဲတမ္းဒီလိုခ်ည္း ပဲ "

"Haha.ဒါနဲ႕ ဒီတစ္ေယာက္က...!!......"

"Ah!! မိတ္ဆက္လက္စနဲ႕ အားလံုးကို တစ္ခါ တည္းမိတ္ဆက္ပါရေစ... Annyolharsaeyeol...ကြ်န္ေတာ္နာမည္Kibumလို႔ေခၚပါ တယ္ ပန္းခ်ီmajor အလတ္တန္းကပါ" kibumေခါင္းငံု႕ကာ မိတ္ဆက္လိုက္သည္။

"Kibum!!!! Hahaha...မင္းနာမည္က ငါ့အေဖနာမည္နဲ႕ အတူတူပဲ" heenimရယ္ကာ ေျပာလိုက္သည္။

"ဟို......အမွန္ေတာ့ ကြ်န္ေတာ့္မွာkorea နာမည္မရွိဘူး ငယ္ငယ္ကတည္းက ႏိုင္ငံျခား မွာ ၾကီးျပင္းခဲ႕တာ ဒီမွာေနတာ သံုးႏွစ္ပဲရွိေသး တယ္ ကြ်န္ေတာ္က kimbaek(ထမင္းလိပ္) ၾကိဳက္လို႔ ဒီကသူငယ္ခ်င္းေတြက စရင္းနဲ႕ Kibumဆိုတဲ႕koreaနာမည္ရသြားတာ"

"aww......ဒီလိုကိုး...ဒီလိုပါပဲ နာမည္တ ူေတြက အမ်ား ၾကီးပါပဲ......ကဲ!!Hyun အတန္းျပန္ ေတာ့မယ္ Hae ah! hyunသြားျပီေနာ္"

"Nae hyun!"

@ခဏအၾကာ

ကြ်န္ေတာ္ တို႕႔ ထမင္းစားဝိုင္းတြင္ေတာ့ တိတ္ဆိတ္ေန သည္။ကြ်န္ေတာ့္ပံုစံက ေတာ့ သိပ္မၾကည္ ...kibumဆိုေသာ ေကာင္ေလး ကို hyukအနားမွာျမင္ ရတာ ကြ်န္ေတာ့္အတြက္ စိတ္ထဲမွာ အသက္ရႈက်ပ္ ေနသလိုပင္...... ကြ်န္ေတာ္က hyukကိုတစ္ခ်က္တစ္ခ်က္ ေစာင္းၾကည့္တိုင္း Kibum ဆိုေသာ ေကာင္ေလးက ကြ်န္ေတာ့္ကိုၾကည့္ေန တဲ႕အၾကည ့္ေတြနဲ႕ဆံုေန သည္။ ဘာ့ေၾကာင ့္လဲေတာ့ ကြ်န္ေတာ္မသိ။ ကြ်န္ေတာ့္ဘက္က Kibum ဆိုတဲ႕ေကာင္ေလးကိုျပန ္ၾကည့္တဲ႕ အၾကည့္ ေတြကေတာ့ သိပ္မၾကည္တဲ႕ အၾကည့္မ်ိဳး ေတြသာ......

I'm Trap{ Eunhae }Where stories live. Discover now